Tämän takia ei pieniä lapsia meidän perheeseen, KIITOS!!!
Joidenkin mielestä nämä kuvat näyttävät huvittavilta, mutta mulle ne ovat kauhistus!!!! Ei tommosta meille IKINÄ!!! Huh!!!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:16"]Noihan on hauskoja tilanteita :) [/quote] Kananmunat pitkin sohvaa? 3h kävellen paikasta toiseen? Ei rauhallista kahvihetkeä? Vauvan itkua? Hauskaa? NOT!!! AP
[/quote]
Kuinkas vanha sinä olet? Ilmeisesti 15-vuotiaat pelästyvät arkisia asioita.
[/quote]
Minä olen 15-v ja tykkään lapsista, enkä pelkää sotkua (tykkään siivota), joten äläs yleistä kiitos :)
t. 15-v
[/quote]
No hyi hele. Miten kukaan tykkää pennuista? Siis minulle kiitos riitti omien sisarusten paskovaippojen vaihto. Kun joutuu olemaan lapsenvahtina pienestä lähtien niin alkaa vihata kaikkea lapsiin liittyvää. Varsinkin kun vihaan pieniä lapsia...oikeastaan vihaan myös teinejä. Vihaan itseänikin, ikäni takia.
N16
[/quote]
Nyt tulee piiitkä avautuminen.
.
Minä vain tykkään ja minun nuorin sisarus on minua n.10-v nuorempi, ja meitä on yhteensä viisi, joten olen ollut paljon lapsenvahtina toiseksi vanhimpana :) Sen lisäksi olen ollut aina välillä vahtimassa naapureiden lapsia ja kaikki yläasteen tetit yms ovat olleet päiväkodissa tai eskassa.
.
Olen hoitanut ja vahtinut lapsia ihan 2kk-15-vuotiaisiin (eli omanikäisiini, mutta heiltä olen pääasiassa vain tarkistanut läksyt ja ollut apuna niiden teossa, jos vanhemmat ovat sitä pyytäneet). Ja vaikka teinit alkavat olla vähän ärsyttäviä, minkä jotenkin ymmärtää, niin toimin myös tukioppilaana ja meinasin lähteä myös isoseksi riparille :)
.
Työtä en sentään ehkä meinannut lasten parista hankkia, vaan haluaisin lukioon ja siitä yliopistoon, vaikka toisaalta oma päiväkoti olisi unelma :D Toisaalta taas haluaisin perustaa lastenkodin ja pitää itse huolen siitä, että kaikki huonosti voivat ja epävakaista kotioloista tulevat nuoret pääsisivät oikeasti turvalliseen ja hyvään laitoshoitoon, vaikkei laitoselämä ole koskaan tietenkään mikään kovin hyvä juttu. Mutta niin, olen vasta 15-v ja haaveet ja suunnitelmat kerkeävät varmasti muuttua ja kaikkea, mutta hyvä se on unelmoida :)
t. 15-v
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:04"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:17"]Meinaatko synnyttää teini-ikäisen lapsen [/quote] Mielummin täysi-ikäisen samantien, me osataan olla suoraansanoen vittupäitä välillä ;D t. 15v [/quote] Jos olet oikeasti 15-v, niin nostan todella hattua itseironiallesi ja huumorintajullesi. :D T. Teinien äiti [/quote] Olen ihan oikeasti 15-v ja olen mennyt jo pahimman murkkuiän ohitse, mutta pikkusisko on just nyt pahimmassa murkkuhormonimyrskyissään (13-v) ja voi luoja sen juttuja :D Vanhempien mielestä olin ihan samanlainen pari vuotta sitten ja olen pyytänyt jopa anteeksi sitä. Nyt vain naurattaa siskon draamailu, vaikka päin naamaa en sitä näytäkkään :) Mutjoo olin ihan kauhea draamakuningatar pari vuotta sitten, en todellakaan tiedä miten mun vanhemmat jaksoivat minua. Mutta koittakaa jaksaa vanhemmat, ei murrosikä kestä kovin montaa vuotta! :) t. 15v
[/quote]
Olet kyllä todella fiksunoloinen teini. Et taida olla Kangasalta.... :D
[/quote]
En ole Kangasalta :D Vaikka Tampere on muuten tosi kiva kaupunki :) Kangasalla yms Tampereen maaseutukunnissa en toisin ole koskaan käynyt.
t. 15-v
Meillä on yksi lapsi. Nyt jo isä itsekin. Muistelin tässä että yksi vahinko tapahtui kun hän oli pieni. Ei lapset mitään petoja ole.,
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:18"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:16"]Noihan on hauskoja tilanteita :) [/quote] Kananmunat pitkin sohvaa? 3h kävellen paikasta toiseen? Ei rauhallista kahvihetkeä? Vauvan itkua? Hauskaa? NOT!!! AP [/quote] Kuinkas vanha sinä olet? Ilmeisesti 15-vuotiaat pelästyvät arkisia asioita. [/quote] Minä olen 15-v ja tykkään lapsista, enkä pelkää sotkua (tykkään siivota), joten äläs yleistä kiitos :) t. 15-v [/quote] No hyi hele. Miten kukaan tykkää pennuista? Siis minulle kiitos riitti omien sisarusten paskovaippojen vaihto. Kun joutuu olemaan lapsenvahtina pienestä lähtien niin alkaa vihata kaikkea lapsiin liittyvää. Varsinkin kun vihaan pieniä lapsia...oikeastaan vihaan myös teinejä. Vihaan itseänikin, ikäni takia. N16 [/quote] Nyt tulee piiitkä avautuminen. . Minä vain tykkään ja minun nuorin sisarus on minua n.10-v nuorempi, ja meitä on yhteensä viisi, joten olen ollut paljon lapsenvahtina toiseksi vanhimpana :) Sen lisäksi olen ollut aina välillä vahtimassa naapureiden lapsia ja kaikki yläasteen tetit yms ovat olleet päiväkodissa tai eskassa. . Olen hoitanut ja vahtinut lapsia ihan 2kk-15-vuotiaisiin (eli omanikäisiini, mutta heiltä olen pääasiassa vain tarkistanut läksyt ja ollut apuna niiden teossa, jos vanhemmat ovat sitä pyytäneet). Ja vaikka teinit alkavat olla vähän ärsyttäviä, minkä jotenkin ymmärtää, niin toimin myös tukioppilaana ja meinasin lähteä myös isoseksi riparille :) . Työtä en sentään ehkä meinannut lasten parista hankkia, vaan haluaisin lukioon ja siitä yliopistoon, vaikka toisaalta oma päiväkoti olisi unelma :D Toisaalta taas haluaisin perustaa lastenkodin ja pitää itse huolen siitä, että kaikki huonosti voivat ja epävakaista kotioloista tulevat nuoret pääsisivät oikeasti turvalliseen ja hyvään laitoshoitoon, vaikkei laitoselämä ole koskaan tietenkään mikään kovin hyvä juttu. Mutta niin, olen vasta 15-v ja haaveet ja suunnitelmat kerkeävät varmasti muuttua ja kaikkea, mutta hyvä se on unelmoida :) t. 15-v
[/quote]
Olet harvinaisen kypsänoloinen nuori. Saatat löytää itsesi yliopiston professorina, mutta tuo asenteesi on varmasti silloinkin hyödyllinen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:16"]Noihan on hauskoja tilanteita :)
[/quote]
Kananmunat pitkin sohvaa? 3h kävellen paikasta toiseen? Ei rauhallista kahvihetkeä? Vauvan itkua? Hauskaa? NOT!!! AP
[/quote]
Ööh noi nyt tuskin on jokapäiväisiä kaikille tapahtuvia tilanteita? Nytkin täs palstailen kahvikupposen kera, lapset( 5&1 ) leikkivät vieressä keskenään.
[/quote]
Ja ukkosi nussii sihteeriään/random baarihoroa...