Mies väittää olleensa muualla kuin missä oli. Mitä teen?
Lähetti viestin messengeristä ja oli sen mukaan lähipaikkakunnalla vaikka piti olla kahvilassa kotipaikkakunnallaan. Voiko messengerin sijaintipalvelu valehdella? Neula oli tarkalleen tietyssä osoitteessa...
Kommentit (21)
no ne nyt näyttää ihan mitä sattuu. mutta mitä jos kysyisit mieheltäs?
Ai voiko ne olla väärässä vaikka punainen nuppineula osoittaa tiettyyn kohtaan kartassa? Mies kieltää olleensa missään muualla kuin mitä alunperin sanoi.
mun äidin "neula" näkyy aina toisessa kaupunginosassa missä kotinsa on.
Mä olin yhtenä päivänä kuulemma Mikkelissä, sinne on kuitenkin matkaa satoja kilometrejä enkä muista mitään aika-avaruuden vääristymääkään kohdanneeni, ihan puuta heinää ne on.
NO SE PETTTÄÄ SUA SENHÄN SÄ HALUSIT KUULLA ÄLÄ ESITÄ TIETÄMÄTÖNTÄ MITÄ SAAT TÄSTÄ PROVOILUSTA NIIN JA JÄTÄ SE SIKA
kyllä se on oikeassa ihan 99% kerroista. mullakin jäi kerran mun tapailema mies kiinni valehtelusta tolla tapaa.
No facebook on näyttänyt mut Turkuun, vaikka asun Keski-Suomessa enkä ole turussa käynyt 15 vuoteen... Että en sen perusteella alkaisi kyllä skitsoamaan.
Voi se valehdella. Mä olin Kalajoella, mutta facebookin messengerin mukaan olin Vladivostokissa.
Kyllä mullakin välillä näyttää muualle, kun pitäisi. Aika lähialueille kuitenkin, eli ei mene satoja kilsoja metsään.
Fb paikannin on ihan peestä. joku appsi foursquare tai mitä niitä on vois paljastaakin mutta noihin en luota
Voi jestas tätä nykyaikaa. Mieluummin uskotaan jotain ihme neulasta joka näyttää random paikkaan kuin sitä mitä puolisko sanoo.
Mulla näyttää 10 km väärään paikkaan sekä kotonani että vanhempieni luona ollessa. Sen verran varmaan voi heittää, mutta jotain 50-100 km ei varmaankaan heitä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:24"]
Mulla näyttää 10 km väärään paikkaan sekä kotonani että vanhempieni luona ollessa. Sen verran varmaan voi heittää, mutta jotain 50-100 km ei varmaankaan heitä?
[/quote]
Kylläpä heittää, joka 500 km. Todistetusti käynyt sekä mulle että kavereilleni. Vielä useammin näitä n.100km heittoja. Oltiin kaverin kanssa kahvilla, laitettiin ryhmäviestissä molemmat omilla puhelimilla jotain ja toisen näytti Hankasalmelle ja toisen Suonenjoelle. Oltiin Jyväskylässä.
No, työpaikallakin kun olen niin sijantini on aina n 30km pielessä, johtunee jotenkin mitä kautta nettiyhteys muodostuu tms?
jps puolison menemisiä pitää kytätä ja vertailla somen paikkatietoja puolison puheisiin, niin suhde on jo melkein loppu.
Olisiko ollut kahvilan wlanissa, eikä operaattorin mobiilissa? Monissa yleisissä paikoissa palomuurit on rakennettu siten, ettei nettisivuille tule tarkkoja tietoja. Etenkin, jos viereisellä paikkakunnalla on kahvilan palveluntarjoajan palvelimet, tuo voisi olla tilanne.
Minulla ainakin heittää. Asun Espoon Matinkylässä, mutta täällä ollessani sijainnikseni näytetään usein Kirkkonummen Masala
mistä messengeristä