Laulaja Sanilla 26v miesystävä.
Kiva kun naiset nykyään voivat ottaa parikymmentä vuotta nuoremman miehen itselleen. Eipä noista nelikymppisistä miehistä enää mihinkään ole.
Kommentit (26)
siis 26 vuotta ollut miesystävä? vai tarkoititko 26-vuotias eli 26-v miesystävä?
sannille kykymys - oot 17-18 v mitä v,,,,,,,, ja mul on 26v poikaystävä v,,,,,,,,mä oon 19v mikset ota mua
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin järkytyin Jenni Vartiaisen poikaystävästä. Luulin että hän olisi fiksumpi ihminen. Olen samanikäinen kuin Jenni eikä todellakaan huvittais seurustella jonkun 21 vuotiaan pikkupojan kanssa. Elämänarvot on pikkasen erilaiset siinä iässä.
Muutenkin mietin että Jenni alkaa olla siinä iässä että lapsia voisi alkaa miettimään jos niitä aikoo tehdä. Vanhemmalla iällä mm. kehitysvammaisen lapsen saamisen riski on korkeampi ja ensimmäisen raskauden alkuun saaminen yhä vaikeampaa. :/
1) Elias on 22v eikä 21v:
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1435894653322
2) Mitä sinä heidän elämänarvoistaan muka tiedät vai tunnetko kumpaakaan henkilökohtaisesti?
3) Sinuna olisin varovainen kun puhut tuosta lapsettomuudesta Jennin kohdalla. Asiaa on täällä aiemminkin käsitelty ja sanakin vielä siitä niin menee vakavan kunnianloukkauksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Sani on jotenkin suttuisen oloinen. Tuo liian tummaksi värjätty juurikasvuinen tukka ja vahva meikki. Päivitys tekisi hyvää.
Tiedoksi vaan: Sanilla on peruukki. Syystä en tiedä miksi.
Ja jos Sani olisi mies kaikki olisivat sitä mieltä että kumppani olisi rahojen perään :)
Sukupuoli syrjintää sanon minä.
Miksi se on niin vitun vaikea uskoa että ihmiset on yhdessä rakkauden vuoksi?!
t.20v nainen jolla on 40v mies :)