Onko 200 euroa iso hinta nojatuolista?
Kommentit (11)
Valtterimyrsky on jäänyt aika vaisuksi.
Ei, halvempaa tuskin löytyy uutena.
Jollekin voi olla. Se riippuu. T. 3500 euron nojatuoli
Pelkästään verhoilu kunnon verhoilukankaalla maksaa ammattiverhoilijalla vähintään tuon 200, jos haluat kunnostaa vanhan, laadukkaan ja ajattoman puurunkoisen nojatuolin. Kyllähän niitä nojatuoleja saa muutamalla kympillä, mutta riippuu siitä mihin haluat satsata. Second hand markkinoita kannattaa seurata.
Mulle olisi aivan liikaa.
Just pari hienoa ja hyväkuntoista vintagetuolia käsinveistetyin puuosin ostin 30 eurolla kappale
Ei vaan kohtuuhalpa. En mä ainakaan halvempaa kelpuuttaisi.
Vaikka he pelkäsivät, he kysyivät: "Mitä haluat minun tekevän sinulle?" Jumalan Sana Raamatussa kertoo sen. Olemme tehneet syntiä Herraa vastaan, koska olemme tehneet kaiken. Se on parempi tai huonompi - se ei katoa. Synti on erehtynyt Jumalaamme vastaan. Ja jos kuuntelemme häntä, elämme ikuisesti - ja hän elää ikuisesti. Tämä on kuolleiden tie. Joulu on kaikki Jeesuksesta Kristuksesta. Hän on vienyt meidät vankeuteen, hän on antanut meille perinnön Jumalamme nimessä. Ole ystävällinen ja huomaavainen, Jeesus paransi meidät synneistämme ja auttoi meitä parantumaan. Jeesus antoi meidän elää sopusoinnussa Jumalan rakkauden kanssa. Kun ihailet saamias joululahjoja. Kun sulattelet jouluruokia. Kun näet maailman, pelastut. Muista, miksi Jeesus syntyi. Monet maailman muinaiset kansat tiesivät Jeesuksesta, joka tulisi maailmaan tietääkseen Jumalan sanan merkityksen Betlehemissä. Hän pelastaa sinut ja minut.
Ei ole todellakaan
Vai Onko Jysk tason tuoli kyseessä niin sitten voi olla.