Jos työpaikan naiselle käy päivän mittaan ehkä kerran, jonain päivinä ei lainkaan, juttelemassa niitä näitä...
Niin luuleeko se automaattisesti, että mies yrittää tehdä tikusta asiaa ja alkaa epäillä jotain?
Kommentit (27)
Ei ole vapaa vaan juurikin varattu. Enkä tee tikusta asiaa, musta on vain mukava työn lomassa jutella työkaverien kanssa silloin tällöin. Ajattelin vaan, etten laukaise jotain defenssiä jos hän epäilee tarkoitusperiäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vapaa vaan juurikin varattu. Enkä tee tikusta asiaa, musta on vain mukava työn lomassa jutella työkaverien kanssa silloin tällöin. Ajattelin vaan, etten laukaise jotain defenssiä jos hän epäilee tarkoitusperiäni.
Ok. Varatuilla harvemmin on taipumusta ylitulkintaan, juttele rauhassa.
Minua kyllä vituttaisi jos joku tulee juttelemaan niitä näitä silloin kun teen töitä. Onko se nainen millään tavalla ilmaissut haluavansa kuunnella juttujasi? Tuleeko esim. itse puolestaan luoksesi? Jos ei, lopeta toisen työnteon häiritseminen.
Toimisto töissä ja muissa suoja paikoissa nämä höpisijät yleensä on. Virastoissa ym
Turpa kiinni ja töihin. Ei sinulle varattujen vonkaamisesta makseta. Kahvitauolla ja lounaalla voit ehkä sille puhua, mutta pysy työasioissa. T. Pomosi
Miksei töissä voida vaan tehdä töitä?
Tikusta ei ehkä asiaa tehdä, mutta pilllu ap:llä on mielessä silti. Varma tieto. T. Kp
Ei tuollainen mitään normaalia käytöstä ole ja sitäpaitsi se häiritsee työntekoa eli lopeta moinen heti ap.
Voi olla että nainen raportoi susta esimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä , mutta luuletko , Että kerkeän Jonnen joutavia höpisee kun olen töissä?🚒👩🚒
Tai jos Hän on 🧑⚕️💉😷👩⚕️
hoitaja , hoitaja covi19 tehohoitajana, 🚑⛑️ensivaste, missä vaan hoitajana vielä Cocvi19 lisää työtaakkaa, 🥼 lääkärinä.
🙆 Opettamassa , ohjaamassa jossa muutenkin on vähän tässäki alalla, Lasten hoito ja kasvatus opetus alalla.
🚚🚕🚌 hän on autoilija , Linja- auto kuski, tai taxi yrittäjä hän on Vastuussa matkustajista, ja muista tiellä liikkuvista , ja tiet ovat miten sattuu talvella hoidetut.
Luuletko tosiaan että , ratin takaa kerkeää juttusille?
Etenkin kun On vastuussa matkustajista ja keskittyä ajaan autoa .
?
👮♀️🚨🚔Entä hän?
Mietippä vähän kerkeääkö höpistä Kesken töiden Jonnen joutavia ?
En ainakaan minä .
Ootko sä joku esiteini kun tunget kuvia joka paikkaan etkä osaa kirjoittaa kunnolla suomea?
Hymiöt veks, pilkut kuntoon ja turhat isot kirjaimet veks paikoista jonne ne eivät kuulu. Fyj fan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen mitään normaalia käytöstä ole ja sitäpaitsi se häiritsee työntekoa eli lopeta moinen heti ap.
Voi olla että nainen raportoi susta esimiehelle.
Tämä. Itse raportoin välittömästi esimiehelle, jos vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee taukojen ulkopuolella töissä puhumaan mistään muusta kuin välttämättömästä työasiasta. Tämä olisi hyvä periaate kaikille työelämässä.
Palstan mukaan olet epänormaali.
Teet työsi ja korkeintaan moikkaat!
Vierailija kirjoitti:
Palstan mukaan olet epänormaali.
Teet työsi ja korkeintaan moikkaat!
"Moi" on liian kaverillinen. Sanot "huomenta" aamulla kuten muutkin normaalit töissä ja kotiin lähtiessä "huomiseen" tai perjantaina "viikonloppuja". Ja muistat olla hymyilemättä.
Jos valitset tietyn jolle käyt juttelemassa, totta kai se herättää huomiota. Jos olette olleet pitkään töissä, silloin ei välttämättä.
Eli jos valitset uuden naispuolisen kollegan, etkä käy viereisessä pöydässä juttelemassa pidempään työkavereinasi olleille, asia herättää huomiota. Jos tarjoat uudelle tai muusta syystä juttukumppanillesi työtä, jonka vuoksi sinun täytyy käydä juttelemassa hänen kanssaan, voi silloinkin herättää huomiota mutta silloin syy on hänen puoleltaan ammatillinen.
Aloittaja on vaarallisen lähellä sukupuolista häirintää. Sano nyt vielä, että itse olet 50+ elintasovatsainen ukko ja tämå nainen on 3-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vaarallisen lähellä sukupuolista häirintää. Sano nyt vielä, että itse olet 50+ elintasovatsainen ukko ja tämå nainen on 3-kymppinen.
Muuten meni oikein, mutta nainen on kai 25.
Vaikea olla herättämättä pahansuopaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten meni oikein, mutta nainen on kai 25.
Ylipaino ja ikä määräävässä roolissa.
Jutskailu mieheltä naiselle tai toistepäin on tuomittavaa, ellei kyseessä ole työasia. Lipsahtaa helposti draaman, romanssin tai kriisin puolelle mikä on joka muodossa tuhoisaa työporukan dynamiikalle.
Mä inhoan sitä jos joku tulee juttelemaan niitä näitä kun teen töitä! Onneksi on töissä oma huone. Olen sellainen ihminen, että töissä teen töitä, en juoruile tai kaveeraa, sosiaaliset kontaktini on yksityiselämässäni.
Mistä päättelet, että se on vapaa?