Menisitkö miehen luokse treffeille katsomaan Suomen huutokauppakeisaria ja syömään sipsiä?
Menisitkö miehen luokse treffeille katsomaan Suomen huutokauppakeisaria ja syömään sipsiä?
Kommentit (24)
Et sitten yhtään typerämpää keksinyt? En menisi kenenkään luo tekemään noin. Ja jos joku ehdottaisi, en olisi enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
En, hirveä ohjelma ja kehno tarjoilu.
Paras tv sarja viimeiseen 20 vuoteen.
Ap
"Syömään sipsiä"? aika köyhä tai hiiren kokoluokkaa jos sipsi pitää jakaa? Toisaalta ihan söpöä kuvitella AP järsimässä samaa sipsiä miehen kanssa!
Suomen huutoläskin näkemiseltä välttyy kun ei avaa televisiota.
Menisin. Tietty miehen pitäis olla kiinnostava
Tottakai menisin! Jos mies siis muutenkin olisi kiinnostava. Sipsit on hyviä ja kyllä tuota ohjelmaakin katsoo, vaikkei mikään mieleisin ole.
Jos tykkää sarjasta ja sipseistä niin miksi ihmeessä ei?
Joo jos saisin huutokaupan jälkeen seksiä.
Tuo ohjelma on sen verran tylsä ja cringe, että siitä itse asiassa saisi varmasti aika hyvinkin naurun ja kommentoinnin aihetta.
En ole kiinnostunut sipseistä, allergia ja en katso aivottomia sarjoja. Eli väärä mies olisi varmaan mulle.
Miksen menisi jos mies olisi mielenkiintoinen, sopiva ja rakas? Tuohan olisi ihan just sopivaa aivot narikkaan - yhteistä laatuaikaa työpäivän ja lenkin jälkeen.
Ei aina jaksa pingottaa tai olla niin hienosti.
Tämä olikin hyvä idea millä testata uusia naistuttavuksia.
En ole homo, en katso TV:tä, mutta sipsit voin ottaa, kiitos! Mitä sipsejä? Onko dippiä?
Voisin mennäkin mieluisan ja tutun miehen luo. Ei tuo nyt ainakaan huonompi tapa olisi torstai-iltaa viettää kuin tämä tällä sontapalstalla notkuminen..
Tämä mies on varmaan mun ex. Paitsi hän söi sipsit aina ihan yksin. Kahvia sain ottaa, jos en käyttänyt liikaa maitoa. Vastenmielisin otus mitä tiedän.
En, hirveä ohjelma ja kehno tarjoilu.