Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikan naiselle käy päivän mittaan ehkä kerran, jonain päivinä ei lainkaan, juttelemassa niitä näitä...

Vierailija
29.01.2022 |

Niin luuleeko se automaattisesti, että mies yrittää tehdä tikusta asiaa ja alkaa epäillä jotain?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko siis itse kiinnostunut naisesta ja haet täältä rohkaisua?

Vierailija
22/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tästä täällä? Mitä haluat kuulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hieman epäillä etenkin jos laittelet viestiä myös vapaalla. Tai sitten tuntee sinut ja tietää että juttelet ehkä niin kaikille ja olet vain yhtävällinen ja mukava ihminen.

Vierailija
24/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmisillä helpot työpaikat, kun on aikaa noin vain jutella työkavereille. Sinänsä ihmettelen, eikö niitä jutteluita voi ajoittaa tauoille. Tuskin kukaan kuitenkaan kuvittelee juttelusta mitään sen enempää, mutta voi kokea työtä häiritseväksi kyllä. 

Vierailija
25/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Ei uskalla enää töissä puhua, kun heti luullaan, että ollaan iskemässä.

Vierailija
26/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 🤣

Vierailija
27/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, kun kerran hain kahvini eri puolelta työyksikköä (yleensä eri kerros) ja tervehdittiin miehen kanssa. Nimet ja tittelit tiedettiin, nyt puhuttiin ensi kertaa. Mies sanoi, että voidaan jutella joku toinenkin kerta työasioista lisää. Olin: ok, lähdin kuppini kanssa kuten aina.

Pääsin työpisteelleni, mies koputteli punaisena oveen. Että hän ei tarkoittanut siis mitään ja ihan kaverillisesti, ja hieroi sormustaan.

Se oli niin noloa.

Minua hävetti että annoinko jonkun kuvan että salaa kiinnostuin ja hänen pitää puolustaa avioliittoaan? Tai että osoitin torjuntaa kun lähdin ja hän pelästyi vai mitä ihmettä? Miksi tuli perään? En saanut sanottua mitään, häpesin hänenkin puolestaan.

En enää koskaan hakenut kahvia sieltä.

Tämä tapahtui ennen metoo:ta. Olin vielä nuori ja nätti.

Ja niin. Minusta small talk taukotilassa on puhtaasti ok. Mutta stalkkausta se on, jos minun työpisteelle tullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan