Pettymys Vain Elämää - artistien suhteen :(
Varsinkin Sanni ja VilleGalle - ei niillä varmaan ole kuin levyllinen pari matskuu ja yks hittibiisi?
Muut ymmärrän, ovat pitkän linjan taiteilijoita. Harmi vaan, että jotenkin ei-kiinnostavia ja suorastaan ärsyttäviä (Kela ja Vilkkumaa). En tiedä viitsinkö edes katsoa.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:22"]Onko sillä villekallella muitakin lauluja kun se pienissä häissä? Ihan tosissani kysyn. Luulin että heillä on vain se ja ovat ehkä mukana jonkun toisen laulajan mukana jossain.
[/quote]varmaan mukana koska jvg on ladatuimpia :)
Osaa houkutellaan mukaan ...
.. Ja sitten on niitä ketkä tyrkyttää itteensä mukaan. Tuotanto valitsee sitten niistä, jos eivät saa niitä keitä oikeesti haluavat.
Tämä on varmaan loistokausi. Kukaan ei odota mitään, ei pety.
Viime kaudelta kaikki odotti kauheasti, eikä saanut mitään. Paitsi ela.
"Kirka, jos olisi elossa" :) tää oli hyvä :)
Ja tosiaan, toi tais olla tällä kaudella se vaatimus, elossa oleminen...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:02"]
Tämä on varmaan loistokausi. Kukaan ei odota mitään, ei pety. Viime kaudelta kaikki odotti kauheasti, eikä saanut mitään. Paitsi ela.
[/quote]
Minä kyllä tykkäsin viime kaudesta, oikeastaan kaikista muista paitsi Paula Koivuniemen läpilauluista. Ei ainoatakaan uutta sovitusta biiseistä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:13"]chisu, samuli putro, martti syrjä, jarkko martikainen missä ovat??
[/quote] erossa julkisuudesta
Aika ihmeellinen kattaus on. En usko että tulee enää toimimaan.
Sannilla ja VilleGallella ei ole mitäänn tekemistä tuolla. Sanni nyt on lupaava artistin alku, mutta ei hänellä todellakaan ole vielä riittävän mittavaa uraa, eihän hänen tuotannostaan edes riitä joka jaksoon materiaalia. Ellei sitten ole salaa sanottanut tai säveltänyt muille artisteille tunnettuja kappaleita ja aikoo tehdä siitä paljastuksen. VilleGalle samoin on täysin turha, ei mitään uraa ja kuulostaa lähinnä siltä että on ollut pakko saada joku räppiskeneen kuuluva ja nuorison tämän hetkinen suosikki.
Muut vieraat taas.. Vilkkumaa ja Kela ovat ärsyttäviä. Heidän mukana olonsa toisaalta silti ymmärrän, onhan molemmilla paljon materiaalia tehtynä ja voi olla että löytyy hyviä tarinoitakin. Rostin ja Maijasen koen itse vallan tylsinä vaihtoehtoina, mutta toisaalta molemmilla on pitkä musiikkiura, joten sinänsä ihan ok valinta. Ainoa, jota odotan mielenkiinnolla on Antti Tuisku (vaikka en mikään Tuisku-fani olekaan, ilmiönä ja artistina koen hänet kuitenkin mielenkiintoisena).
Sannin ja VilleGallen tilalle kun olisivat tajunneet ottaa artisteja, joilla on oikeasti jonkiasteinen ura jo takana, niin kattaus olisi huomattavasti parempi. No saahan tuotantoyhtiö tälläkin keinolla palstatilaa, kun ihmiset päivittelevät valintoja. Veikkaan silti, että katsojaluvut itse ohjelman jaksoissa tulevat olemaan pohjalukemissa, voi vaikka jäädä viimeiseksi Vain elämää tuotantokaudeksi.
Sanni ja VilleGalle TÄYSIN nevöhöörd. Kelaa odotan innolla, sillä Mikan faijan bmw oli vähän sellainen siirtymälaulu mulle.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:19"]Sanni ja VilleGalle TÄYSIN nevöhöörd. Kelaa odotan innolla, sillä Mikan faijan bmw oli vähän sellainen siirtymälaulu mulle.
[/quote] hyvä, että sitten pääset sinäkin tähänkin päivään.
Olisin myös toivonut: J. Karjalainen, Suvi Teräsniska, Robin, Lauri Tähkä, Tuomas Kauhanen, Haloo Helsingin laulaja, Ville Valo, Samu Haber, Yön Olli...
Anssi Kela ja Vicky Rosti ovat hyvä porukassa.
Hauska lisä voisi olla Frederik :D
Kerä siellä nyt pitäs olla?????
Laittakaa oma paras kattauksenne. Ja ne heidän hitit.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
Kerä siellä nyt pitäs olla????? Laittakaa oma paras kattauksenne. Ja ne heidän hitit.
[/quote]
Jos viitsisit lukea ketjun, n:o 19 vastasi tähän perusteluineen. Olen hänen kanssa samaa mieltä.
Kivahan se on tutustua näihinkin esiintyjiin. Sanni on fiksu tyttö, kiva että on mukana nuorempiakin. Mä en tajuu niitä, jotka marisee jo valmiiks näkemättä jaksoja. Mikään ei oo hyvä ja kaikessa mättää. Kattokaa peiliin ja pipo pois kiristämästä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
Kerä siellä nyt pitäs olla????? Laittakaa oma paras kattauksenne. Ja ne heidän hitit.
[/quote]
Jos viitsisit lukea ketjun, n:o 19 vastasi tähän perusteluineen. Olen hänen kanssa samaa mieltä.
[/quote]hänen luinkin. Mutta ne hitit vielä. Ja ketjun muidenkin kolmenkymmenen ? mielipiteitä kuulisin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
Olisin myös toivonut: J. Karjalainen, Suvi Teräsniska, Robin, Lauri Tähkä, Tuomas Kauhanen, Haloo Helsingin laulaja, Ville Valo, Samu Haber, Yön Olli...
Anssi Kela ja Vicky Rosti ovat hyvä porukassa.
Hauska lisä voisi olla Frederik :D
[/quote]
Robin olisi kiva nähdä muuten ohjelmassa, mutta riittäisikö niin nuorella miehellä juteltavaa viikon ajan varttuneemmassa porukassa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:19"]Sanni ja VilleGalle TÄYSIN nevöhöörd. Kelaa odotan innolla, sillä Mikan faijan bmw oli vähän sellainen siirtymälaulu mulle.
[/quote] hyvä, että sitten pääset sinäkin tähänkin päivään.
[/quote]
En aio katsoa näiden nevöhöördien päiviä :D
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:21"]
[/quote]
[/quote]hänen luinkin. Mutta ne hitit vielä. Ja ketjun muidenkin kolmenkymmenen ? mielipiteitä kuulisin.
[/quote] toki tiedän Epuilta hitit, mutta pepen, robsun ja cidun viisi vai kuusiko pitäis olla?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:20"]
mikäs olisi sitten unelmakaarti? joko niistä jotka ei ole vielä käyneet tai sitten kenestä tahansa oli noi ohjelmassa käyneet tai ei.
[/quote]
Tietenkään ei kukaan sinne 2 kertaa mene. Unelmakaarti niistä jotka eivät ole kieltäytyneet (kuten Martti Syrjä, Hector, Mustajärvi):
- Chisu. En ymmärrä miksi ei mene tuonne, lapsikin on jo yli vuoden vanha ja voisi olla 10pvää ilman äitiään.
- J.Karjalainen. Ei ainakaan kerrottu että olisi kieltäytynyt, voisi vielä vähän houkutella...
- Suvi Teräsniska. Olisi halunnut 2.kaudella mukaan muttei otettu (tilalle tuli Anna Abreu ja Laura Närhi). Nyt kotona pieni vauva joten tuskin olisi lähtenyt tuonne.
- Lauri Tähkä. Miljoona hittiä, oikea lauluntekijä.
- Pepe Willberg. Come back onnistunut.
- Elisa Tiilikainen eli Haloo Helsingin Elli. Miljoona hittibiisiä ja ura kestänyt nuoresta iästä huolimatta 6v.
- Robin. Kuulostaa hekä typerältä, mutta hänellä on uraa takana jo yli 3v joka on puolet enemmän kuin Sannilla tänä vuonna. Ja hittibiisejä ainakin 10.
[/quote]
Ei ikinä Chisua vinkumassa kuin kuivalla liidulla taulua vetelisi.
[/quote]
Samaa mieltä, Chisun pitäisi tehdä biisejä vain muille eikä itse ikinä laulaa...