Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko ainoa jonka mielestä legginssit näyttää hyvältä?

Vierailija
03.06.2015 |

Sellaiset ohuet nilkkapituiset. Farkkuihin en halua kesällä tunkeutua ja rennon mekon kanssa legginssit käyvät mainiosti. Pärjää niin lämpiminä kuin viileämpinäkin kesäiltoina. Myöskään itikansyömät sääretkään eivät vilku kaupungilla.
Jos on ehdottaa jotain parempaa vaihtoehtoa legginssien tilalle, niin kerroppa ihmeessä. ;)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
2/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän hameiden alla polven yläpuolelle loppuvia legginsejä. Ei näy hameen alta. Jos joskus laihtuis niin paljon, ettei reidet hankais yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja kapeat sääret... Tiukoissa farkuissa TAI LEGGINSSEISSÄ koen näyttäväni ihan hyvältä, mutta paljaiden säärien kanssa en tosiaan... Varsinkin luonnonvalossa. En siis ole mikään "silosääri" ja tunnen oloni epävarmaksi ja alastomaksi ilman mitään kunnollista alaosaa. Ehkä vika on mun pään sisällä, mutta naurakoot porukka ennemmin mun legginssisäärille, kuin että kokisin epävarmuutta ilman niitä.

Vierailija
4/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään niistä ns trikoista jotka on paksummat,käytän urheilullisten tai rentojen pepun peittävien tunikoiden kanssa.pohjepituiset leggarit on musta outo keksintö,paitsi tosiaan jos ne ei näy hameen alta.
Ohuet leggingsit taas,en ole niin varma enää mitä mieltä olla.niin paljon niitä haukutaan että oon itekin alkanut kattoon kriittisemmin. katsotaan ostanko itsekään enää.

Vierailija
5/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät legginssit on ok, mutta pohjepituiset taas...niinpä niin. Mutta en silti katsoisi kummissani sellaisiakaan käyttäviä :) En muutenkaan ole mikään vaatekriitikko, pukeutukoot kukin oman makunsa mukaisesti.

Vierailija
6/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät paremmat kuin pohjepituiset ja mielestäni ovat ihan hyvän näköisiä, kun muut vaatteetkin on kivan näköiset. Legginseihin sopiim ielesätni matalampi kenkä.

Vierailija
7/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois sukkahousut? Tai ei mitään?

Vierailija
8/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 01:12"]

itse tykkään niistä ns trikoista jotka on paksummat,käytän urheilullisten tai rentojen pepun peittävien tunikoiden kanssa.pohjepituiset leggarit on musta outo keksintö,paitsi tosiaan jos ne ei näy hameen alta. Ohuet leggingsit taas,en ole niin varma enää mitä mieltä olla.niin paljon niitä haukutaan että oon itekin alkanut kattoon kriittisemmin. katsotaan ostanko itsekään enää.

[/quote]

Lihavat ja huonopyllyiset naiset haukkuu, koska eivät näytä itse hyvältä niissä.

Vierailija
9/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu leggingseistä. Niitä kun on monenlaisia.

Vierailija
10/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä ne näyttää, kunhan muistaa sen, että ne on todellakin tarkoitettu käytettäväksi sukkahousujen eikä farkkujen tapaan. Eli niin pitkä paita, että pylly peittyy niin hyvä on! :)

Vierailija
11/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei legginsit haitta, mutten kertakaikkiaan ymmärrä, miksi farkut ovat joidenkin mielestä ainoat housut.

Oletko ap koskaan nähnyt kevyitä puuvilla- tai pellavahousuja?

Vierailija
12/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä pyllypaniikkia mikä näihin leggingseihin liittyy. Miksi tiukat farkut on ok, vaikka nekin paljastaa pakaran muodot ihan samalla tavalla, mutta leggingsit on jostain syytä hyi hyi ja pitää laittaa jotain peittäviä vaatteita peittämään niitä.

Vierailija
13/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:37"]En ymmärrä tätä pyllypaniikkia mikä näihin leggingseihin liittyy. Miksi tiukat farkut on ok, vaikka nekin paljastaa pakaran muodot ihan samalla tavalla, mutta leggingsit on jostain syytä hyi hyi ja pitää laittaa jotain peittäviä vaatteita peittämään niitä.
[/quote]
Koska tiukat farkut tukee. Legginseissä kaikki hyllyy "ihanasti". Farkuista ei myöskään niin usein näe läpi tai muodostu kamelin varvasta. Siksi.

Vierailija
14/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla legginsit on ok hyväkroppaisen naisen päällä. Kadulla näyttää siltä niin kuin nainen olisi liikkeellä pitkät kalsarit jalassa. Lyhytjalkaiset pullukat korosvat hyllyviä läskejään ja laihat anarektikot surkeita rimppakinttujaan. En suosittele.

Vierailija
15/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet läpikuultavat leggarit parhaat!!!!! Mitään peittävää tylsää lookkia EI KAIVATA!!

Vierailija
16/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:27"]Minua ei legginsit haitta, mutten kertakaikkiaan ymmärrä, miksi farkut ovat joidenkin mielestä ainoat housut.

Oletko ap koskaan nähnyt kevyitä puuvilla- tai pellavahousuja?
[/quote]
Olen sellaisista haaveillutkin itselleni, mutta en ole toistaiseksi löytänyt mieleisiäni. Mulla on oikeasti kesäisin kaamea pukeutumisstressi. - Ap

Vierailija
17/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pitkiä legginsejä ympäri vuoden mekkojen ja hameiden kanssa. Näyttävät mielestäni melko samalta kuin sukkahousut, mutta ovat paljon mukavammat päällä.

Vierailija
18/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:37"]

En ymmärrä tätä pyllypaniikkia mikä näihin leggingseihin liittyy. Miksi tiukat farkut on ok, vaikka nekin paljastaa pakaran muodot ihan samalla tavalla, mutta leggingsit on jostain syytä hyi hyi ja pitää laittaa jotain peittäviä vaatteita peittämään niitä.

[/quote]

olen ymmärtänyt, että tässä on kyse siitä, mitä trikoolle tapahtuu, kun se venyy: se muuttuu läpinäkyväksi. Siksi se takapuoli on ihan hyvä peittää. 

Muuten mulla ei ole mitään legginsejä vastaan: oikeassa paikssa oikein hyvä vaate. Itse en käytä, koska mulla on lyhyet ja paksut sääret ja muhkea takapuoli, joita mielellään pukee johonknin vähän väljempään, mutta en paheksu muiden päällä enkä pidä junttina: näitähän näkee maailmalla ihan urbaaneillakin koiranulkoiluttajilla ja aamiaiskahviloissa jne.

Vierailija
19/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä urheilutrikoita arkivaatteena. Ymmärrän, että sellaisissa voi liikkua kaupungilla jos on tulossa salilta tai menossa salille, mutta en muissa tilanteissa. Sehän on sama kuin kulkisi tuulipuvussa kaupungilla.

Vierailija
20/26 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et tarkoita niitä kamalia värikkäitä kuviollisia legginseja.