Oonko ainoa jonka mielestä legginssit näyttää hyvältä?
Sellaiset ohuet nilkkapituiset. Farkkuihin en halua kesällä tunkeutua ja rennon mekon kanssa legginssit käyvät mainiosti. Pärjää niin lämpiminä kuin viileämpinäkin kesäiltoina. Myöskään itikansyömät sääretkään eivät vilku kaupungilla.
Jos on ehdottaa jotain parempaa vaihtoehtoa legginssien tilalle, niin kerroppa ihmeessä. ;)
Kommentit (26)
Mä oon kyllä av-mammainhokki <3 Käytän usein kiiltäväpintaisia (urheilutrikootyyppisiä) leggareita, jotka ovat vielä kaiken huipuksi kuviollisia! Pyllyn pidän paidan alla piilossa mutta en mä itkua tihrusta, vaikka se paita kumartuessa nousisikin. Omasta mielestäni vaaleat pellavahousut on kauhistus, mutta pitäkööt niitä muut jos kerta pokka pitää. Oma pukeutuminen on varmasti monen makuun karmaisevaa, rumaa ja turhankin persoonallista. Itselle se on vain hauskaa!
Oonko ainoa jonka mielestä ne ei oo legginsit tai legginssit vaan leggingsit..? :O
Minä käytän just niitä pohjepituisia, vaikka on paksut jalatkin. Koittakaa kestää.
Olet. Legginsit naisella ovat aivan yhtä hirveät kuin 80-luvun takatukka, salihousut ja vyölaukku miehillä.
Viimeksi eilen ostin kivan trikooneulosmekon (ei tavallista teepparikangadta), jonka helma ulottuu reilusti polvien yläpuolelle. Ihan varmasti aion laittaa alle pohjepituiset leggingsit, niin rumat arpiset polveni, valkoiset sääreni ja paksut reiteni eivät näy paljaina. Hyllyvä peppukin näyttää tasaisemmalta. Sukkahousut eivät ole vaihtoehto, sillä kesällä en käytä sukkia kengissä. Näin mennään kesäaika, jihuu!!!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:37"]En ymmärrä tätä pyllypaniikkia mikä näihin leggingseihin liittyy. Miksi tiukat farkut on ok, vaikka nekin paljastaa pakaran muodot ihan samalla tavalla, mutta leggingsit on jostain syytä hyi hyi ja pitää laittaa jotain peittäviä vaatteita peittämään niitä. [/quote] Koska tiukat farkut tukee. Legginseissä kaikki hyllyy "ihanasti". Farkuista ei myöskään niin usein näe läpi tai muodostu kamelin varvasta. Siksi.
[/quote]
Mitäs minä sanoin. Leggingsit on vain hyväpyllyisille, eikä teille hyllyväpyllyille.