Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko työvuorolistojen tekijöille paljon virheitä?

Vierailija
14.05.2015 |

Kerran oli laitettu kaksi työntekijää sunnuntaille, joista toinen olin minä ja alempana toinen työntekijä eli minä. Olin kaksi kertaa siinä listassa nimelläni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paljon? Ja katsotaanko huonosti suunniteltu työvuoro virheelliseksi.
Jollekin virheitä sattuu varmasti enemmän kuin jollekin toiselle. Itse olen törmännyt virheisiin melko harvoin, joskus työvuoroon ei ole merkitty tarpeeksi tekijöitä tai joskus sijainen oli merkitty kahteen paikkaan saman aikaiseen vuoroon.

Vierailija
2/3 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun pomolle ainakin tulee jatkuvasti. Useimmiten samalle työntekijälle laitettu peräkkäin iltavuoro ja aamuvuoro, jolloin työvuorojen väliin jää 6h 45min...Ei ehkä ihan riitä työmatkoihin, ilta- ja aamutoimiin ja nukkumiseen tuo aika. :/ Itse en näitä suostu tekemään, vaan pyydän aina korjaamaan nämä lipsahdukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:27"]

No mun pomolle ainakin tulee jatkuvasti. Useimmiten samalle työntekijälle laitettu peräkkäin iltavuoro ja aamuvuoro, jolloin työvuorojen väliin jää 6h 45min...Ei ehkä ihan riitä työmatkoihin, ilta- ja aamutoimiin ja nukkumiseen tuo aika. :/ Itse en näitä suostu tekemään, vaan pyydän aina korjaamaan nämä lipsahdukset.

[/quote]

Toivoisi huolellisuutta kyllä, kun toisten elämänrytmiä suunnittelee.