Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään et kaikki vastaantulijat haluu mulle pahaa

Vierailija
03.06.2015 |

Pelkään kaikkii vastaantulijoita.. Pelottaa aina ku joku ns. uus alkaa puhuu mulle ja itken kotona sitä yli kaiken. En tie mitä tekisin, ahdstaa ja vituttaa..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:09"]

Nykyisin kannattaakin hiukan pelätä, koskaan ei tiedä kuka puukon kanssa on vastassa.

[/quote]

No juu. Pari vuotta sitte olin tulos sairaalasta (olin kattoos mun syöpäsairasta mummua) ja olin sopinut kavereiden kanssa, että nähdään yhdellä alikulkusillalla ja menin sitten sinne odottelemaan kavereita. Ei mennyt kun joku 5 minuuttia nii joku jätkä tuli sinne alikulkusillalle ja se oli ihan sekasin, varmaan oli vetäny jotai aineita. Sit se alko haastaa riitaa ja käski antaa tupakin, annoin. Sit se alko pummimaa rahaa ja sanoin et ei oo. Sen jälkee se huusi "pitääks mun tyki kans repii ne rahat sulta!?" ja alko kaivamaa repusta asetta. Se ryösti mut ja potkas iha täysillä kylkeen. Ja on noita muitakin ton kaltasia juttuja.. En tiedä onko mulla niin paska tuuri vai mikä, ku tuntuu et kaikki sekopäät aina tulee just mulle haastamaan riitaa :D -AP

[/quote]

No ei kannata sopia tapaamisia minnekään alikulkusillalle. Ja kun on ne jalat niillä voi liikkua pois päin, jos joku hörhö tule siihen.

[/quote]

Kannattaisko sun ottaa pää pois perseestä, se alikulkusilta oli ainoo paikka siin lähistöl mihi mun känniset kaverit tajus tulla. Toiseks koitin lähtee pakoo ja se äijä sai mut kii ja ryösti. Vittu miten sun kaltasia vajakkeja voi olla olemassa :D Koitappa vitun dorka ite toimia siinä tilanteessa kun sua osotetaan aseella. -AP

Vierailija
22/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin, tuollaiset traumat on hyvä käsitellä ammattilaisen kanssa että pystyt taas elämään normaalia elämää. Kuulostaa tosi palottavalta ja ahdistavalta tilanteelta eikä ihme, jos olet traumatisoitunut siitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pelottavalta tilanteelta

Käsittääkseni SSRI-lääkkeitä voi saada tuollaiseen, itse olen ainakin syönyt ahdistushäiriöön niitä ja oli apua. 23

Vierailija
24/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:59"]

Käsittääkseni SSRI-lääkkeitä voi saada tuollaiseen, itse olen ainakin syönyt ahdistushäiriöön niitä ja oli apua. 23

Mikä on SSRI-lääke? -AP

[/quote]

Vierailija
25/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:58"]

Kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin, tuollaiset traumat on hyvä käsitellä ammattilaisen kanssa että pystyt taas elämään normaalia elämää. Kuulostaa tosi palottavalta ja ahdistavalta tilanteelta eikä ihme, jos olet traumatisoitunut siitä :(

[/quote]

Joo pitää ottaa, eikä toi alikulkusiltajuttu ollu ees pahimmasta päästä. Isä oli tosi väkivaltanen ja niitä sekoiluja muistan vieläkin. -AP

Vierailija
26/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tuottamaton yksilö, ja vastaasi kävelee kokoomuslaisia, he luultavasti haluaisivat sinulle pahaa, jos tietäisivät. Eli toisaalta melko realistinen pelko.

Vierailija
27/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:59"]

Mikä on SSRI-lääke? -AP

[/quote]

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Selektiivinen_serotoniinin_takaisinoton_estäjä

Vierailija
28/28 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme