Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lavatanssi av-mammojen apuja tarvitaan

Vierailija
02.06.2015 |

Olen mies ja ajatellut aloittaa lavatanssiharrastuksen. Ongelma; miten tutustua neitokaisiin? Tanssin aikana? välissä vai vasta narikassa? Tuntuu että siellä vaan kovasti tanssitaan, noh se ok, mutta se tutustuminen olisi mulle se juttu myös. Enkä jaksais pidemmän kaavan mukaan edetä; käydän mestoisan niiiiiiin kauan että naama tulee tutuksi ja voisi sitten kauppareissullakin tervehtiä jne.... Nyt apuja!!!  ps. kaikki yleisemmät tanssit menee ja olen kohtuu supliikki, ja puhdas paita onn, eikä edes 1/2 pulloa menneniä käytä.. ;P

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (M45) olen huomannut saman, hankala saada lavoilta ketään mukaan. Ravintolassa (tanssi-) on paljon helpompaa, voi pöydässä turista niitänäitä pitkät tovit. Lavalla tanssistaan ja piste. Paras; olin tanssinut sen kymmenet piisit ihanan naisen kanssa, ja juttu luisti mainiosti. Olin täpinöissäni, viimeisten valssien aikana, että jess ..!!! Kunnes neito ilmoitti: mieheni tulee hakemaan puolelta, voidaan heittää sut kotiin kun ei tuu paljon lenkkiä... Great,  mulla tulinkin yhtäkkiä järkkäreiden kanssa jutusteltavaa (kun muuta väkeä ollut näköpiirissä)....

Vierailija
2/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:30"]

Juttele, ole hauska- älä tyrkyttäydy. Sitten haet uudelleen samaa naista...ja uudelleen, kehaiset tanssitaitoa, kysyt "tanssitaanko seuraavatkin" ja tarjoat jotain puffetin puolella?

Aloita noista, onnea matkaan

t. 35 vuotta tanssinut, vieläkin lavoilla käyvä ("vaikeuksiinkin" usein joutunut :))

[/quote]

Nämä oli tosi hyviä ja toimivia ohjeita. Kyllä siinä kepeän jutustelun välissä sitten saat senkin selville, jos kyseessä onkin jo varattu tyyppi. Kokemuksesta sanon, että ihan tokalla hakukerralla ei vielä kannata alkaa kertoa esim. kotitilan hehtaareista ja siitä, että emännän paikka on vapaana :D Lavatanssit on kyllä ihana paikka. Täytyykin lähteä kesällä taas verestämään muistoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele jotain tanssin aikana tai siinä välillä. Tiedäthän, että lavatansseissa tanssitaan saman  parin kanssa kaksi kappaletta peräkkäin, ja siinä välillä joko seisoskellaan hiljaa, tai sitten ei.

Ei kuitenkaan näin:

http://urly.fi/rre

Vierailija
4/20 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele, ole hauska- älä tyrkyttäydy. Sitten haet uudelleen samaa naista...ja uudelleen, kehaiset tanssitaitoa, kysyt "tanssitaanko seuraavatkin" ja tarjoat jotain puffetin puolella?

Aloita noista, onnea matkaan

t. 35 vuotta tanssinut, vieläkin lavoilla käyvä ("vaikeuksiinkin" usein joutunut :))

Vierailija
5/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksiä hakevan ei tosiaan kannata vaivautua lavatansseihin. Siellä on oikeasti pääasia tanssi, ja moni on perinteisesti löytänyt sieltä pitempiaikaisen elämänkumppanin. Seksin aika tulee vasta sitten myöhemmin jos on tullakseen.

Jos tosissasi haet muuta kuin pelkkää seksiseuraa, niin voithan sinä tiedustella, voisitteko tavata jossakin muualla. Yritä löytää yhteisiä keskustelunaiheita, ehkä yhteisiä tuttuja siitä se sitten etenee. Lavatansseissa ei ainakaan kannata kysyä "kauanko olet ollut täällä" tai "mistä olet tullut tänne" niinkuin hiihtokeskuksen ravintolassa. Ovat  muuten paikallisten mielestä erittäin ärsyttäviä tai peräti typeriä kysymyksiä, ainakin kun kuulee ne jokaiselta tanssittajalta.  Kysy mieluummin "käytkö täällä usein".

Vierailija
6/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellinen tanssitaito on ensimmäinen edellytys, jos haluat lavalla tosiaan viihtyä ja saada tanssitettavasikin viihtymään. Mikään parkettien partaveitsi ei tarvitse olla, mutta yleisimpien tanssien peruskuviot pitäisi osata. Ilman tanssitaitoa ei varmasti pääse edes jutstelemaan. Lavaetiketti kannattaa myös opetella. Muuten yhdyn edellisaiin vinkkaajiin.

Vierailija
7/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä lavatanssimisessa nyt on niin ihmeellistä, että sitä pitää tehdä 5h putkeen? Karaåkessa voi jonkun kerran pyörähtää. Ja pöydässä jutella mukavia kera drinksuttelun. Hyvällä säkällä saa illemmalla nousta selkäänkin.

Vierailija
8/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 02:08"]

Mikä siinä lavatanssimisessa nyt on niin ihmeellistä, että sitä pitää tehdä 5h putkeen? Karaåkessa voi jonkun kerran pyörähtää. Ja pöydässä jutella mukavia kera drinksuttelun. Hyvällä säkällä saa illemmalla nousta selkäänkin.[/quote]

Muru, vitosella saat vitosen tytön ja kympillä kympin tytön. Vitosen ympäristöstä saat ne vitoset ja kympin ympäristöstä kympit. Jos osaat hoitaa hommat oikein. Silleen se vaan menee :D

Vierailija
9/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättä hameen alle vaan ja keilapallo-otetta hakemaan. Naiset pitävät aivan järjettömästi suorantoimminnanmiehestä.

Vierailija
10/20 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa voi ottaa esiin; Meille_tai_teille -repliikin??

Vierailija
11/20 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle ^ Koska vaan, jos omaat taunopalo katseen ja tapiorautavaara äänialan.

Vierailija
12/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae myös vauhtia liiteri-kossu -akselilta.

Vierailija
13/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 02:08"]

Mikä siinä lavatanssimisessa nyt on niin ihmeellistä, että sitä pitää tehdä 5h putkeen? Karaåkessa voi jonkun kerran pyörähtää. Ja pöydässä jutella mukavia kera drinksuttelun. Hyvällä säkällä saa illemmalla nousta selkäänkin.

[/quote]

Tanssiminen on kivaa, se tekee kunnolle hyvää ja lavoilla soitettava musiikkikin on yleensä hyvää.

Vierailija
14/20 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja neuvot senkun vaan paranee, noh minähän olen onneksi terazzi-istuskelija. Jatkakaa...

Vierailija
15/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen on turha välivaihe ylipäätään!

Vierailija
16/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraiset vähän perseestä siinä tanssiessa ja vinkkaat silmää. Naiset pitävät miehestä, joka ottaa mitä haluaa, eikä ujostele.

Vierailija
17/20 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:40"]

kaikki yleisemmät tanssit menee ja olen kohtuu supliikki, ja puhdas paita onn

[/quote]

Mutta se tutustuminen taitaa olla kysymyksessä, niinkään tanssitaidon puute.

Vierailija
18/20 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keilapallo-ote??

Vierailija
19/20 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käydä tanssitreeneissä. Monella paikkakunnalla on lavatanssia opettavia seuroja.

Vierailija
20/20 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 06:37"]

Ala käydä tanssitreeneissä. Monella paikkakunnalla on lavatanssia opettavia seuroja.

[/quote]

Yleensä tanssikursseilla on enemmän naisia kuin miehiä, jos ei ole valmiiksi 'omaa' paria. Sekaan vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi