Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa mulle jotain tavoitteita

Vierailija
02.06.2015 |

Mitä tavoitella? Mistä haaveilla? Mihin pyrkiä? Mulla on paska elämä. Istun vain kotona enkä tee mitään. Ei ole haaveita ja jos onkin, niin en osaa mennä niitä kohti. En tiedä mitä haluan tehdä työkseni (en kai sitten mitään), ei ole harrastuksia (se kai pitäisi keksiä) ja ystäviä ei ole keiden kanssa suunnitella jotain irtiottoa tästä paskasta.

Mies ja lapsia on, että nyt sitten jotain muuta, mutta mitä? Mitä haluan jonkun unelman ja jonkun mitä odottaa. Sisältöä tähän harmaaseen arkeen ennen kuin olen lataamossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:49"]

Lakkaa haaveilemasta siitä, että olisi jotain haaveilemista ja keskity tekemään asioita jotka tekevät sinut iloisemmaksi/onnellisemmaksi. Vaikuttaa siltä, että mielialasi ei ole mitä parhain juuri nyt, joten itse neuvoisin sinua keskittymään siihen ihan ekaksi.

[/quote]

Tämä juuri, kun en tiedä mikä tekisi iloisemmaksi ja onnellisemmaksi. Mieliala ei todellakaan ole parhain, koska tämä elämä on niin tylsää sohvalla istumista. :( En siis halua koko ajan tavoitella jotain, mutta jos olisi joku määränpää mitä kohti edetä, niin tuntuisi paljon mielekkäämmältä tämä elämä. Nyt mä vain istun ja odotan, että aika kuluu. Eräs tuttavani varaa aina lomamatkan, kun alkaa tuntua, että elämään tarvitsee jotain säpinää. Sanoi, että se tuo iloa elämään, kun on joku kiva asia mitä odottaa. Mutta ei mulla ole varaa eikä kiinnostustakaan matkustella... Pointti siis vaan se, että jotain välietappeja kai pitäisi olla, ettei elämä tuntuisi aina niin tylsältä.

ap.

Vierailija
2/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pillua loppuvuoden aikana väh 50 miehelle. Siinä on kova tavoite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet eivät tee ihmistä onnelliseksi. Mieti, mitkä asiat elämässä ovat sinulle tärkeitä, ja tee niiden mukaisia tekoja joka päivä.

Vierailija
4/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aineista tykkäsit koulussa? Oliko sulla nuorempana jokin kiinnostuksen kohde tai harrastus, joka voisi liipata sun tulevaa työtä?

Ehkä voisit taas alkaa harrastamaan jotain, vaikka kerta viikkoon. Piristää kummasti!

Vierailija
5/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisia harrastuksia vaikka ei aluksi niin kiinnostaisikaan. Monet asiat muuttuvat kiinnostaviksi sitten kun niistä jo tietää ja taitoa karttuu. Pikkuhiljaa löydät omimmat juttusi ja opit tykkäämään uuden oppimisesta!

Vierailija
6/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pähkäilin vähän aikaa sitten että mitä muuta voisin harrastaa kuin kotona facebookkausta. No, onneksi sitten sain tartuttua uuteen liikuntaharrastukseen (lenkkeily) ja nyt olen löytänyt jo vaikka mitä muita. Heti sitä insipstä alkoi tulemaan kun oma mieliala parani.

Unelmista en osaa sanoa, mutta aika tylsää olisi mielestäni jos täytyisi jatkuvasti tavoitella vain jotain. Itselläni ainoat unelmat oikeastaan ovat jotain tyyliin että löytyisi mies ja ehkä lapsi olisi kiva. Ehkä hommaan joskus koiran. En tiedä, itse tykkään elää näin hetkessä ja pitää haaveet kohtuullisina. Liikuntaharrastus on kyllä siinä mielessä hyvä, että siinä voi aina kehittyä ja näin ollen on koko ajan myös jotain mitä tavoitella. Ekat pari lenkkiä on ne pahimmat, sen jälkeen itse aloin huomata jonkinlaista kehitystä.

Lakkaa haaveilemasta siitä, että olisi jotain haaveilemista ja keskity tekemään asioita jotka tekevät sinut iloisemmaksi/onnellisemmaksi. Vaikuttaa siltä, että mielialasi ei ole mitä parhain juuri nyt, joten itse neuvoisin sinua keskittymään siihen ihan ekaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan