Surullinen
Miten uskallan erota? Miten uskallan asua yksin ? Ei mulla oo enää ketään jos eroan puolisostani. Suhteemme on liian kaverillinen minulle. Mutta pelottaa menettää se viimeinenkin ihminen elämästä. Ystävä ovat jäänyt matkan varrella. Ei riitä voimat hankkimaan uusiakaan.
Kommentit (11)
Minulla samoja ajatuksia. En ole edes nuori enää ja yksinäinen vanhuus pelottaa.
Täysin sama täällä... Nyt jo olen ihan yksin, niin sitten olisin vielä enemmän yksin.
On varmaan tehtävä niin kuin sydän sanoo ja kohdata pelko ja yksinäiyys. vielä kun on nuori ja elämä edessä. :/
Ehkä saat voimavaroja erosta ja löydätkin uusia ystäviä? :) ja älä ole surullinen rakas!
Mulla oli samoja ajatuksia ennen eroa, mutta kun sitten vihdoin muutin omaan asuntoon niin huomasin ajattelevani "Miksi en tehnyt tätä aikaisemmin?"... Suosittelen kaikille ja kyllä elämä kantaa, et sinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Joka tapauksessa kävi miten kävi, sinä et siihen voi kuolla vaikka tiedän kyllä miten iso kynnys se on. Tsemppiä!
Oletko mies? Jos olet, taidat olla minun avokki. Toivon niin että sinä tekisit aloitteen ja sanot että haluat erota, minä en osaa. Tee se jo pian..
häh miten niin et uskalla asua yksin?
katkaise napanuorasi ja itsenäisty.
Kiitos kannustuksesta. Näinkin pieni asia kuin tsempit, antaa voimia tehdä isoja päätöksiä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:41"]Kiitos kannustuksesta. Näinkin pieni asia kuin tsempit, antaa voimia tehdä isoja päätöksiä.
[/quote]
No täältä tsemppiä oikein kilokaupalla! Kyllä sä pärjäät :)