Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullinen

Vierailija
02.06.2015 |

Miten uskallan erota? Miten uskallan asua yksin ? Ei mulla oo enää ketään jos eroan puolisostani. Suhteemme on liian kaverillinen minulle. Mutta pelottaa menettää se viimeinenkin ihminen elämästä. Ystävä ovat jäänyt matkan varrella. Ei riitä voimat hankkimaan uusiakaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:41"]Kiitos kannustuksesta. Näinkin pieni asia kuin tsempit, antaa voimia tehdä isoja päätöksiä.
[/quote]

No täältä tsemppiä oikein kilokaupalla! Kyllä sä pärjäät :)

Vierailija
2/11 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoja ajatuksia. En ole edes nuori enää ja yksinäinen vanhuus pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama täällä... Nyt jo olen ihan yksin, niin sitten olisin vielä enemmän yksin.

Vierailija
4/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan tehtävä niin kuin sydän sanoo ja kohdata pelko ja yksinäiyys. vielä kun on nuori ja elämä edessä. :/

Vierailija
5/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä saat voimavaroja erosta ja löydätkin uusia ystäviä? :) ja älä ole surullinen rakas!

Vierailija
6/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos:) toivotaan!

Vierailija
7/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja ajatuksia ennen eroa, mutta kun sitten vihdoin muutin omaan asuntoon niin huomasin ajattelevani "Miksi en tehnyt tätä aikaisemmin?"... Suosittelen kaikille ja kyllä elämä kantaa, et sinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Joka tapauksessa kävi miten kävi, sinä et siihen voi kuolla vaikka tiedän kyllä miten iso kynnys se on. Tsemppiä!

Vierailija
8/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies? Jos olet, taidat olla minun avokki. Toivon niin että sinä tekisit aloitteen ja sanot että haluat erota, minä en osaa. Tee se jo pian..

Vierailija
9/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh miten niin et uskalla asua yksin?
katkaise napanuorasi ja itsenäisty.

Vierailija
10/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Näinkin pieni asia kuin tsempit, antaa voimia tehdä isoja päätöksiä.

Vierailija
11/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en oo miehesi