Tunnettuja lyhyitä miehiä
Itselläni tulee mielee Stalin, Lauri Ylönen ja Tom Cruise
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Muutama on osoittautunut yllättävän lyhyeksi vierestä nähtyinä. Arman Alizadia luulin aika pitkäksi, mutta ei voi olla yli 170 cm. Janne Katajan pituudeksi ilmoitettiin jossain 172 cm - höpö höpö. Minä 165 cm ja Janne ei ollut yhtään sen pitempi.
En ole tavannut, mutta Mikko Töyssy on lyhyt, samoin Joonas Nordman. Olavi Virta ja Charlie Chaplin myös n. 165 cm.
Olet ilmeisesti nainen...? Naisilla on omalaatuinen kyky nähdä miehet lyhyempinä, kuin oikeasti ovat. Arman Alizan on 174 cm.
Huomatkaa että Urho Kekkonen näytti pidemmältä kuin oli. Pituus oli oikeasti 181cm mutta ryhti ja pitkät jalat tekivät pidemmältä näyttävän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Muutama on osoittautunut yllättävän lyhyeksi vierestä nähtyinä. Arman Alizadia luulin aika pitkäksi, mutta ei voi olla yli 170 cm. Janne Katajan pituudeksi ilmoitettiin jossain 172 cm - höpö höpö. Minä 165 cm ja Janne ei ollut yhtään sen pitempi.
En ole tavannut, mutta Mikko Töyssy on lyhyt, samoin Joonas Nordman. Olavi Virta ja Charlie Chaplin myös n. 165 cm.
Suomessa julkkismiesten pituudet pyöristetään seuraavasti. Alle 165 senttiset = 170 cm, 165 - 170 =172 - 175, 168 - 173 = 175, 170 - 175 = 175 - 180, 175 - 180 = 180 - 183 ja sitten yläpäästä 188 - 192 = 195 - 197, 195 - 200 = tasan 200 cm. Poikkeuksina Uniikki ja Kari Ketonen, jotka ilmeisesti ilmoittavat oikean pituutensa. Esim. Olavi virran pituudeksi on ilmoitettu 165 - 172
Amerikassa tuumamitoin lyhyehköt julkkismiehet 5`9 - 6`0. Esim. Woody Harrelson on nyt 177 ja risat, mutta parikymppisenä ollut 5`9 eli 175. Olen jostakin nähnyt myös pituuden 182.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa että Urho Kekkonen näytti pidemmältä kuin oli. Pituus oli oikeasti 181cm mutta ryhti ja pitkät jalat tekivät pidemmältä näyttävän vaikutelman.
Hänen ikäistensä miesten keskipituus oli 170 kieppeillä eli oli pitkähkö siihen aikaan.
Al Pacino, Robert DeNiro, Charles Bronson
Frank Sinatra, Nikolai II, Yrjö V, Prince
Prince (edesmennyt artisti), 157cm vain.
Tshingis Khan oli 153 cm ja aika hyvä esimerkki sille, että lyhytkin mies voi olla häijy pirulainen ja valtaisan imperiumin päämies ja haaremin omistaja jos vain muutoin kykyä ja tahtoa riittää. .
Charlie Chaplin