Mitä yläastetta kävit?
Peukuta jos kävit samaa. Katsotaan löytyykö samoja kouluja käyneitä paljonkin.
Rieskalähteen yläaste turku
Kommentit (248)
Taivalkosken yläaste, Taivalkoski
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:29"]
Sylvään yläaste, Sastamala, mun aikana tosin Vammala
[/quote] Sama! Mä jo ehdin luulla ettei kukaan ole käynyt samaa. Oli muuten aikoinaan HIENOIN koulu koko Suomessa, sitä tultiin ulkomailta asti pällistelemään miten on nykyaikainen jne. Juhlasali /auditorio tosi hieno pehmeinen kaaren muodossa olevinen penkkeineen ja peräti taitelijan suunnittelemine esirippuineen. Isäni oli koulua rakentamassa ja itse satuin olemaan just sopivasti sen ikäinen että olimme 1. seitsemäsluokka joka kouluun pääsi, eli oli silloin upouusi!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:09"]Kalapuikkokoulu, Vantaa.
[/quote]
Mä jo ihmettelin et eikö kukaan muu oo käyny Vanttista! Olitko kalapuikkoepisodin aikoihin siellä? Mä olin silloin muistaakseni ysillä :D
Ehnroos, Mäntsälä. Täyttä helvettiä 90-luvun puolivälissä. Ei ikinä enää Mäntsälään!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:24"]
Kävin Paskavittupääsadistipersereikäpikkukaupungin yläastetta Itä-Suomessa. Terveiset vaan sinne!
[/quote]
Imatra? :)
Kaukajärven (haiharan) yläaste, Tampere
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:22"]
Variskan koulun yläaste, Vaasa :)
[/quote]
Variska täälläkin! :)
[/quote]
Vau!! Milloin kävit? :)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 04:31"]
Kallaveden yläaste, Kuopio
[/quote]
Eikös tää ollu se joku huumekoulu?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 23:01"]Askolan yläaste
[/quote]
Niin mäkin! V. 96-99
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 02:09"]Vartiokylän yläaste, Helsinki
[/quote]
Äitini on ollut töissä siellä. :D
Miten niin moni käynyt Hatsalassa? Täällä taitaa oikeasti käydä aika paljon Kuopiolaisia.. :D
Norssi helsinki