Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tarjota lämmin ruoka?

Vierailija
02.06.2015 |

Sukulaisia tulossa käymään ekaa kertaa mun opiskelukaupungissa yli 500 km päästä (ohikulkumatkalla, eivät yövy täällä). Pitääkö heille tarjota lämmin ruoka vai riittääkö kahvit ja vaikka joku suolainen piirakka sekä jotain makeaa? Mun luona ei käy ikinä kavereita kummempia vieraita, niin en tiedä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvit riittää aivan hyvin. 

Vierailija
2/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani oli tämä tapa: vieraat tulivat. Juttelivat. Hän vei heidät läheiseen kuppilaan syömään - omaan (siis vieraiden) laskuunsa. Myös kahveet hoiteli näin. Mitään ei tarvinnut tarjota. 

Itse en siellä käynyt, vaan muita sukulaisia, joilta kuulin tämän tavan.

Vierailija
4/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 km on tosi pitkä matka ja todennäköisesti he pysähtyvät syömään matkalla, matka kuitenkin kestää ainaki 5 tuntia. Suolainen piirakka kuulostaa mielestäni hyvältä, sen lisäksi jotain makeaa.

Vierailija
5/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein helpommalla pääsee, jos tekee ruokaa. Keittoa tai laatikkoa, jos on monta ihmistä

Vierailija
6/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä noin kaukaa vaivotelleille tarjoaisin lämpimän ruuan, tuoretta leipää, salaattia ja jälkiruuan kahveineen. Tekisin jopa kaksi helppoa lämmintä ruokaa, makaronilaatikon ja lohikiusauksen.

Vierailija
7/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan. Se on inhottavaa, kun varautuu lämpimään ruokaan eivätkä syökään, pahimmillaan ota edes niitä kahveja, kun pysähdyimme just äsken tuossa 20 km päässä abc:lla syömään ja siellä juotiin kahvit samalla kun kuului hintaan. 

Vierailija
8/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kellonaikaan tulee? Siitäkin voi päätellä vähän

Vierailija
9/9 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan. Jos ovat vaikka jo aiemmin pysähtyneet syömään jossakin, niin sitten maistuu kahvi. Jos eivät, niin joku helppo keitto/laatikkoruoka sopii hyvin.