Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amatöörilaihduttaja: voiko vielä syödä?

Vierailija
02.06.2015 |

Tilanne on siis sellainen, että olen aina liikkunut todella aktiivisesti, joten eipä ole paljon tarvinnut syömisiään vahtia. Tottakai suurimman osan ajasta olen aina pyrkinyt syömään terveellisesti.
Nyt kaikki liikunta on terveyssyistä tauolla, suurin urheilusaavutus on korkeintaan lähikaupassa käynti. Paino on alkanut nousemaan ja nytpä päätin ottaa itseäni niskasta kiinni heti alkuunsa. Mutta olen ihan amatööri!
Tänään olen syönyt kahden kananmunan munakkaan yhdellä tomaatilla, salaattia (+kurkku, paprika ja tomaatti) n 100g:lla kidneypapyja, yhden mangopiltin ja reilun annoksen kaurapuuroa (2,5dl kevytmaitoa ja 1,5dl kaurahiutaleita). Niin että onko tämä nyt liikaa vai liian vähän? Uskaltaako enää syödä mitään? Huomenna vasta kauppapäivä, muuten söisin vielä marjoja, hedelmää tai kasviksia, koska on nälkä. Ja mitathan on 166/70.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, typerä otsikointi, lyhensin sitä ja nyt se on huono. Ap

Vierailija
2/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä? Sano että tuo luettelemasi lista oli aamupala! Miten kukaan voisi tuollaisella selvitä kokonaisen päivän?

T: N26, 164 cm ja 59 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:58"]

Siis mitä hemmettiä? Sano että tuo luettelemasi lista oli aamupala! Miten kukaan voisi tuollaisella selvitä kokonaisen päivän?

T: N26, 164 cm ja 59 kg.

Helposti :)

[/quote]

Vierailija
4/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mielestäsi vähän? Oli tossa munakas aamupalana, salaattilounas ja sitten tuo puuro ruokana ja piltti iltapalana.
Piru kun tämä on ihan tähtitiedettä! Aina sanotaan ettei ole, mutta näin ummikolle ainakin on. Ennen söin todella monta kertaa päivässä valtavia annoksia, mulla on aina ollut hyvä ruokahalu. Sitten tietenkin menin ja jatkoin -> lihoin ja nyt kun syön samoja ruokia vähemmän on nälkä ja ilmeisesti liian vähän ruokaa :/ kokeilemalla ja asiaa tutkimallahan tämän varmasti oppii! Mutta samoissa ruoissa aion kyllä pysyä, en halua mitään ihmedieettejä. Ap.

Vierailija
5/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella amatööri. Tolla ruokamäärällä säästöliekki on taattu ja kaikki mitä seuraavaksi nälissäsi tukit kroppaan menee vyötärölle ja rasva palaa hitaasti. Kunnolla protskua sopivasti hyviä hiilareita ja kasvista ja kaurapuuroa niin alkaa kilot kariseen ja kroppa muovautuu kun rasva palaa.

Vierailija
6/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa muutama kymppi jollekulle että saat kunnon ruokavalion ja sen lisäksi itsellesi myös hyvän olon. Tollasella ruokavaliolla et jaksa kovin montaa päivää ja väsymys yms ongelmat on taattu. t. Entinen kitudieetti jojoilija ja nyt olen puottanut vuodessa 16kg ja nyt timmi kroppa ja reipas mieli 6/6

Vierailija
7/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma logiikkani kyllä aluksi oli, että menen ihan normiruoalla kuin tähänkin asti olen aina mennyt, mutta kulutukseen sopivalla määrällä tietenkin. Mutta osaisiko vaikkapa ravitsemusterapeutti auttaa siinä asiassa? En halua syödä rahkaa ja mehukeittoa, vaan sitä mitä aina, koska ei minun ruokavalio noin yleisesti epäterveellinen ole (paitsi nyt ilmeisesti liian vähäisellä energialla).

Vierailija
8/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin pihalla, niin suosittelen että kirjaat muutaman viikon syömisiäsi Kiloklubiin tai tänne: http://lifesum.com/. Pikkuhiljaa alat hahmottaa paljonko laihduttaessa voi syödä ja paljonko eri ruoka-aineet sisältävät energiaa.

Tästä laskurista näet paljonko kannattaa syödä: http://www.healthycalculators.com/weight-loss-calculator.php 

Ei todella ole ydinfysiikkaa.

Vierailija
9/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 20:18"]

Oma logiikkani kyllä aluksi oli, että menen ihan normiruoalla kuin tähänkin asti olen aina mennyt, mutta kulutukseen sopivalla määrällä tietenkin. Mutta osaisiko vaikkapa ravitsemusterapeutti auttaa siinä asiassa? En halua syödä rahkaa ja mehukeittoa, vaan sitä mitä aina, koska ei minun ruokavalio noin yleisesti epäterveellinen ole (paitsi nyt ilmeisesti liian vähäisellä energialla).

[/quote]

Rahkaa ja mehukeittoa ei tarvitse syödä! Nämä Jutat sun muut ovat ihan kuutamolla tuon rahkan ja mehukeittonsa kanssa. Se ei ole mikään välttämättömyys! Rahka ei ole pakollista!

Vierailija
10/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi syödä. Olet syönyt jo kuin mikäkin porsas. Rajoita vähän. Ja voi luoja noita sun mittojas.

Vierailija
11/11 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa 5 kertaa päivässä. Ota mallia vaikka Super Dieetistä. Nälässä olo ei ole kannattava laihdutus tyyli