Soitteleeko kumppanisi sinulle töihin?
Jos nyt ollaan oltu vuosia yhdessä ja mitään hektistä ei elämässä tapahdu niin onko se ihan ok että toinen soittaa joka työpäivä kerran taikka kaksi ihan jotain turhaa asiaa. Ja jos nyt et pääse vastaamaan niin sitä sitten ihmetellään! Minusta tuollainen on jollain tavalla ahdistavaa käytöstä?
Kommentit (15)
Mieheni on soittanut mulle kaksi kertaa, yli 20 vuotta työelämässä olen ollut.
Viestejä on toki laitellut enemmän.
Älä vastaa, niin loppuu se rimpauttelu.
Kyllä soittaa...
t. Richard Bucket
Mieheni ei ole kertaakaan soittanut mulle töihin 25 avioliitto vuoden aikana,
Sms laittaa joskus❣️
Jos soittaisi, tietäisin heti että joku on kuollut tai pitää lähteä sairaalaan ennen kuin kuolee. Muuten kaikki menee viesteillä.
Ei soita ellei ole sovittu, että soitetaan jostain akuutista asiasta tiettyyn aikaan. Eikä viestitellä muuta kuin jos, on joku tärkeä tiedotusasia (kokous venyy enkä ehdi bussiin tms).
Noin kolmekymppisenä miesystäväni loukkantui, kun en soitellut hänelle töihin. Kaikkien muiden tyttöystävät/vaimot kuulemma soittelivat. Minusta se tuntui turhalta, kun kuitenkin nähtiin aamulla ja illalla. Harvoin sattui mitään niin kiireellustä, että olisi pitänyt välittömästi puhua. Töissä keskitytään tekemään töitä, eikä viihdyttämään puolisoa.
Ei koskaan. Whatsapp viestin laittaa jos on pakko työpäivän aikana joku asia välttämättä sopia.
No ei todellakaan soittele. En soita minäkään hänelle. Vaikka olisi millainen suhde (kaukosuhde tai ei)
niin miksi helkutissa soiteltsisiin työaikana?
Meillä niin päin, että töissäoleva soittaa joskus kotonaolevalle.
Lapsiperhe ja epäsäännölliset työajat molemmilla.
Jos soittaisi, kyse olisi jostain vakavasta/erittäin kiireellisestä asiasta.
Yli 20v kimpassa.
Ei koskaan soittele/ viestittele joutavilla asioilla, kuten en minäkään.
Hemmetin hyvä juttu, mä inhoan puhelimessa lätisemistä yli kaiken..
Työkaverilleni soitteli työpäivän mittaan monet kerrat. Sama työkaveri oli myös kotonaan hyvin törmäily- ja kaatumisherkkä, vaikka työpaikalla ei juurikaan kolhinut itseään mustelmille tämän tästä. Kun työkaveri sitten lopulta pakkasi tavaransa, muutti pois ja pisti eron vireille, ex-miehensä edelleen soitteli meille muille työpaikalla ja halusi selontekoa ex-vaimonsa tekemisistä, tulemisista ja menemisistä.
Soittaa jos on sellaista asiaa, mikä ei voi odottaa. Tai jos se on jonkin asian aikatauluttamisen takia välttämätöntä, esim kysyy milloin pääsen töistä, että osaa laittaa ruoan tai saunan oikeaan aikaan. Vastaan jos voin tai kuulen puhelimen soivan, yleensä voin. Välillä olen katvealueella niin turha soitella, kun ei tule puhelut läpi. Laittaa silloin tekstarin, joka tulee jossain vaiheessa perille. Ei soita päivittäin.
Ei soittele, enkä kyllä tollasiin turhiin puheluihin vastaisikaan.