Salasuhdetta 2v takana eikä
Tunne laannu...miksi? Olemme viestitellyt joka päivä..pisin ero kolme päivää. Aina löytyy uutta keskusteltavaa ja viihdyn hänen kanssaan.
Kommentit (67)
Lapset ei ole syy olla paskassa suhteessa. Oksettaa miten aikuiset ihmiset 95% vetoaa lapsiin jatkaakseen avioliittoaan. Ei ne lapset ole niin tyhmiä ja te ette edes tajua millaista vahinkoa saatte aikaan. Itse en ole koskaan todistanut, että lapset olisivat "hyötyneet" vanhempien kulissiliitosta, ainoastaan hallaa on tullut. Mutta kun te olette niin perkeleen itsekäitä.
Hävetkää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"]Miksi salasuhde? Mitä hänestä tai sinusta puuttuu sellaista, mikä pitää kiinni puolisossa? [/quote] Lapset :( ap [/quote] Sinun vai hänen? Tiedät itsekin, että tuo on tekosyy.
[/quote]
Ja huono sellainen. Lapset vaistoaa kyllä. Millaista moraalia opetatte lapsillenne?
En muuten ikinä olisi halunnut valita sitä osaa jossa vanhemmat olivat yhdessä vain koska lapset, mieluummin olisivat eronneet.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:24"]
Lapset ei ole syy olla paskassa suhteessa. Oksettaa miten aikuiset ihmiset 95% vetoaa lapsiin jatkaakseen avioliittoaan. Ei ne lapset ole niin tyhmiä ja te ette edes tajua millaista vahinkoa saatte aikaan. Itse en ole koskaan todistanut, että lapset olisivat "hyötyneet" vanhempien kulissiliitosta, ainoastaan hallaa on tullut. Mutta kun te olette niin perkeleen itsekäitä. Hävetkää.
[/quote]
Ei suhteen tarvitse olla paska tai mikään kulissiavioliitto vaikka salarakas olisikin. Eri ihmisiin voi olla erilaisia, mutta omalla tavallaan hyviä suhteita.
Kyllä mä ymmärrän kusipäisyyteni. Olen tavallaan selvinnyt masennuksesta ja kaikki alkaa avautumaan - miksi olen ollut 10v suhteessa ihmiseen joka ei himoitse tai rakasta? Miksi olen tukahduttanut naiseuteni niin monta vuottA ihmiseen jolke olen vain äiti en nainen. Niitä tässä pohdisjellut ja sitten tuo eräs putkahti eteeni..tiedän riskit..mutta takaraivossa jyskytti "one life - live it"- ja näin olen tehnyt. Ap
Taidat olla vain luuseri joka pelkää jäädä yksin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Oletko luuseri joka on jäänyt yksin?
Jos olet parisuhteessa, niin aika miellyttävää että katsot asiaksesi halveksua muita jotka eivät halua olla yksin.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:37"]
Kyllä mä ymmärrän kusipäisyyteni. Olen tavallaan selvinnyt masennuksesta ja kaikki alkaa avautumaan - miksi olen ollut 10v suhteessa ihmiseen joka ei himoitse tai rakasta? Miksi olen tukahduttanut naiseuteni niin monta vuottA ihmiseen jolke olen vain äiti en nainen. Niitä tässä pohdisjellut ja sitten tuo eräs putkahti eteeni..tiedän riskit..mutta takaraivossa jyskytti "one life - live it"- ja näin olen tehnyt. Ap
[/quote]
Joo, mutta KAKSI VUOTTA. Sun on ihan turha yrittää selitellä että mutkun mutkun. Kaksi vuotta ei mene hetkessä, voit tehdä asialle jotain mutta et halua.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"]Miksi salasuhde? Mitä hänestä tai sinusta puuttuu sellaista, mikä pitää kiinni puolisossa? [/quote] Lapset :( ap [/quote] Sinun vai hänen? Tiedät itsekin, että tuo on tekosyy. [/quote] molempien..mä oon kyllä enemmän valmis eroamaan suhteesta jossa en ole ollut koskaan onnellinen.ap
[/quote]
Miksi otit puolison, josta et välittänyt? Hieman enemmän vastuuta, pliis. Puolisollasikin on vain yksi elämä. Nyt hän on tuhlannut sinuun useita vuosia.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Oletko luuseri joka on jäänyt yksin?
Jos olet parisuhteessa, niin aika miellyttävää että katsot asiaksesi halveksua muita jotka eivät halua olla yksin.
[/quote]
Sekö on jotenkin poissulkeva asia, että nyt on parisuhteessa? Voi ihmisellä silti kokemusta olla siitä mitä on olla yksin.
Tälläinen tuplapetturi ei ansaitse kumpaakaan. Tuhlaa tässä monen ihmisen elämää koska minä minä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"]Miksi salasuhde? Mitä hänestä tai sinusta puuttuu sellaista, mikä pitää kiinni puolisossa? [/quote] Lapset :( ap [/quote] Sinun vai hänen? Tiedät itsekin, että tuo on tekosyy. [/quote] molempien..mä oon kyllä enemmän valmis eroamaan suhteesta jossa en ole ollut koskaan onnellinen.ap
[/quote]
Miksi otit puolison, josta et välittänyt? Hieman enemmän vastuuta, pliis. Puolisollasikin on vain yksi elämä. Nyt hän on tuhlannut sinuun useita vuosia.
[/quote]
En tiedä..olin aika rikki siihen aikaan..varmaan siks.
Joskus jopa erektiokulma tai muutama sentti ratkaisee, vaikea selittää!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:37"]
[/quote]
Joo, mutta KAKSI VUOTTA. Sun on ihan turha yrittää selitellä että mutkun mutkun. Kaksi vuotta ei mene hetkessä, voit tehdä asialle jotain mutta et halua.
[/quote]
En tiedä mitä pelkään..mutta sen tiedän että miehen kanssa en tule elämään loppuelämää. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:37"] Kyllä mä ymmärrän kusipäisyyteni. Olen tavallaan selvinnyt masennuksesta ja kaikki alkaa avautumaan - miksi olen ollut 10v suhteessa ihmiseen joka ei himoitse tai rakasta? Miksi olen tukahduttanut naiseuteni niin monta vuottA ihmiseen jolke olen vain äiti en nainen. Niitä tässä pohdisjellut ja sitten tuo eräs putkahti eteeni..tiedän riskit..mutta takaraivossa jyskytti "one life - live it"- ja näin olen tehnyt. Ap [/quote] Joo, mutta KAKSI VUOTTA. Sun on ihan turha yrittää selitellä että mutkun mutkun. Kaksi vuotta ei mene hetkessä, voit tehdä asialle jotain mutta et halua. [/quote] En tiedä mitä pelkään..mutta sen tiedän että miehen kanssa en tule elämään loppuelämää. Ap
[/quote]
No joopa joo, mikset vaan sitten eroa ja kokeile miten hienoa se onkaan? Mut ainiin, ei voi kupata enää lasten isiltä rahaa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:37"] Kyllä mä ymmärrän kusipäisyyteni. Olen tavallaan selvinnyt masennuksesta ja kaikki alkaa avautumaan - miksi olen ollut 10v suhteessa ihmiseen joka ei himoitse tai rakasta? Miksi olen tukahduttanut naiseuteni niin monta vuottA ihmiseen jolke olen vain äiti en nainen. Niitä tässä pohdisjellut ja sitten tuo eräs putkahti eteeni..tiedän riskit..mutta takaraivossa jyskytti "one life - live it"- ja näin olen tehnyt. Ap [/quote] Joo, mutta KAKSI VUOTTA. Sun on ihan turha yrittää selitellä että mutkun mutkun. Kaksi vuotta ei mene hetkessä, voit tehdä asialle jotain mutta et halua. [/quote] En tiedä mitä pelkään..mutta sen tiedän että miehen kanssa en tule elämään loppuelämää. Ap
[/quote]
No joopa joo, mikset vaan sitten eroa ja kokeile miten hienoa se onkaan? Mut ainiin, ei voi kupata enää lasten isiltä rahaa.
[/quote]
No työttömäktä tuskin saa kynittyä?
Kuinka te salarakkaat ehditte nähdä toisen miehiä? Jopa monen vuoden ajan kenenkään tajuamatta? Eli monta tuntia viikossa saat hänen aikaansa? Tottakai sitä odottaa jotain mitä saa harvoin mutta mistä kaikki aika? Jos mieheni yllättäen viettäisi töiden lisäksi aikaansa muualla, alkaisin ehkä epäillä jotain..
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:37"]
Kuinka te salarakkaat ehditte nähdä toisen miehiä? Jopa monen vuoden ajan kenenkään tajuamatta? Eli monta tuntia viikossa saat hänen aikaansa? Tottakai sitä odottaa jotain mitä saa harvoin mutta mistä kaikki aika? Jos mieheni yllättäen viettäisi töiden lisäksi aikaansa muualla, alkaisin ehkä epäillä jotain..
[/quote]
En ole ap mutta meillä menee niin että käymme lounastamassa miehen työaikana. Lisäksi vaimo tekee iltavuoroa ja jos mies aamuvuorossa, meillä on aina iltapäivät aikaa :) Kun emme ole samalla paikkakunnalla, soittelemme kun puolisot ovat töissä jne. Koskaan emme ota yhteyttä kun puolisot ovat paikalla.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]
Tunne laannu...miksi? Olemme viestitellyt joka päivä..pisin ero kolme päivää. Aina löytyy uutta keskusteltavaa ja viihdyn hänen kanssaan.
[/quote]
Ällöttävää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:17"]Miksi salasuhde? Mitä hänestä tai sinusta puuttuu sellaista, mikä pitää kiinni puolisossa?
[/quote]
Lapset :( ap
[/quote]
Sinun vai hänen? Tiedät itsekin, että tuo on tekosyy.
[/quote]
molempien..mä oon kyllä enemmän valmis eroamaan suhteesta jossa en ole ollut koskaan onnellinen.ap