Salasuhdetta 2v takana eikä
Tunne laannu...miksi? Olemme viestitellyt joka päivä..pisin ero kolme päivää. Aina löytyy uutta keskusteltavaa ja viihdyn hänen kanssaan.
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:10"]Me riidellään myös salarakkaan kanssa välillä. Se on inhottavaa. Suhdetta takana 3v.
[/quote]
Minkä ihmeen salarakkaan?
Olet toinen nainen. Riitelet varatun miehen kanssa.
Vai oletko Tuksu?
Kun joku tietää, mistä tietää, ettei salarakkaita ole useampia, niin ei sitä välttämättä tiedekään. Mutta salasuhteessa, hyvässä sellaisessa on se pointti, että jos suhteen haluaa jatkuvan, kunnioittaa toista eikä halua toista loukata. Huonossa salasuhteessa ei lle väliä.
Mun salarakkaalla oli töissä todella raskasta ja oli reissussa kaveriporukalla. Käskin hänen mennä naimaan, että tulisi parempi mieli. Mies oli otettu siitä, että minä ajattelin niin - ja enhän minä häntä omista. Mies ilmoitti odottavansa mielummin, että pääsee sänkyyn minu kanssani. Toisessa elämäntilanteessa ehkä olisimme pari. Nyt nautimme varastetusta ajasta ja lisäksi olemme toistemme parhaat ystävät. Se miksemme me eroa omisa parisuhteistamme, ei kuulu kenellekään muulle. Enkä rupea sitä avaamaan täällä, kodka pelkkää paskaa tulee niskaan. Meillä salasuhdetta takana reilu vuosi.
Minä minä minä MINÄ.
Viis siitä että lapset kärsii. Viis siitä että puolisolla menee se yksi ainoa elämä hukkaan ettekä anna hänelle mahdollisuutta uuteen onneen.
Kun MINÄ.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:07"]Minä minä minä MINÄ.
Viis siitä että lapset kärsii. Viis siitä että puolisolla menee se yksi ainoa elämä hukkaan ettekä anna hänelle mahdollisuutta uuteen onneen.
Kun MINÄ.
[/quote]
Aivan totta
Ihmettelen aina sitä että jos kahden ihmisen välillä on todellista rakkautta, he elävät yhdessä, eivätkä salarakkaina tai toisina naisina/miehinä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 07:15"]Kun joku tietää, mistä tietää, ettei salarakkaita ole useampia, niin ei sitä välttämättä tiedekään. Mutta salasuhteessa, hyvässä sellaisessa on se pointti, että jos suhteen haluaa jatkuvan, kunnioittaa toista eikä halua toista loukata. Huonossa salasuhteessa ei lle väliä.
Mun salarakkaalla oli töissä todella raskasta ja oli reissussa kaveriporukalla. Käskin hänen mennä naimaan, että tulisi parempi mieli. Mies oli otettu siitä, että minä ajattelin niin - ja enhän minä häntä omista. Mies ilmoitti odottavansa mielummin, että pääsee sänkyyn minu kanssani. Toisessa elämäntilanteessa ehkä olisimme pari. Nyt nautimme varastetusta ajasta ja lisäksi olemme toistemme parhaat ystävät. Se miksemme me eroa omisa parisuhteistamme, ei kuulu kenellekään muulle. Enkä rupea sitä avaamaan täällä, kodka pelkkää paskaa tulee niskaan. Meillä salasuhdetta takana reilu vuosi.
[/quote]
:DD Tässä tarinassa on todellista elämän sisältöä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:07"]
Mitä jos julkistaisitte suhteenne ja eroaisitte edellisistänne? Voin luvata että 'tunne laantuu', eikä tarvitse enää ihmetellä.
[/quote]
Eipä käynyt näin meillä ja ainoita lajissamme emme ole.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]Tunne laannu...miksi? Olemme viestitellyt joka päivä..pisin ero kolme päivää. Aina löytyy uutta keskusteltavaa ja viihdyn hänen kanssaan.
[/quote]
Viestitellään joka päivä 2 vuotta tai eletään arkea 20 vuotta yhdessä. Siinä ap:lle vertailupohjaa mitkä tunteet ovat rakkautta ja mitkä jotain muuta.
Koko pettämiskuvion ideahan on se, että varastetaan sitä aikaa muiden selän takana. Jotkut saavat siitä kiksejä, että tietävät enemmän kuin muut ja voivat näin omasta mielestään "nöyryyttää" heitä, naureskella selän takana ja pitää itseään ylivertaisena. Rakkaudella on tuossa kuviossa erittäin vähän tekemistä. Monesti kyseessä on riippuvuussuhde, heikon itsetunnon omaavan toisen naisen/miehen epätoivoinen yritys pitää itsellään kumppani, ja tätä tarvetta se varattu ruokkii.
Mistään kauniista ja puhtaasta, syvästä rakkaudesta tai syvistä tunteista ei ole kyse. Ei syviä tunteita koeta ruokatunnilla tai pikapanoilla, ei muiden selän takana valehdellen. Kun poika kiksauttaa tyttöä ladan takapenkillä, ei se poika sitä tyttöä arvosta eikä rakasta, mutta kun hän vie ennen ladaepisodia tytön ravintolaan, elokuviin ja illalliselle ja esittelee tämän läheisilleen, puhutaan jo rakkaudesta. Salaamiset, valehtelut, pikapanot, huijaukset, muiden kärsimykselle nauraminen jne. eivät kuulu rakkauteen eikä tällaisissa salarakaskuvioissa ole kyse mistään muusta kuin vallankäytöstä ja itsekkyydestä.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]
Tunne laannu...miksi? Olemme viestitellyt joka päivä..pisin ero kolme päivää. Aina löytyy uutta keskusteltavaa ja viihdyn hänen kanssaan.
[/quote]
Voin vakuuttaa, että kyllä laantuu, jos ja kun lopulta yhteen päädytte. Sitä odotellessa...
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]
[/quote]
Voin vakuuttaa, että kyllä laantuu, jos ja kun lopulta yhteen päädytte. Sitä odotellessa...
[/quote]
Näimpä. Viestittelyssä ja satunnaisessa seksissä (vielä jännitysmomentilla) otetaan kermat kakun päältä. Arjen jakaminen on totaalisesti asia erikseen. Täysin. Kuin vertaisi pitkää avioliittoa lapsineen, kokemuksineen jne orastavaan, uuteen suhteeseen jännittävine alkutapailuineen. Tuo salasuhde ei vain etene mihinkään vaan pysyy sellaisena kepeänä höttönä ilman sen syvempää todellisuutta.
Niin MIKSI??! Etkö koskaan ajattele omaa tai salarakkaasi puolisoa? Ovatko he ansainneet vain kolikon kääntöpuolen arkisine flunssineen, haluttomine vaimoineen, riitoineen jne.?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:09"]
Jos kaikki on niin ihanaa ja auvoista, niin miksi vain suttuinen salasuhde? Miksi ette voi julkisesti seurustella?
[/quote]
Miksi ihmeessä pilaisi hyvän jutun tekemällä siitä arkista ja tylsää?
[/quote]
Ja kaikki tuo salailuaika on pois lapsilta. Isä/äiti tekstaa rakastajalleen, ajatukset on rakastajassa, lisääntyneet harrastukset ja ylityöt. Mites ne lapset? Joku vetoaa siihen ettei mies halua viikonloppuisäksi, paljon se isukki on lasten kanssa nytkään?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:04"]Koko pettämiskuvion ideahan on se, että varastetaan sitä aikaa muiden selän takana. Jotkut saavat siitä kiksejä, että tietävät enemmän kuin muut ja voivat näin omasta mielestään "nöyryyttää" heitä, naureskella selän takana ja pitää itseään ylivertaisena. Rakkaudella on tuossa kuviossa erittäin vähän tekemistä. Monesti kyseessä on riippuvuussuhde, heikon itsetunnon omaavan toisen naisen/miehen epätoivoinen yritys pitää itsellään kumppani, ja tätä tarvetta se varattu ruokkii.
Mistään kauniista ja puhtaasta, syvästä rakkaudesta tai syvistä tunteista ei ole kyse. Ei syviä tunteita koeta ruokatunnilla tai pikapanoilla, ei muiden selän takana valehdellen. Kun poika kiksauttaa tyttöä ladan takapenkillä, ei se poika sitä tyttöä arvosta eikä rakasta, mutta kun hän vie ennen ladaepisodia tytön ravintolaan, elokuviin ja illalliselle ja esittelee tämän läheisilleen, puhutaan jo rakkaudesta. Salaamiset, valehtelut, pikapanot, huijaukset, muiden kärsimykselle nauraminen jne. eivät kuulu rakkauteen eikä tällaisissa salarakaskuvioissa ole kyse mistään muusta kuin vallankäytöstä ja itsekkyydestä.
[/quote]
Olen itse ollut toinen nainen ja allekirjoitan joka sanan! Kadun tekoani kuolemaani saakka.
Jos kaikki on niin ihanaa ja auvoista, niin miksi vain suttuinen salasuhde? Miksi ette voi julkisesti seurustella?
[/quote]
Koska se viehätys häviää siinä kohdassa.
Ja se on kummaa, miten toiset naiset ovat valmiita kuulemaan haukkuja miehen puolisosta ja naureskelemaan niille, ettekö ymmärrä että mies silloin halveksuen haukkuu omaa puolisoaan, sitä joksi te olette haluamassa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 09:49"]
[/quote]
Koska se viehätys häviää siinä kohdassa.
[/quote]
Siinä tulee sitten vastaan ne arjen hankaluudet, lasten oireilut erosta sekä muiden ihmisten tuomio pitkästä salasuhteilusta. Exäkin voi muuttua vittumaiseksi ja syystä. Uusioperhekuviot ovat usein vaikeita eikä sitä kahdenkeskistä aikaa enää jää.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 18:37"]
Kuinka te salarakkaat ehditte nähdä toisen miehiä? Jopa monen vuoden ajan kenenkään tajuamatta? Eli monta tuntia viikossa saat hänen aikaansa? Tottakai sitä odottaa jotain mitä saa harvoin mutta mistä kaikki aika? Jos mieheni yllättäen viettäisi töiden lisäksi aikaansa muualla, alkaisin ehkä epäillä jotain..
[/quote]
Hänen epäsäännöllinen (reissu)työnsä mahdollistaa paljon. On minun luona ennen töitä tai töiden jälkeen, tai kokonaan minun luona kun on olevinaan töissä. Urheiluharrastuksessa = minun luona. Lenkkeilemme myös yhdessä. Hän sanoo olevansa kaverillaan = minun luona. Ostoksilla = minä mukana... jne jne. Kyllä tilaisuuksia löytyy jos tahtoa on.
Ja miksikö ei eroa? EI ne kaikki miehetkään halua eroon lapsestaan. Eli viikonloppuisäksi jääminen pelottaa, huolettaa ettei saa jatkossa nähdä lastaan tarpeeksi. Pari tuntia viikossa ei ole tarpeeksi, eikä pelkkä viikonloppu. Olisko itsellenne?
[/quote]
Lapsellahan sitä paljon selitellään. Kyllä sen vaimon niskoja silti hierotaan ja rakastellaan pitkän kaavan kautta vaikka side-chickille sanotaankin että on niin kylmä ämmä ettäh... Kun just niillä symppispisteillä saa sitä pillua tietynlaisilta ihmisiltä.
[/quote]
Ja tietynlaiset ihmiset haluaa uskoa että kyse on pelkästä pillusta... On se varmaan sitten aina pirun hyvä pillu, että sen takia sen hemmetin hyvän parisuhteensa riskeeraa.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 19:10"]
Kuinka te salarakkaat ehditte nähdä toisen miehiä? Jopa monen vuoden ajan kenenkään tajuamatta? Eli monta tuntia viikossa saat hänen aikaansa? Tottakai sitä odottaa jotain mitä saa harvoin mutta mistä kaikki aika? Jos mieheni yllättäen viettäisi töiden lisäksi aikaansa muualla, alkaisin ehkä epäillä jotain..
[/quote]
Hänen epäsäännöllinen (reissu)työnsä mahdollistaa paljon. On minun luona ennen töitä tai töiden jälkeen, tai kokonaan minun luona kun on olevinaan töissä. Urheiluharrastuksessa = minun luona. Lenkkeilemme myös yhdessä. Hän sanoo olevansa kaverillaan = minun luona. Ostoksilla = minä mukana... jne jne. Kyllä tilaisuuksia löytyy jos tahtoa on.
Ja miksikö ei eroa? EI ne kaikki miehetkään halua eroon lapsestaan. Eli viikonloppuisäksi jääminen pelottaa, huolettaa ettei saa jatkossa nähdä lastaan tarpeeksi. Pari tuntia viikossa ei ole tarpeeksi, eikä pelkkä viikonloppu. Olisko itsellenne?
[/quote]
Lapsellahan sitä paljon selitellään. Kyllä sen vaimon niskoja silti hierotaan ja rakastellaan pitkän kaavan kautta vaikka side-chickille sanotaankin että on niin kylmä ämmä ettäh... Kun just niillä symppispisteillä saa sitä pillua tietynlaisilta ihmisiltä.
[/quote]
Ja tietynlaiset ihmiset haluaa uskoa että kyse on pelkästä pillusta... On se varmaan sitten aina pirun hyvä pillu, että sen takia sen hemmetin hyvän parisuhteensa riskeeraa.
[/quote]
No aika usein se on siitä kiinni. Ja jännityksestä. Jos uusi nainen on niin ihmeellinen, ei siinä vanhaa parisuhdetta enää katsella.
[/quote]
[/quote] ja sää uskot.. kai se viettäisi nuokin ajat lapsensa kanssa jos se lapsi on oikeasti sun haaroväliä tärkeämpi...