Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskosvauvan äiti Eevi Teittisen ei kannattaisi nyt murehtia seksin vähyydestä.

Vierailija
29.01.2022 |

Ei kai se nyt maailmaa kaada jos on joutunut olemaan ilman seksiä 2 kuukautta. Toiset elää vuosikaudet sinkkuna ja pärjäilee ilman. Ehtiihän sitä nuori ihminen peittoa heiluttamaan vielä monia vuosikymmeniä. Ei kai pitkä parisuhde nyt tuohon voisi kaatua, eihän. Tilanne on väliaikainen. Nyt he ovat palkanneet yöhoitajan, että pääsevät harrastamaan seksiä kerran viikossa. Sitä kai sillä parisuhteen hoidolla tarkoitetaan. Minulle riittäisi oikein hyvin, että saisin vaan käydä suihkussa rauhassa, syödä rauhassa ja nukkua läpiyön.

Kommentit (575)

Vierailija
161/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iski hormonivaihtelut. Teemu repi pelihousujaan, että hän ei jaksa tätä. Sanoin, että en minäkään – mutta en pysty tekemään tälle mitään, Eevi muistelee."

Teemulla meni hermot kun Eevi itkeskeli babybluesissa. Tää juttu oli tosi kylmää luettavaa.

Vierailija
162/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti koira ei jää ilman huomiota?

Miksi tommosilla barbie ja ken-ihmisillä pitää aina olla koira koristeena? Mikä koira näillä on? 🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat Eeville. Meillä mies halusi kovasti lapsia, mutta jäin kuitenkin ihan yksin lasten kanssa. Saattaa joskus tarjoutua tekemään jotain, mutta sitten seuraava päivä menee kiukutellessa ja mököttäessä. En jaksa ymmärtää moista lapsellisuutta.

Vierailija
164/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu kuulostaa aivan mun ex-mieheltäni. Veikkaan, että max. 2 vuotta ja ero.

Vierailija
165/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ei ole mikään ruudinkeksijä, semmoset vibat tuli jo aikaisemmin tästä herrasta. Ja nyt sen todellakin huomaa!

Ollaan miehen kanssa vuoroteltu öitä, että toinen on saanut nukkua. Meillä 3 lasta (nyt jo isoja). Kyl se niin vaan on, joistakin asioista täytyy luopua hetkeksi vauva-aikana. Joillekin vanhemmuus on extra raskasta, jos on tottunut että kaikki pyörii oman navan ympärillä. Molempien pitää ottaa vastuuta, ei se ole pelkästään äidin tehtävä.

Vierailija
166/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille syntyi keskoskaksoset.

Hoidan lapsia, hoidan kotia, samalla käyn päivätöissä päällikkönä pörssiyhtiössä ja rakennutan meille omakotitaloa.

Vaimo pääsee joka viikko spa hoitoihin tai muihin rentoutumismenoihin.

Voitinko jonkun mitalin nyt?

En ole varma viestistäsi, olitko tosissasi ja mikä oli pointtisi. Kiva vaimollesi että osallistut, mutta ihmettelen miksi olet haukannut noin ison palan. Toivottavasti et edellytä vastaavaa ylisuorittamista muilta ihmisiltä ja toivottavasti et makaa parin kuukauden päästä osastolla. Lapsiperhearki on maraton eikä pikamatka.

Ei tainnut monikaan lukea tuota Eevin ja Teemun haastattelua, eihän siellä puhuttu seksistä mitään. Kertoo enemmän kommentoijien omasta ajatuksenjuoksusta, että ”parisuhteen hoitaminen” tarkoittaisi seksiä. Minulla ja miehellänikin kävi lapsen vauva-aikana yöhoitaja, jotta saimme kerran kahdessa viikossa nukkua kokonaisen yön yhdessä. Se oli lepoa ja läheisyyttä, seksi ei ollut mielessä kummallakaan siinä elämäntilanteessa.

Ehkä Teemu on vähän kypsymätön isäksi, mutta moni mies tuossa vaiheessa vielä on. Niin olin itsekin vastasynnyttäneenä äitinä aivan alkutekijöissä verrattuna siihen, mitä vauvavuosi tekee ihmisen henkiselle kypsyydelle. Se kypsyminen varmaan jatkuu vielä seuraavat parikymmentä vuotta.

Älkää olko niin kohtuuttomia. Tuoreet vanhemmat tarvitsevat eniten armoa. Itseltään, toisiltaan ja yhteiskunnalta.

Vierailija
167/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu: ”Aina hoetaan, että kun saa oman lapsen syliin, tuntee jotain sellaista, mitä ei ole ikinä tuntenut. En tiedä, olenko tyhmä tai sieluton, mutta minun maailmassani ei tullut odottamatonta wau-tunnetta.”

Todennäköisesti molempia.

Vierailija
168/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä just jossain haastattelussa sanoneet, ettei keskinäinen kommunikaatio ole heidän vahvimpia puoliaan tms?? Siinäpä hyvä pohja perheen perustamiselle...

Juu, samaa mietin. Ensin olisi ehkä kannattanut hoitaa se keskinäinen kommunikaatio kuntoon ja alkaa suunnittelemaan lapsen hankintaa vasta sitten. Kenties kuvittelivat että lapsi pelastaisi toimimattoman suhteen, mutta - ylläri ylläri - väärässä olivat.

3kymppiselle lapsettomalle naiselle on kuule yksi hailea kuka häntä pumppaa, kunhan tulee raskaaksi.

Siis jos haluaa lapsen.

Mitään hyviä miehiä saati prinssejä on ihan turha alkaa odottelemaan.

Itsekin tein lapsen miehen kanssa jota pidin idioottina ja tiesin etten kauaa aio olla sen kanssa, halusin vain raskaaksi.

Eivät kaikki tähtää ydinperheen hankintaan, vaan lapsen hankintaan. Onhan ihmisellä ykeensä perhe muutenkin, kuten Eevilläkin.

Tuskin noidenkaan suhde kovin pitkäikäinen on. Vauvasta tulee Eevin perheen rakastettu jäsen. Ei tuota äijää tarvita mihinkään. Toki hyvä jos on lapseen yhteydessä.

Aika jännä ajatusmaailma. Näin itsekin 30+ lapsettomana naisena en lainkaan pysty tätä allekirjoittamaan. Toisaalta ei ole mitään hullun epätoivoiseksi tekevää vauvakuumetta myöskään.

Mielummin jään kokonaan lapsettomaksi kuin teen lapsen miehen kanssa, jota en voi kunnioittaa ja arvostaa ihmisenä. Kun myös ne miehen geenit tuppaa periytymään sille lapselle. Jos inhoaa ja halveksuu sitä miestä, kyllä lapsi sen aistii. Ei ole aikomuksena tehdä tälle planeetalle lisää rikkinäisiä ihmisiä.

Sulla ei oo sitten ollut vauvakuumetta ja muutoinkin olet ilmeisesti ihminen joka haluaa parisuhteen.

Minä tiedän itseni lisäksi pari muutakin naista jotka eivät halua elää parisuhteessa mutta todellakin halusivat lapsia. Ei kaikki yyhoot ole "vahingossa" yyhoita, vaan ihan omasta halusta.

Itse en ole koskaan halunnut naimisiin ja "ydinperhettä", mutta lapsen halusin. Perhe minulla on omasta takaa, ja rakastava onkin.

Toki jos haluaa elää parisuhteessa, pitää etsiä hyvä ja siedettävä mies. Lapsentekoon käy melkein kuka tahansa mies, kunhan ei ole väkivaltainen tai hullu.

Vierailija
169/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olin päässäni ajatellut että kun Eevillä alkaa supistamaan lähdemme synnärille, minä odottelen käytävässä ja ovi aukeaa ja sitten sanotaan että ”nonii isä voi tulla sisään.”

Terveisin: Teemu 34v

Siiis mitä helve ttiä!!? Kuinka jälkeenjäänyt ihminen. En ole eläessäni tavannut miestä joka oikeasti on näin lapsentasoinen vielä keski-ikäisenä miehenä.

Tiedä mitkä kaikki isä-ongelmat tämäkin tyttöraukka tulee saamaan.

Voi Eevi. Varmasti on ollut rankkaa kun miehenä on ollut tuollainen idiootti mieslapsi :(

Vierailija
170/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Teemukaan ei oikein tiennyt, miten hän olisi. Hän myös ajatteli, ettei osaa. Minä taas koin, että olen yksin. Varmaan aika tyypillinen tilanne, Eevi selittää rauhallisesti.”

Varmaan aika tyypillinen tilanne? No, ei todellakaan ole. Raskaus on sitä varten, että vanhemmuuteen kasvetaan yh-des-sä? Ehtiikö vauva täyttää edes vuotta, kun pari eroaa?

Meidän pikkukeskosen (alle kg) isä osasi kyllä

Kaikki ei oo pönttöjä isiä. Eikä silloin se seksi ollut ykkönen jos lapsi itki yöllä.

Vähän inhmillisyyttä, kiitos. Ei se niin kumma ole, jos joku ei osaa vauvan kanssa. Jokainen tietää, ettei kyse ole "osaamisesta" vaan uskaltamisesta.  

Ja riippuu nuo valvomiset/nukkumisetkin siitä, millainen tilanne on eli onko toinen kotona vauvan kanssa ja toinen töissä vai kaikki kotona. 

Jos on sen verran varaa, että voi hankkia hoitajan kerran viikossa (tai edes joskus), en pidä sitä lainkaan huonona sijoituksena. Se on hyvin käytettyä rahaa, jos siltä tuntuu. Kenenkään ei tietenkään tarvitse tehdä niin, jos koe tarvetta asialle.

Rouvan pitäisi nyt vaan myönteisellä tavalla pyrkiä innostamaan ukkoa osallstumaan vauvan hoitamiseen.

Parata aloittaa heti eikä odottaa, koska itse on aivan loppu, ja sitten räjähtää.

Vierailija
171/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tutulta kuulostaa. Oman poikani isä suhtautui samalla tavalla, hänen piti saada nukkua yöt ettei tule huonotuuliseksi - minä sitten valvoin vauvan kanssa ja hän nukkui. Itse väsyin lopulta niin paljon ettei paljon seksi enää kiinnostellut, ukko jäi ilman huomiota eikä kestänyt sitä ja meni vieraisiin. Erohan siinä tuli sitten lopulta. Ei siis hyvältä vaikuta!

Vierailija
172/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” Teemukaan ei oikein tiennyt, miten hän olisi. Hän myös ajatteli, ettei osaa. Minä taas koin, että olen yksin. Varmaan aika tyypillinen tilanne, Eevi selittää rauhallisesti.”

Varmaan aika tyypillinen tilanne? No, ei todellakaan ole. Raskaus on sitä varten, että vanhemmuuteen kasvetaan yh-des-sä? Ehtiikö vauva täyttää edes vuotta, kun pari eroaa?

Meidän pikkukeskosen (alle kg) isä osasi kyllä

Kaikki ei oo pönttöjä isiä. Eikä silloin se seksi ollut ykkönen jos lapsi itki yöllä.

Vähän inhmillisyyttä, kiitos. Ei se niin kumma ole, jos joku ei osaa vauvan kanssa. Jokainen tietää, ettei kyse ole "osaamisesta" vaan uskaltamisesta.  

Ja riippuu nuo valvomiset/nukkumisetkin siitä, millainen tilanne on eli onko toinen kotona vauvan kanssa ja toinen töissä vai kaikki kotona. 

Jos on sen verran varaa, että voi hankkia hoitajan kerran viikossa (tai edes joskus), en pidä sitä lainkaan huonona sijoituksena. Se on hyvin käytettyä rahaa, jos siltä tuntuu. Kenenkään ei tietenkään tarvitse tehdä niin, jos koe tarvetta asialle.

Rouvan pitäisi nyt vaan myönteisellä tavalla pyrkiä innostamaan ukkoa osallstumaan vauvan hoitamiseen.

Parata aloittaa heti eikä odottaa, koska itse on aivan loppu, ja sitten räjähtää.

Minkä takia on naisen tehtävä ”innostaa” miestä huolehtimaan omasta lapsestaan?

Vierailija
173/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Olin päässäni ajatellut että kun Eevillä alkaa supistamaan lähdemme synnärille, minä odottelen käytävässä ja ovi aukeaa ja sitten sanotaan että ”nonii isä voi tulla sisään.”

Terveisin: Teemu 34v

Siiis mitä helve ttiä!!? Kuinka jälkeenjäänyt ihminen. En ole eläessäni tavannut miestä joka oikeasti on näin lapsentasoinen vielä keski-ikäisenä miehenä.

Tiedä mitkä kaikki isä-ongelmat tämäkin tyttöraukka tulee saamaan.

Voi Eevi. Varmasti on ollut rankkaa kun miehenä on ollut tuollainen idiootti mieslapsi :(

No, ei pidä arvioida alun perusteella. Ehkä hänestä tulee vielä oikein hyväkin isä. Isiä on monenlaisia ja on monenlaisia hyviäkin isiä. 

Vierailija
174/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä p*skaa taas koko ketju. Oikein kunnon joukkolynkkaus ja useimmat eivät ole edes vaivautuneet lukemaan koko artikkelia. Se, että mies pääsee raskausaikana hitaammin mukaan on normaalielämässä ihan tavallista ja monesta tulee silti ihan hyvä isä. Seksistä ei ole artikkelissa puhuttu yhtään mitään, vapaaillat on olleet yhteinen päätös ja Teemukin osallistuu vauvan hoitoon. Mutta eipä anneta faktojen häiritä hyvää miesvihatrippiä.

Vierailija
175/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille syntyi keskoskaksoset.

Hoidan lapsia, hoidan kotia, samalla käyn päivätöissä päällikkönä pörssiyhtiössä ja rakennutan meille omakotitaloa.

Vaimo pääsee joka viikko spa hoitoihin tai muihin rentoutumismenoihin.

Voitinko jonkun mitalin nyt?

Voitit superiskä palkinnon, grattis!

Vierailija
176/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyllä naurettua tuolle jutulle. Jos ei päälle 30v ukko tiedä mitä tehdä niin voi jumalauta. Minusta tuli isä 20-vuotiaana yliopisto-opiskelijana, ja ihan hyvin pärjättiin minun ja vaimon opiskeluajat. Kun sain tietää raskaudesta, olin aika paskana koska kuvittelin etten ehkä ikinä halua isäksi mutta kun sai lapsen syliin, tuli sellainen olo että tästä on pidettävä huolta ja sillä ajatuksella selvisi raskaammistakin ajoista. Ja vaikka lapsi ei ollut keskonen, niin kovin montaa yötä ei nukkunut ensimmäisen kahden vuoden aikana. Nyt viitisen vuotta myöhemmin ja juuri valmistuneena tuntuu siltä että koko ajan on helpompaa. 

Jos mies menee laukomaan tuollaisia idioottimaisuuksia, suosittelisin vahvasti miettimään onko hänestä oikeasti isäksi. 

Vierailija
177/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä p*skaa taas koko ketju. Oikein kunnon joukkolynkkaus ja useimmat eivät ole edes vaivautuneet lukemaan koko artikkelia. Se, että mies pääsee raskausaikana hitaammin mukaan on normaalielämässä ihan tavallista ja monesta tulee silti ihan hyvä isä. Seksistä ei ole artikkelissa puhuttu yhtään mitään, vapaaillat on olleet yhteinen päätös ja Teemukin osallistuu vauvan hoitoon. Mutta eipä anneta faktojen häiritä hyvää miesvihatrippiä.

Hitaammin mukaan pääseminen on eri asia kuin täysi tunnekylmyys ja lapsellisuus.

Vierailija
178/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori pari ja valtava elämänmullistus. Jospa nyt antaisivat haastattelujen olla. Kaikki voi olla jo vuoden kuluttua ihan erilaista.

Vierailija
179/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tutulta kuulostaa. Oman poikani isä suhtautui samalla tavalla, hänen piti saada nukkua yöt ettei tule huonotuuliseksi - minä sitten valvoin vauvan kanssa ja hän nukkui. Itse väsyin lopulta niin paljon ettei paljon seksi enää kiinnostellut, ukko jäi ilman huomiota eikä kestänyt sitä ja meni vieraisiin. Erohan siinä tuli sitten lopulta. Ei siis hyvältä vaikuta!

Joo vakava paikka: Eevi hoitaa keskostyttöään eri kerroksessa, kun jätkä vetää unta palloon. Seksiäkään ei heru. Erohan siitä pienemmässäkin tulee. Järkyttävä tarina perheen tragediasta.

Vierailija
180/575 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi - bi

Kuha lapsi siitetty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi