Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhät äänestää persuja

Vierailija
02.06.2015 |

Juttelin yhden köyhän alkoholistinkaa ja sanoi äänestevänsä persuja. En ymmärrä mutta ole kai juonut aivot pilalle kun äänesti persuja.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:03"]

Monille Perussuomalaisia äänestäville isänmaallisuus, eli Suomen tulevaisuus on hyvin tärkeää. SDP:n näyttö "hallituskyvyistään" edellisessä hallituksessa (-hallituksissa) on surkeaa.

41v m

[/quote]

Miksi kukaan isänmaalliseksi kutsuva ihminen äänestäisi persuja? Kyykyttävät sotaveteraaneja kuin vierasta sikaa ja raiskaavat tämän maan. Maanpettureita persut ovat, pahinta laatua.

Vierailija
22/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:18"]

Maaahanmuutto koskee eniten köyhiä. He asuvat samoilla seuduilla ja pyörivät samoissa paikoissa. Sen takia äänestetään persuja jotta saadaan joku raja maahanmuutolle. Rikkaat asuvat muualla, ei he tiedä mitään mamuista.

[/quote]

Mä olen korkeakoulutettu ja ystäväpiiristä noin puolet on maahanmuuttajia. Osa asuu naapurustossa, osa muualla. Itsekin olen naimisissa mamun kanssa, hän on ranskalainen tutkija.

[/quote]

Tiesit varmaan keistä tässä puhuttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ei edes pitäisi saada äänestää.

Vierailija
24/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persut lupasivat että mamujen sosiaalituet otetaan pois ja Kreikalle ei makseta mitään ja karvanoppa pojat saavat uusia autoja halvemmalla.

Mikäänhän noista ei oikeastaan toteudu pl. tuo autovero osittain.

Vierailija
25/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:18"]

Maaahanmuutto koskee eniten köyhiä. He asuvat samoilla seuduilla ja pyörivät samoissa paikoissa. Sen takia äänestetään persuja jotta saadaan joku raja maahanmuutolle. Rikkaat asuvat muualla, ei he tiedä mitään mamuista.

[/quote]

Mä olen korkeakoulutettu ja ystäväpiiristä noin puolet on maahanmuuttajia. Osa asuu naapurustossa, osa muualla. Itsekin olen naimisissa mamun kanssa, hän on ranskalainen tutkija.

[/quote]

Tiesit varmaan keistä tässä puhuttiin?

[/quote]

Maahanmuuttajista. Niinhän siinä lukee. Jos jotain muuta haluaa sanoa, kannattaa varmaan opetella kirjoittamaan se auki.

Vierailija
26/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska persujen äänestäjät ymmärtävät jotain taloudesta toisin kuin vassarit.

Vierailija
27/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse petyin niin, etten ikinä äänestä.

Vierailija
28/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:41"]Koska persujen äänestäjät ymmärtävät jotain taloudesta toisin kuin vassarit.
[/quote]
Työtön alkoholisti varmaa ymmärtää taloudesta kun onhan se käynyt sentäs elämänkoulun.
ap

Vierailija
29/29 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 14:39"]

Koska persut lupasivat että mamujen sosiaalituet otetaan pois ja Kreikalle ei makseta mitään ja karvanoppa pojat saavat uusia autoja halvemmalla.

Mikäänhän noista ei oikeastaan toteudu pl. tuo autovero osittain.

[/quote]

Autovero on niitä korjauksia jotka olisi pitänyt tehdä ajat sitten, lisäksi jos sitä ei itse korjattaisi niin eu pakottaisi korjaamaan sen aika pian.

Kreikka on kreikka. Suomelta ei kysellä kun keskuspankilla yms. on valtuudet halutessaan kaataa lisää rahaa kreikkaan niistä aiemmin luoduista rahastoista.

En oikein usko että persut on missään luvanneet ottaa mamuilta sosiaalitukia pois. Tai ehkä jostain löytyy joku 43. sijan varavaltuutettu joka on jotain tuollaista kännipäissään esittänyt paikallisessa kuppilassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi