Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogilista lopetti, mitä tilalle?

Vierailija
02.06.2015 |

Mistä te nyt etsitte blogeja, kun Blogilista lopetti? Seurasin useampaa aiheauluetta ilman, että olin bookmarkannut mitään yksittäistä blogia vaan menin niihin Blogilistan kautta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan bloglovinilla, ja mun käsittääkseni sieltä voi myös etsiä blogeja aihealueittain. En tosin oo ite käyttänyt sitä siihen tarkoitukseen.

Vierailija
2/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogipolku on uus suomalainen versio. jos bloggaatte niin kannattaa ainakin lisätä blogi sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggerin hallintapaneeli on myös ihan hyvä

Vierailija
4/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sitten koskaan kuullut Bloglovinista? Se on paljon toimivampi ja kansainvälisempikin. Useat bloggaajat ovat myös tehneet postauksen Blogilistan lopettamisesta ja maininneet samassa yhteydessä Bloglovinin olevan hyvä väline seuraamiseen. Outoa, että on joltain mennyt ohi.

Vierailija
5/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feedly: http://feedly.com/ Voit lisätä mitä tahansa blogeja tai nettisivuja seurattavaksi, luoda erilaisia kategorioita, lukea blogiviestejä tekstimuodossa tai nettisivun kautta, valita lukuisista kännykkäsovelluksista ja niin edelleen. Kun Google lopetti oman Reader-palvelunsa, Feedly on nyt maailman suosituin ja paras syötteenlukija.

Vierailija
6/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Feedlylle. Yllättävää, etteivät ihmiset käytä rss-lukijoita. Ne ovat ylivertaista tekniikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä