Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutaan vaihteeksi naisia. Mitä hyvää omassasi on?

Tyytyväinen
29.01.2022 |

Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Nainen on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.

Minun nainseni on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On oikea leidi. Hän avaa ovet, tekee ruokaa kotona ja tarjoaa ravintolassa.
Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ekassa viestissä haukutaan naiset. Onpa taas ylläri.

Vierailija
22/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla luuhaavilla ole naisia. 

Ja nämä kommentit ovat aina jotain ällöttävää "ottaa suihin, reikä löytyy" -paskaa, nämä palstan naisettomat miehet eivät osaa puhua kauniisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä organisoija ja tehopakkaus. Hyvä äiti ja vaimo. Osaa ottaa asiat vastaan sellaisena kun ne on. Mukavat muodot, on myös ilo silmälle.

Tekee hyvää ruokaa ja on ärsyttävän hyvä shakin pelaaja.

Vierailija
24/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon pois kotoa työmatkoilla.

Vierailija
25/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulihan tänne heti jo muutama ällöttävä kommentti kun mies näkee naisessa vaan reiän, per$een ja tis$it

On kyllä taas niin #naisvihanäkyväksi-ketju joka saa viimeisetkin parisuhdehalut kaikkoamaan.

Vierailija
26/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuo seksiin liittyvät kommentit ovat kommentin kirjoittajan alykkyyden suora mittari :D. No oman vaimoni ehdottomasti paras puoli on älykkyys. Ehkä pitkä liiton salaisuus on aatella sitten lopuksi kuitenkin asioita järjellä.

Vierailija
27/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa miehet jos me naiset ei nähtäis teissä muuta kun kyrp@. Jos me ei enää huolehdittaisi teistä, ei laitettais ruokaa,ei pidettäis kotia siistinä, ei kunnioitettais teitä ollenkaan, käytettäisiin vaan hyväksi ja kylmän viileästi vaihdettaisiin toiseen,ja käytäisiin maksullisissa miehissä. Millainen maailma silloin olisi? Ja jos lapsi tulis niin itse hoitaisitte yksin sen. Saisitte tietää miltä sanoisinko 75% naisista tuntuu nyt.

Vierailija
28/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa miehet jos me naiset ei nähtäis teissä muuta kun kyrp@. Jos me ei enää huolehdittaisi teistä, ei laitettais ruokaa,ei pidettäis kotia siistinä, ei kunnioitettais teitä ollenkaan, käytettäisiin vaan hyväksi ja kylmän viileästi vaihdettaisiin toiseen,ja käytäisiin maksullisissa miehissä. Millainen maailma silloin olisi? Ja jos lapsi tulis niin itse hoitaisitte yksin sen. Saisitte tietää miltä sanoisinko 75% naisista tuntuu nyt.

Miehillä on tutkitusti huonompi empatiakyky, ei heistä suurin osa osaa asettua toisen asemaan ja kuvitella tällaista skenaariota. 

Vierailija
29/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kun eivät kerran näe muuta kuin reiän, kaiken tuon muun voikin hyvillä mielin lopettaa. Eivät ne sitä osaa arvostaa niin miksi tehdä näiden eteen mitään.

Vierailija
30/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kun eivät kerran näe muuta kuin reiän, kaiken tuon muun voikin hyvillä mielin lopettaa. Eivät ne sitä osaa arvostaa niin miksi tehdä näiden eteen mitään.

Kulostaa uhriutumiselta.

Oma puolisoni on älykäs, viehättävä ja kaikin puolin aikaan saava nainen. Enkä pidä mitenkään pahana sanoa, että hän on silmissäni erittäin seksikäs. 

Erikoispiirteenä voisi mainita, että on taitava käsitöiden tekijä ja saattaa uppoutua siihen maailmaan välillä täysin. 

Vierailija
31/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia on ainakin se, että on huomaavainen ja hellä ihminen. Ei tee pahaa kärpäsellekkään. Osallistuu kotitöihin tasa-arvoisesti, myös ns. miesten töihin. 

On sivistynyt ja oikealla tavalla kunnian himoinen myös työelämässä. 

Huonojakin puolia tietysti löytyy, mutta niitähän tässä ei kysytty. 

Vierailija
32/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on tarpeetonta kertoa siitä täällä. Riittää, että ilmaisen sen hänelle sanoin ja teoin.

Vierailija
33/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisella on todella helppo luonne ja ei ole yhtä lapsellinen kuin entiset. Niitä s a a t a n a n tyhjästä kälättäjiä nähtiin ihan tarpeeksi. Maaseudun tyttö kun otettiin, niin johan löyty täyspäinen emäntä.

Vierailija
34/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulostaa uhriutumiselta.

Oma puolisoni on älykäs, viehättävä ja kaikin puolin aikaan saava nainen. Enkä pidä mitenkään pahana sanoa, että hän on silmissäni erittäin seksikäs. 

Erikoispiirteenä voisi mainita, että on taitava käsitöiden tekijä ja saattaa uppoutua siihen maailmaan välillä täysin. 

Se on hyvä, ei tuo viesti sitten sinua koskekaan.

Vierailija
35/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen ja hyvä ihminen, joka ei tuomitse minua vaikka olenkin tälläinen mölli.

Vierailija
36/36 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on mielenkintoista, että miehille erittäin tärkeää tuntuu olevan naiselta saatu kunnioitus ja arvostus, mutta sitten moni käyttäytyy niin ala-arvoisesti ja naista kunnioittamatta ettei heitä voi arvostaa.

Tai ehkä näitä ei nykyään edes kiinnosta olla kunniallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän