Kehutaan vaihteeksi naisia. Mitä hyvää omassasi on?
Olen ns. toisella kierroksella ja todellakin vaihtamalla parani. Nainen on todennäköisesti myös oppinut aikaisemman liittonsa virheistä.
Minun nainseni on omatoiminen kotitöissä, ehdottaa aktiivisesti tekemistä, vaikka kävelylle tai elokuviin menemistä. On oikea leidi. Hän avaa ovet, tekee ruokaa kotona ja tarjoaa ravintolassa.
Alkoholia käyttää max lasillinen punaviiniä ruuan kanssa, mutta voi hyvin olla ilman sitäkin.
Kommentit (36)
Maltetaan hetki. Ihmisillä menee ainakin tässä puoli tuntia, ennen kuin jotain kehuttavaa löytyy...
Naiseni on maailman paras äiti lapsilleen. Hän on hyvän näköinen ja luonne ei ole vinoutunut. Rahan käytössä realisti eikä muutenkaan elä pilvilinnoissa.
Hän on myös seksuaalisesti estoton ja se puoli meillä toimii hyvin. Ei pihtaa ja ottaa suihin loppuun asti.
Jaksaa olla kannustava kaikille ja tuo lämpöä perheeseen. En voi naiselta enempää vaatia. Tekee omalta osaltaan minustakin paremman ihmisen. 
Lyhyesti ja ytimekkäästi: naistani en vaihtaisi kehenkään muuhun. En voisi löytää parempaa naista.
Yksi vaikeimpia palstalla koskaan esitettyjä kysymyksiä
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti ja ytimekkäästi: naistani en vaihtaisi kehenkään muuhun. En voisi löytää parempaa naista.
Kuulostaa huonolta itsetunnolta.
Ai palsta_,u_lilla olisi nainen? Päivän parhaat naurut, kiitos!
No niin äijät, skarpatkaa vähän.
Oma naiseni on just hyvä mulle. Mukava luonne eikä stressaa liikoja. Eikä ole luojan kiitos mikään himosiivooja.
Lisäksi meillä on paljon samoja kiinnostuksen kohteita, eli harrastetaan myös yhdessä. Sielun kumppani.  
ihana piIIu ja haluaa paljon seksiä
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on maailman paras äiti lapsilleen. Hän on hyvän näköinen ja luonne ei ole vinoutunut. Rahan käytössä realisti eikä muutenkaan elä pilvilinnoissa.
Hän on myös seksuaalisesti estoton ja se puoli meillä toimii hyvin. Ei pihtaa ja ottaa suihin loppuun asti.
Jaksaa olla kannustava kaikille ja tuo lämpöä perheeseen. En voi naiselta enempää vaatia. Tekee omalta osaltaan minustakin paremman ihmisen.
Alapeukuttaako tätä kateelliset naiset?
Se notta on ihan varma että kukaan ei tee topikkia että kehutaan miehiä. Joten, omassa eukossa on vaan kaksi hyvä ominaisuutta...............suu ja römpsä. Molemmat useinmiten märkiä
Naiset haukkuvat eniten naisia ja miehet haukkuvat eniten toisia miehiä.
Todella kauniit kasvot ja eteeriset silmät. Hyvä huumorintaju ja osaa nauraa myös itselleen. Antaa minulle tilaa myös omiin menoihin. Ei nalkuta kuin todella harvoin. Pitää seksistä kanssani ja sitä on melkein niin paljon kuin haluaisin.
Korvapuustit ja sämpylät leipoo usein, muutenkin hyvin passaa ja hoitaa.
Pesee pyykit, tiskaa siivoo, ihan herttainen rouva mulla.
Raivoisa rakastaja ja peto sängyssä.
Kaunis.
Ihan älykäs(hyvät pisteet palikkatesteissä, hyvä peruskoulutodistus ja lukion päästötodistus, kiinnostunut asioista).
Kiltti.
Nämä eivät takaa kuitenkaan meneksyksekästä uraa ja hyvää elämänhallintaa.
Ei ole tehnyt työuraa, ei älyä maksaa laskujaan, vaan piilottelee niitä jne...
Oma nyrkkikyllikki on ihana ja aina valmis.
No tulihan tänne heti jo muutama ällöttävä kommentti kun mies näkee naisessa vaan reiän, per$een ja tis$it
Ei ole naista kun potkaisin vaimon pellolle. Otan seuraavaksi joko aasialaisen tai transnaisen. Kerron sitten tänne mitä hyviä puolia siinä on.