Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tärkeämpää: imetys vai takaisin hyvään kuntoon nopeasti?

Vierailija
02.06.2015 |

eivät nämä tietenkään välttämättä sulje toisiaan pois, mutta Itse ainakin huomaan, että maito menee tiukille heti kun yritän vähänkään timmimpään kuntoon. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetin lapsiani 1,5 ja 2 v. Ahmin herkkuja ja ruokin kaksi isoa poikaa taaperoiksi. Ikinä en ole ollut niin laiha! Kaiho tulee kun katselen valokuvia noilta ajoilta.

Vierailija
2/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti laihduttamista etkä urheilua. Äidin syömän ruoan määrä korreloi oman kokemukseni mukaan suoraan maidon määrään. Ehkä sitä voisi huijata niin, että söisi samaan aikaan kuin imettää, koska itsellä ainakin ruoan suuhun laittaminen aiheutti välittömästi sen, että maitoa alkoi herua runsaammin. Kokeile siis sitä, että syöt vauvan kanssa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:08"]

Mä imetin lapsiani 1,5 ja 2 v. Ahmin herkkuja ja ruokin kaksi isoa poikaa taaperoiksi. Ikinä en ole ollut niin laiha! Kaiho tulee kun katselen valokuvia noilta ajoilta.

[/quote]

Siis ei ollut tarkoitus pelkästään leuhottaa vaan huomauttaa, että riittävä rasvan syöminen pistää aineenvaihduntaan vauhtia, maitoa tulee ja kilot lähtevät itsestään. Ei kaikilla tietenkään, yksilöitähän tässä ollaan, mutta kannattaa koettaa ottaa rennosti ja odotella rauhassa, mitä keho tekee. Kuinka vanha vauva on?

Vierailija
4/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:08"]

[/quote]

Siis ei ollut tarkoitus pelkästään leuhottaa vaan huomauttaa, että riittävä rasvan syöminen pistää aineenvaihduntaan vauhtia, maitoa tulee ja kilot lähtevät itsestään. Ei kaikilla tietenkään, yksilöitähän tässä ollaan, mutta kannattaa koettaa ottaa rennosti ja odotella rauhassa, mitä keho tekee. Kuinka vanha vauva on?

[/quote]

Sama täällä. Olin laihempi kuin koskaan. Söin normaalisti. Liikuin jonkinverran. Ei tarvinnut mitään huomiota kiinnittää painoon, koitin vaan syödä tarpeeksi. Rasva katosi lanteilta ihan kohinalla

Vierailija
5/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sillä vauvalla mitään väliä ole.

Vierailija
6/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla imetys ainakin laihdutti vaikka söinnpaljon. Kun lopetin, paino ei enää laskenut ja hiuksetkin alkoi tippumaan (joku normaalireaktio, jossa tippuu kaikki ne hiukset mitkä ei raskaana tippuneet. Raskasnahan hiukset ei oikeastaan tipu)

Vierailija
7/7 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes teit lapsen, jos oma ulkonäkö ja timmi kunto on tärkeämpää kuin lapsen ravinto? Imetysaikana ja muutamia kuukausia synnytyksen ja raskauden jälkeen sitä useimmilla naisilla on tärkeämpääkin ajattelemista ja tekemistä kuin oman timmin kunnon hankkiminen. Eikä silloin ole aivan hehkeimmillään vaikka kuinka parhaansa yrittäisi.  No, ehkä jotkut edesmenneet prinsessat, joiden lapsilla oli erikseen hoitajat ja rouva sai / joutui vain edustamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä