Jehovat kävi ovella, tarjosin niille luettavaa...
Yrittivät puhua maailman synnystä ja kysyivät siitä mun mielipidettä. Halusivat myös lukea mulle jotain raamatunkohtaa. Sanoin, että olen lukenut raamatun jo kertaalleen läpi ja hain kirjahyllystä Stephen Hawkinginin kirjan Ajan lyhyt historia ja tarjouduin lukemaan siitä kappaletta maailmankaikkeuden synnystä. Eivät halunneet jäädä kuuntelemaan.
Kommentit (6)
Meil kävi kans eilen, mut olivat poikkeuksellisen ystävällisiä ja lähtivät heti kun sanoin että "uskonto ei oo meidän juttu eikä ainakaan tämä uskonto". Yleensä ovat puhuneet päälle, jaaritelleet jne.
Toihan oliskin hyvä idea, et pitäisi käden ulottuvilla jotain lukemista niille, ja sit alkaisi tyrkyttää sitä niille, haha. Kiitos ap otan käyttöön.
Mä viime perjantaina väärinkäytin jehovia ryyppyseuraksi. Tissuttelin siinä kaljaa, ja ajattelin että vähän tylsää on yksin. Ovikello soi ja siellä oli Jehovan todistajia. Yleensä en ksokaan päästä niitä sisälle vaan hetken siinä oven suussa puhun ja otan ne lehdet. Nyt sanoin että jos teitä ei häiritse että juon kaljaa, niin tervetuloa vaan peremmälle, keitän kahvitkin. Siinä ne sitten juttelivat maailman synnystä ja lopusta ja kuolleiden erilaisista kohtalovaihtoehdoista ja verensiirroista, ja minä join kaljaa. Ihan hauskaa kuunneltavaa se pöhnässä oli.
Richard Dawkingsin Jumalharha on myös kätevä pitää käsillä ja lukea siitä luulevaisille ovikellonpimputtelijoille otteita.
Rivhard Dawkinsin kirjat ois varmaan hyvä kans.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 14:29"]
Mä viime perjantaina väärinkäytin jehovia ryyppyseuraksi. Tissuttelin siinä kaljaa, ja ajattelin että vähän tylsää on yksin. Ovikello soi ja siellä oli Jehovan todistajia. Yleensä en ksokaan päästä niitä sisälle vaan hetken siinä oven suussa puhun ja otan ne lehdet. Nyt sanoin että jos teitä ei häiritse että juon kaljaa, niin tervetuloa vaan peremmälle, keitän kahvitkin. Siinä ne sitten juttelivat maailman synnystä ja lopusta ja kuolleiden erilaisista kohtalovaihtoehdoista ja verensiirroista, ja minä join kaljaa. Ihan hauskaa kuunneltavaa se pöhnässä oli.
[/quote]
Joo, mut sit kun meet vähä huppelis kalsarit jalas avaa ja nuoria tyttöjehovia tulee ovelle, niin sanovat että "et oo oikein vastaanottavaisessa tilassa", vaikka pyytää sisälle. :(
Hyvä idea, taidanpa seuraavan kerran tätien soitellessa ovikelloa pyytää, että tutkisimme yhdessä Evoluutiobiologian kirjaa. Tarjoan kahvit jos tulevat sisään.