Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritimme mieheni kanssa olla vegaaneja, mutta heti ensimmäisellä viikolla lankesimme syömään makkaraa. Ei meistä vaan taida kasvissyöjiksi olla :'D

Vierailija
28.01.2022 |

Siis ihan hyviä kasvisruokia kokeilimme ja varmasti tulemme niitä tekemään jatkossakin, mutta kyllä se uunista tullut makkara jotenkin kuuluu perjantaihin. Mutta varmasti kaksi-kolmekin kasvisruokapäivää viikossa tekisi hyvää ympäristölle, joten ehkä otamme tämän uudeksi tavoitteeksemme.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kerran viikossa lauantaisin paistaa kunnon pihvit punaviinin kera ja loppuviikon syödä kasvissapuskaa. Niin ihmiset kautta aikain on syöneet, kun ei ollut rahaa jokapäiväiseen lihaan.

Eli siis vain sunnuntaisin kasvisruokaa.

Vierailija
22/25 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. En ymmärrä miksi ruoka-asioissa ollaan niin tiukkapipoisia. Itsekin olen pääosin vegaani mutta syön kalaa kerran pari viikossa.

Ei nyt mikään iso juttu, mutta vegaanit eivät syö kalaa milloinkaan. Eivätkä muita eläinkunnan tuotteita, koskaan.

Näin jos olet ideologinen vegaani. Sitten on käytännön elämä jossa on tällaisissa ketjuissa tarve kuvailla ruokavaliotaan, jota kuvaa sana täysvegaani parhaiten, miinus se yksi kala-ateria viikossa, joskus kaksi tai joskus ei ollenkaan. Minulla varsinkin on kyse lähes kokonaan itse kasvikunnan tuotteista valmistetuista aterioista. Sipsikaljavegaani muistuttaa varmasti muutenkin enemmän perinteistä suomalaista ruokavaliota joten ero on pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa makkara mitä naisen kuuluu saadaon miehen jalkovälissä oleva lihaisa lenkkimakkara ja sitäkin mies antaa vain naisen alapäähän kun mies haluaa tyydyttää seksuaaliset tarpeensa. Ei naisten kuulu mitään muuta lihaa tai makkaraa saada sisäänsä koska kasvikset, marjat, hedelmät, viljat, pavut, palkokasvit, siemenet, pähkinät ja muutenkin kaikki rehut eli kasviskunnan tuotteet ovat naisten ruokaa. Miehille kuuluu eläinkunnan tuotteet kuten liha, voi, rasvaiset maitotuotteet, kananmunat, kala, makkara ja muu kunnon ravitseva ja terveellinen ruoka.

Vierailija
24/25 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. En ymmärrä miksi ruoka-asioissa ollaan niin tiukkapipoisia. Itsekin olen pääosin vegaani mutta syön kalaa kerran pari viikossa.

Ei nyt mikään iso juttu, mutta vegaanit eivät syö kalaa milloinkaan. Eivätkä muita eläinkunnan tuotteita, koskaan.

Näin jos olet ideologinen vegaani. Sitten on käytännön elämä jossa on tällaisissa ketjuissa tarve kuvailla ruokavaliotaan, jota kuvaa sana täysvegaani parhaiten, miinus se yksi kala-ateria viikossa, joskus kaksi tai joskus ei ollenkaan. Minulla varsinkin on kyse lähes kokonaan itse kasvikunnan tuotteista valmistetuista aterioista. Sipsikaljavegaani muistuttaa varmasti muutenkin enemmän perinteistä suomalaista ruokavaliota joten ero on pienempi.

"Sipsikaljavegaani", varsin osuva ilmaisu :D

Vierailija
25/25 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa makkara mitä naisen kuuluu saadaon miehen jalkovälissä oleva lihaisa lenkkimakkara ja sitäkin mies antaa vain naisen alapäähän kun mies haluaa tyydyttää seksuaaliset tarpeensa. Ei naisten kuulu mitään muuta lihaa tai makkaraa saada sisäänsä koska kasvikset, marjat, hedelmät, viljat, pavut, palkokasvit, siemenet, pähkinät ja muutenkin kaikki rehut eli kasviskunnan tuotteet ovat naisten ruokaa. Miehille kuuluu eläinkunnan tuotteet kuten liha, voi, rasvaiset maitotuotteet, kananmunat, kala, makkara ja muu kunnon ravitseva ja terveellinen ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi