JYVÄSKYLÄLÄISET!
Suositelkaa jotain hyvää lounaspaikkaa Jyväskylästä? Oikeastaan ei tarvitse olla keskustasta, minulla on auto. En haluaisi mäkkiin, heseen, burger kingiin, raxiin tms. roskaruokapaikkaan. Tulisiko mieleen mitään paikkaa, josta saisi esim. hyvää salaattia? Tai jotain hyvää lounasbuffettia?
Kiitän ja kumarran!
T: pullero
Kommentit (13)
Figarossa Asemakadulla on kiva tunnelma ja lounasaikaankin ruoka on laadukasta. Jos raha ei ole ongelma, niin Pöllövaari ja Vesilinna kävisi myös.
Entä kävelykadun uusin... Boho? Tai klassikko Kissanviikset, kannattaa googlettaa onko se nykyään lounasaikaan auki. Lankkupihvi...
Bohossa on keittiö aivan sekaisin, en suosittele. Kuullut kavereilta että talon sisältä, että homma ei rullaa eteenpäin ja omasta kokemuksesta myös henkilökunta on tylyä. Figaro on myös hyvä, Tuoreesta saa salaatteja ja ne saa koota haluamistaan raaka-aineista. De Cafe on myös erinomainen!
Todella hyvänmakuinen itämainen lounas pöytä on Sakura Gawassa, Väinönkeskuksessa
Miriamsissa on hyvät salaatit! Asemaravintolan lounas maksaa 10e ja on huippuhyvä, ehdottomasti hintansa väärti.
Kissanviikset on jäänyt jonnekin menneeseen aikaan, ei vastaa enää mainettaan tai aiempaa tasoaan. Trattoria Sokos Hotel Paviljongissa on hyvä ketjupaikaksi. Ja Figaro on Pöllöwaarin tavoin todella laadukas.
American Diner on ihan ok, ei mitenkään maatajärisyttävän hyvä. Jyväshovin Torero on ok myös. Ja samassa rakennuskompleksissa on myös Harald, joka on kiva.
Konstailematonta ja täyttävää ruokaa saa sitten Foodista, oon kyllä tykännyt siitä, vaikka palvelu on välillä aika suorasukaista.
Minä taas en tykkää Haraldista, mitta Food voisi olla kiva. En ole pitkään aikaan siellä käynytkään.
Kiitos kovasti vastauksista! Muang thaita olenkin näistä kokeillut ja se oli tosi hyvä. Nyt tulikin valinnan vaikeus :)
Intialaisesta jos tykkää, niin Shalimar on todella hyvä ravintola, kai heillä on myös lounasmenu. Muang Thain lounasbuffet on aasialainen ja siellä tarjoillaan myös sushia, olen tykännyt kovasti. Asemaravintolaa on myös kehuttu, en ole tosin itse siellä käynyt.