Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että mies aina ajaa jokaisella moottoriajoneuvolla ja nainen istuu vieressä tai takana?

Vierailija
28.01.2022 |

Mies ajaa aina autolla, mönkijässä, moottoripyörässä ja moottorikelkassa nainen istuu takana, jos pitäisi traktoria ajaa niin se on aina mies, moottorivenettä ajaa mies ja nainen istuu vain kyydissä, eikö naisten taitoihin luoteta ja eikö naiset osaa?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-26 kirjoitti:

Koska nainen on niin nuija, ettei se osaa (edes) ajaa - siksi!

Kertoo mieskuski, joita kuolee viisinkertainen määrä naiskuskeihin nähden. 

miehiä kuolee myös eturauhassyöpään enemmän kuin naisia

Vierailija
22/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan omassa lähipiirissä huomannut. Mun äiti ajaa lähes aina ja isäpuoli kyydissä, minä ajan koska miehellä ei ole korttia, sisko ja sen mies ajaa molemmat vuorotellen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen naisen saisi siihen viereen.

sinkkumies

Vierailija
24/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olette nähneet naisen linkoamassa lumia traktorilla? Itse en koskaan, eikö naisilla taidot riitä?

Haluaisitko tulla tänne katsomaan? Täällä yksi ja naapurissa toinen, voitaisi antaa näytös tuplana.

Vierailija
25/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan aina, mies istuu vieressä.

Vierailija
26/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan aina, mies istuu vieressä.

Miehellä on maine juoppona. Normaalisti nainen on ratissa vain kun mies on humalassa

Vierailija
27/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat ajavat. Minä yleensä ajan pitkät matkat ja vaimo ajaa kaupunkiajot. Vaimolla kun on vähemmän toleranssia ääliökuskien suhteen ja pitkillä taipaleilla sellaisiin valitettavasti tulee tutustuttua varsin usein. Kaupunkiajossa vaimolla taasen parempi hahmotus esimerkiksi parkkipaikkojen löytämisen ja tielle hyppivien hölmöjen suhteen joten win-win - tilanne.

Vierailija
28/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siihen on yksinkertainen selitys, vaimolla ei ole ajokorttia, hänellä on kai jonkin sortin fobia. Hän ei uskalla ajaa mitään moottorikäyttöistä laitetta, ei edes lakaisukonetta, sellaista akkukäyttöistä.

Vierailija
29/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmat ajavat. Minä yleensä ajan pitkät matkat ja vaimo ajaa kaupunkiajot. Vaimolla kun on vähemmän toleranssia ääliökuskien suhteen ja pitkillä taipaleilla sellaisiin valitettavasti tulee tutustuttua varsin usein. Kaupunkiajossa vaimolla taasen parempi hahmotus esimerkiksi parkkipaikkojen löytämisen ja tielle hyppivien hölmöjen suhteen joten win-win - tilanne.

Meillä taas toisinpäin, mies ajaa kaupungissa, minä matkat.

Vierailija
30/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan  valkoisella jenkkityylisellä  maasturilla, Se  on ehkä neljäs  katumaasturini.  Tykkään kyllä jaa  millä vain.  Ajan   jopa huvikseni.   Tuhlaahan muutkin harrat uksiinsa. Miehellä  on oma  auto.

Mökkimatkoilla  maasturi on ihan paras.

Vierailija
31/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on mies, jolla ei ole edes korttia. Kolmekymppisiä ollaan kaikki. Rehellisesti sanottuna en ymmärrä, miten kaverillani ei pala käpy, kun toinen ei kirjaimellisesti pysty vaikkapa hakemaan häntä lentokentältä, toimimaan ikinä kuskina jos ovat iltaa viettämässä, hakemaan itse painavia toimituksia postista jne. Kyydit toki miehelle kelpaa. Olisi eri asia, jos miehellä olisi esim. epilepsia tai muu fyysinen syy, mutta hän ei vaan ole saanut aikaiseksi ajaa korttia loppuun.

Vierailija
32/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua eikä osaa. Ja pelkää.

Vierailija
33/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joutuu käymään kaksi autokoulua. Ensin normaalin ja sitten miehen pitämän joka kestää lopun ikää.

Vierailija
34/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olette nähneet naisen linkoamassa lumia traktorilla? Itse en koskaan, eikö naisilla taidot riitä?

Haluaisitko tulla tänne katsomaan? Täällä yksi ja naapurissa toinen, voitaisi antaa näytös tuplana.

Threesome kiinnostaa jos olette soivia pelejä.

Vierailija
35/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joutuu käymään kaksi autokoulua. Ensin normaalin ja sitten miehen pitämän joka kestää lopun ikää.

Eikö olisi helpompi vain opetella ajamaan kunnolla?

Vierailija
36/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen samaa, aina kun ajan niin yhtäkkiä mies onkin se joka on kuskina ja mäkättää, eikun neuvoo minne mennään.

Vierailija
37/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä sanoa että se pelkääjän paikalla istuminen on nimensä veroista touhua. Kokeilkaa vaikka. Tai no, älkää ikinä.

Vierailija
38/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen aina ajaa autoa, koska olen parempi kuski. Ei se ole mikään sukupuolikysymys ainakaan meillä. 

Vierailija
39/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonompi keli, sen todennäköisemmin minä ajan.

t.kuuskymppinen nainen

Vierailija
40/50 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä sanoa että se pelkääjän paikalla istuminen on nimensä veroista touhua. Kokeilkaa vaikka. Tai no, älkää ikinä.

Mikä siellä niin pelottaa? Vastuu? Koulumenestys? Itsestään huolehtiminen? Ja mitä näitä yleisiä miesten pelkoja nyt on.