Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaikki Fb:n "Tahdon" kampanjoivat leboja/homoja?

Vierailija
01.06.2015 |

Vaisiis mitä toi tahdon kampanja juttu sit tarkoitti,se missäFB:n profiilikuvaksi tai seinälle laitetaan "Tahdon"? jotenkin käsitin että ne henkilöt jotka on lesbosuhteessa tai homosuhteessa haluaa siis naimisiin,niin ne laittaa sen seinälle?

Yllätyin vaan kun näinsen kuvan yhdellä tutullani,jokakyllä luulin olevan hetero,on naimisissa ja lapsia, ja uskovainen, joten en enää ymmärrä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästähän on turha edes enää kiistellä. Oikeus on voittanut ja muutaman (kymmenen) vuoden päästä ei kukaan edes kehtaa tunnustaa vastustaneensa sitä.

Vierailija
22/23 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:15"]

No tästähän on turha edes enää kiistellä. Oikeus on voittanut ja muutaman (kymmenen) vuoden päästä ei kukaan edes kehtaa tunnustaa vastustaneensa sitä.

[/quote]

Miksi ei kehtaisi? Muuttuuko maa niin paljon suvaitsemattomammaksi lain hyväksymisellä?

Minä ainakin avoimesti olen sanojeni takana ihan omalla nimellänikin. Minusta avioliitto on miehen ja naisen liitto monista syistä, mutta en minä kynsin ja hampain ole koskaan ollut eri mieltä. Jos suurin osa on sitä mieltä, että avioliitto käsite avataan, ei minulla ole siihen paljoa sanottavaa. 

Kyllä toisten sopimuksille minusta olisi voinut keksiä toisenkin nimen. Nyt mennään sillä, mitä demokratiassa päätetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.