TVOF 2022 keskustelu
Kommentit (3109)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lopettaa koko ohjelma. Niin väljähtänyttä ja väkisin tehtyä.
Eikö ole yksinkertaisempaa että vaan jätät katsomatta. Miksi ohjelma pitäis lopettaa kun yksi katsoja ei tykkää sitä katsoa? Vaihda vaan kanavaa tai tee jotain vähemmän stressaavaa.
Laihialaiset äänesti, ei oo varaa enää mitään levyjä ostella.
Maija Vilkkumaa vaihtoon, jos uutta kautta pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko kööri vaihtoon, nykyisten jutut ja tapa arvioida on jo kuultu.
Tomaatit vaihtoon niin jaksaa seuraavankin kauden katsoa!!
Ei suomesta tule kansainvälisiä tähtiä kun meiltä puuttuu laulujen tekijät. Kovereilla ei oikein huipulle mennä.
Kylläpä finaali ja voittaja herättää voimakkaita tunteita. Itse olen katsonut ohjelmaa jo vuosia pelkästään hetken huvina, enkä mieti lainkaan, miten jonkun ura tuosta urkenee tai ketä haluaisin jatkossa kuunnella. Ei sillä ole mitään väliä tämän jälkeen. Ohjelma on ohjelma ja musiikki sitten erikseen. Jotenkin huvittaa aina nämä "siitä ja siitä tulee vielä tähti". Ei ole tainnut koskaan tulla, ja se on ihan ok.
Keira kultaisissa pöksyissä ja mustassa tiukassa napapaidassa laulamassa mercyä oli kyllä parasta tällä kaudella. Sitä näkyä en hevillä unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voisi olla mielenkiintoista katsojille, jos joka kaudella kaikki valmentajat uusia. Näin kenelläkään ei ole kokemusta ennakkoon, ja jokainen samalla viivalla kisailemassa. Toki laulajien kannalta ehkä kiva, jos prosessista valmentajalla on kokemusta. Viihdettä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sipe liian hyväuskoinen ja naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Levyjä ei taideta nykyään tehdä vaan kaikki ilmestyy diginä. Sussua kannustetaan ympäri Suomea. Minä Turusta ja Logomossa itsekin.
Bodari-Make kirjoitti:
Keira kultaisissa pöksyissä ja mustassa tiukassa napapaidassa laulamassa mercyä oli kyllä parasta tällä kaudella. Sitä näkyä en hevillä unohda.
Paavo sen sijaan on kuin juuri kypsynyt pikkuinen pehmoinen persikka. 🍑 Toivon että Paavo laittaa keikalleen pikkuisen napapaidan ja muotoja nuolevat tiukat kimallepöksyt. Ehkä stringit...?Tästä nään unta. Keskiaukeamaan varmaan jo tilattu ja keskieurooppalaiseen lehteen. Voisi ehkä laulaakin joskus jos pyydetään. Pysyy niin hyvin nuotissa, johon ei juuri kukaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mua jännitti Erkinnuijan laulaminen. Jotenkin vaappuvaa ja niin suurta keskittymistä vaativaa suorittamista.
Oi ihanaa kun sinullakin on elämässä sentään JOTAIN jännitystä. 😄👍 On Sussu vaan niin ihana kun hän antaa jokaiselle niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jännitti Erkinnuijan laulaminen. Jotenkin vaappuvaa ja niin suurta keskittymistä vaativaa suorittamista.
Oi ihanaa kun sinullakin on elämässä sentään JOTAIN jännitystä. 😄👍 On Sussu vaan niin ihana kun hän antaa jokaiselle niin paljon.
Uskon heti, kun tussu antaa mulle edes yhden tonnin euroja.
Bodari-Make kirjoitti:
Kyllä taas on setämiehiä hellitty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levyjä ei taideta nykyään tehdä vaan kaikki ilmestyy diginä. Sussua kannustetaan ympäri Suomea. Minä Turusta ja Logomossa itsekin.
Aivan sama! Sanotaanko, että yli 50 prosenttia äänestäneistä tulee pettymään jatkossa. Persoona.
Vierailija kirjoitti:
Liian työlästä pelkkä puheen tuottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä heimo se Erkin heimo oikein on? Luulin Suomessa olevan vain Hämäläisiä, Karjalaisia, Savolaisia, Pohjalaisia sekä niiden ja suomenruotsalaisten sekoituksia. Terveisin lukion Historian opettaja, vapaalla skumppalasi kädessä ja ylioppilashattu päässä.
Sun pitää kysyä sitä Sussun mieheltä, jonka nimi se on. Sussu ei ole Erkinheimo alkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama! Sanotaanko, että yli 50 prosenttia äänestäneistä tulee pettymään jatkossa. Persoona.
Ennustajana sinun ei ehkä kannata jättää päivätyötä jos sellainen ylipäätään on olemassa. Epäilen. Koska persoona. Jos osumatarkkuus on samaa luokkaa kuin Keiran tai Paavon ennustaminen voittajaksi 😆
Tapani Kansa teki mittavan uran kotimaassa, tuskin hän jokseenkin kielitaidottomana edes haikaili ulkomaille.
Kansan huippuvuosina oli vielä tapana, että kovista ulkomaalaisista hittibiiseistä levytettiin suomenkielinen versio ja niistä tuli myös Suomessa kovia hittejä kuten Delilah.