TVOF 2022 keskustelu
Mitä mieltä? Kommentit? Ensimmäinen laulaja oli hyvä!
Kommentit (3109)
Miksi tuaa Sussu puhuu niin pohojalaasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni ja Sipe pelaavat hyvin tämän kauden. Tarkkaan tutkittu ketä päästetään jatkoon. Se kenellä valmiiksi faneja, eli tietää äänivyöryä finaalissa. Niitä ääniä sitten urakalla muiden valmentajien finalisteille!
Ai hyvin? Niillä oli paavo ja pyry ja pudottivat paavon pois ja pitivät pyryn. Vähän voi kaduttaa kaksosia..
Hahah! Niin hyvin kuin nyt enää pystyy, pakko pelata Sussulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni ja Sipe pelaavat hyvin tämän kauden. Tarkkaan tutkittu ketä päästetään jatkoon. Se kenellä valmiiksi faneja, eli tietää äänivyöryä finaalissa. Niitä ääniä sitten urakalla muiden valmentajien finalisteille!
Ai hyvin? Niillä oli paavo ja pyry ja pudottivat paavon pois ja pitivät pyryn. Vähän voi kaduttaa kaksosia..
Tekikö ne tosiaan niin? Toisaalta silloin Sussu ja Paavo olisivat olleet samassa joukkueessa, mutta nyt sitten saattavat olla molemmat finaalissa.
Kyllä vain. Paavo ja pyry oli battleissa vastakkain.
Ei hele noita Juhan ylisanoja 🤦🏼♀️
Onneksi tuo niljake ei menny finaaliin.
Paavo voi kyllä antaa Sussulle tosi kovan vastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan mummoikäinen ja oikeestikin parille mummo. Ja tykkäsin aleksistakin, mutta paavoa äänestin parikin kertaa. Toivottavasti teillä mummojen haukkujillakin ois sitä rahaa äänestää paavo finaaliin.
Joo, luuleeko ne, että me 50+ kuunnellaan jotain ruotsinlaivaiskelmää? Kuulkaa seitsemänkymppisetkin on kuunnelleet rollareita jon nuorena.
Paavo vie voiton!!! Myös finaalissa! Ja vasta 26 v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan mummoikäinen ja oikeestikin parille mummo. Ja tykkäsin aleksistakin, mutta paavoa äänestin parikin kertaa. Toivottavasti teillä mummojen haukkujillakin ois sitä rahaa äänestää paavo finaaliin.
Joo, luuleeko ne, että me 50+ kuunnellaan jotain ruotsinlaivaiskelmää? Kuulkaa seitsemänkymppisetkin on kuunnelleet rollareita jon nuorena.
Ja minä kun pääsen diskoon, niin nuoremmat voi siirtyä jorailemaan sivummalle, kun minä valtaan tanssilattian ihan itselleni. Pump up the jam, pump it up.
Vierailija kirjoitti:
Pistän aina äänettömälle ton Sussun kohdalla. En tiedä mikä tossa persoonassa tökkii.
Omahyväinen ja teennäinen.
Mikä oli Aleksin viehätys, kun tuohon asti pääsi, voiko joku selittää? Ei lauluääntä, ei edes karismaa kompensoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais tosiaan muistaa että iso ryhmä ihan niitä oikeita rokkareita alkaa olla ikäryhmää 70-80.
Vierailija kirjoitti:
Pidän Sussun teeskentelemättömyydestä.
Äärimmäisen teennäinen maneereineen.
Surkea finaali tulossa, Sussu ja Paavo. Aleksin olisi kuulunut päästä finaaliin. No, voi lohduttautua sillä, että voittajaa ei kohta muista kukaan. Aleksilla töitä riittää.
Roosa-Maria illan paras, Paavo ihan hyvä kanssa. Pyryllä oli heikohko kappalevalinta, olisin muuten laittanut jatkoon. Vertin olisin laittanut jatkoon. Aleksi oli hyvä myös, mutta Paavo parempi. Aleksin ja Keiran duetto voisi olla kiva.
Hauskaa, kun Sussu ikään kuin ohjaa ja jakaa puheenvuoroja.
Oo hilijaa ny.