Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyhmy rinnassa ja raskaana

Vierailija
01.06.2015 |

Olen raskaana viikoilla 32 ja huomasin että oikeessa rinnassa kyhmy. Äidin äidillä ollut rintasyöpä joskus 45 vuotiaana. Nyt pikkasen kuumottaa mikä se mahtaa olla, onko vaaraton yms. Tämä panikointi ei tee hyvää mulle eikä vauvalle joten menen huomenna lääkäriin että saan mielenrauhan. Patti on siis hyvin pieni ja mielestäni liikkuva, eikä ole kipeä edes koskettaessa. Muilla samaa kokemusta ? Voiko olla mahdollista näin nuorena (19v) sairastaa rinta syöpää ? Kiitos jo etukäteen vastauksista. !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kuitenkin turvonnutta maitorauhasta. Itse sain esikoisen juuri sinun ikäisenä, enkä silloin tajunnut, että maitorauhaset voi turvota paljonkin. Kävin lääkärissä, kun huolestuin asiasta, mutta lääkäri vakuutteli, että kuuluu raskauteen.

Vierailija
2/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaista kokemusta mutta luin nuoren naisen blogin joka sairastui rintasyöpään odottaessaan toista lastaan hieman päälle 20-vuotiaana. Joissain tapauksissa raskaushormonit voivat kiihdyttää(/jopa laukaista?) syöpää, ja joissain tapauksissa alttius rintasyövälle on geneettinen. Voi puhjeta nuorellekin.

Tuo liikkuva=irtonainen kyhmy kuitenkin kuulostaa hyvänlaatuiselta, tuskin on aihetta huoleen. Hyvä kuitenkin että käyt tarkistamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on mahdollista. Mutta raskaana ollessa rinnat muuttavat olemustaan kaiken aikaa. Hyvä toki tutkia, mutta voi olla ihan vaaraton kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi