En saatana ala enää IKINÄ säätämään lavuaarin putkien ja hajulukkojen kanssa!
Kommentit (109)
Jos homma on teille vierasta, niin käyttäkää viemärinavausrakeita. Jos silti, välttämättä, haluatte purkaa koko jutun, niin ottakaa kännykällä ensin kuva niistä putkista, niin näette miten se pitää koota takaisin. t.siivooja
No muoviputket tietysti, niistä menee jengat pilalle kun kerran aukaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen puhdistanut hajulukon usein. Nyt aloin puhdistamaan lattiakaivoa ja nuo putket ei asetu millään kohdilleen. Pakko pitää tauko ja tuumailla sitten lisää.
- ap -nyt on perusteellinen puhdistus, kun lattiakaivon putketkin on irrotettu
Mulla menee kylpyammeen putki lattiakaivoon ja jotta lattiakaivon pystyy puhdistamaan, pitää ainakin se viimeisin putkenpätkä irroittaa, koska muuten puhdistaminen on hankalaa, kun putki on tiellä.
Jos viemäri on tukossa, niin kyllä se lipeärakeilla aukeaa.
Tätä en tajua koko hommassa: lavuaarikaapin alla on lattiakaivo, jonka kannessa on soikion muotoinen reikä. Kaappi on ihan paikoillaan, mutta se lavuaarista tuleva putken pää ei osu lähellekään sitä viemäriin menevää reikää.
Mitähän tässä on tapahtunut?
- ap -
Miksi menit tekemään? Mä en koskisi niihin ellei ois menny kultaa ja timantteja
Minulla onnistui hyvin kun katsoin Remontti-Reiskan youtubevideon aiheesta. Sinkkunaisen pelastus!
Vierailija kirjoitti:
Tätä en tajua koko hommassa: lavuaarikaapin alla on lattiakaivo, jonka kannessa on soikion muotoinen reikä. Kaappi on ihan paikoillaan, mutta se lavuaarista tuleva putken pää ei osu lähellekään sitä viemäriin menevää reikää.
- ap -
Pörähtikö kattiakaivon kansi eli reiän paikka vai pyörähtikä ylhäällä se usa mistäputken haara lähtee kun väänsit auki. Pyöräytä jomoaa kumpaa
Ei niitä enää itse saa mennä ronkkimaan, se on huoltomiehen hommaa. Soita huoltoon!
Jos näette jengat jossakin niin parempi olla siihen koskematta. Kierteidenkin kanssa oltava huolellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Pörähtikö kattiakaivon kansi eli reiän paikka vai pyörähtikä ylhäällä se usa mistäputken haara lähtee kun väänsit auki. Pyöräytä jomoaa kumpaa
Olen pyörittänyt sitä kaivon kantta eri asentoihin, mutta ei. Siis kaikki putket on nyt levällään.
Ehkä en enää ressaa vaan nostan kädet pystyyn ja pyydän huomenna apua.
Poikani saattaa sanoa taas, että MIKSI ÄITI?
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Juu, viimeksi kun kokeilin, päätin ettei IKINÄ ENÄÄ. Ei mene takas paikalleen, kynnet irtoaa kun noita rassaa, ihan vihonviimestä hommaa. Päätin että kaadan sitä myrkkyä sinne tai soitan huoltomiehen jatkossa. Pahoittelut, tiedän ettei ole luontoystävällistä mutta kun en jumalauta OSAA! Eikä ole mitään miestä jolta voisin pyytää apua, eikä naistakaan. Paheksukaan vapaasti.
Miksi kynsillä rassaat? Huoltomiehillä ei mene kynnet, kun kynnet on lyhyet.
Olet vammainenap. Työnnä pääsi sinne kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -Pörähtikö kattiakaivon kansi eli reiän paikka vai pyörähtikä ylhäällä se usa mistäputken haara lähtee kun väänsit auki. Pyöräytä jomoaa kumpaa
Olen pyörittänyt sitä kaivon kantta eri asentoihin, mutta ei. Siis kaikki putket on nyt levällään.
Ehkä en enää ressaa vaan nostan kädet pystyyn ja pyydän huomenna apua.
Poikani saattaa sanoa taas, että MIKSI ÄITI?
- ap -
Miten ei kaivon kansi mene paikoilleen? Onko se neliön muotoinen vai pyöreä? Ei pitäisi olla vaikeaa.... Ja putket paikoilleen, ennen kantta..
Valitset "ravintola"sta Ranen joka rassaa keittiön putketkin kuntoon. Aamulla et lähde viinakauppaan ennenkuin homma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan meistä on vammainenb?
Joskus riittää yhden putken irrotus siihen, että kaikki on päin pers*ttä. Se yksi ainoa putkiliitos on täysin mahdoton saada tiiviiksi, vaikka sen laittaisi 100% samalla tavalla kuin oli ja sekä irrotus että kiinnitys on sujunut helposti ja moitteetta eikä mikään kierre tai mahdollinen tiiviste ole mennyt sijoiltaan. Kun vuotaa niin vuotaa.
Ne kuuluu taloyhtiölle eli huoltofirma hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Haukut mummoa vammaiseksi, eikö hävetä?
Kyllä, yhtiössä asukkaat ei saa koskea hajulukkoihin.