Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt Gran Canarialla nyt viimeviikkkoina

Vierailija
28.01.2022 |

Meillä on loma- osake siellä ja olisi mahdollista mennä viikolla 6, mutta en tiedä uskaltaako koronan vuoksi.
Onko kukaan ollut, millaista siellä on ja mitä vaaditaan, koronarokotukset toki meillä on

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen joulua. Koronan voi saada ihan täältä Suomestakin. Itse asiassa Gran Canarialla oli tiukempaa valvontaa maskien käytös suhteen kuin täällä. Kauppaan tai bussiin ei ollut mitään asiaa ilman maskia.

Vierailija
2/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko koronan takia erityinen matkavakuutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin taloni siivoomassa ja myyntikuvat ja luvan antaa. Ei enää yhtään sinne.

Vierailija
4/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso  live cam ja paikka mitä haluat seurata. Näet miten ihmiset liikkuvat. Ei tietenkään enää tänään kun tulee jo pimeä sielläkin mutta huomenna. Ovat 2 h jäljessä meistä.

Vierailija
5/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan kannalta ongelma on ehkä se että lentokone on täynnä lento kestää yli 6 tuntia.  Lisäksi varmaan käytät lentoasemien vessoja joissa käy päivän aikana tuhansia ihmisiä?  Eipä ole paljon ollut uutisia onko lentohenkilöstöllä koronan takia poissaoloja.

Vierailija
6/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalattomien käsien työ muuttuu pimeydeksi.

Silmät, silmät ja korvat ovat avoinna sydämelle. Ei ole ketään, joka ei tietäisi maan kuninkaan nimeä. Lintujen sanat ovat samat kuin taivaan lintujen sanat. Sillä se, joka on päinvastainen, on myös puhdas omaisuudeltaan;

Spitaalisella on spitaalilla, ja spitaalilla on spitaalilla.

Vaviskoon maa ja olkoon vedellä kylläinen.

Vierailija
7/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ennen joulua. Koronan voi saada ihan täältä Suomestakin. Itse asiassa Gran Canarialla oli tiukempaa valvontaa maskien käytös suhteen kuin täällä. Kauppaan tai bussiin ei ollut mitään asiaa ilman maskia.

Eivät ne kirurginmaskit suojaa juuri ollenkaan, kun lähes kaikki käyttävät niitä väärin ja muutenki suojausteho viruksia vastaan on surkea bakteereihin verrattuna. Hengityssuojaimet suojaisivat, mutta harva niitä käyttää. Tuosta olen kyllä samaa mieltä, että koronan saa yhtä hyvin Suomestakin.

Vierailija
8/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin taloni siivoomassa ja myyntikuvat ja luvan antaa. Ei enää yhtään sinne.

MYY MULLE!!

Vierailija
9/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt siellä.Useimpi tuttava puhuu myy pois lomaosakeensa siellä..Aikansa kutakin.

Vierailija
10/10 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän siellä kaikki toimii ja turismi pyörii. Rokotetulle ei testitarvetta. Maskipakko tiukempi kuin Suomessa, mutta ei sitä rannalla tai vuorilla vaeltaessa tartte. Omikronin voi nyt saada ihan mistä vaan, eikä se tuu mihinkään häviämään, siihen kannattaa peilata. Itse Kanarialle viikon päästä, maltan tuskin odottaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi