Xentu's Dream House ♡
Xentun dream house on jo pystyssä. Uusimmassa postauksessa näkyy kuva. Kaunis siitä tulee varmasti! Innolla odottaen lisää sisustusjuttuja! :-)
Kommentit (181)
http://2.bp.blogspot.com/-m9pPdSppBmQ/Tb5PoRpUFfI/AAAAAAAABCE/qqFxTV_6Jdw/s1600/IMG_0601.JPG
Ihana meikki Xenialla tässä!! Tekispä hän meikkituton tuosta! :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:20"]
http://2.bp.blogspot.com/-m9pPdSppBmQ/Tb5PoRpUFfI/AAAAAAAABCE/qqFxTV_6Jdw/s1600/IMG_0601.JPG
[/quote]
Sille sopii paremmin kyllä tuo vaalea hiusväri, kun on vaalea itsekin. Tuo melkein ''musta'' ja joskus jopa ''punertava'' eivät vaan sovi sille. :/ Liian kova vaikutelma. Nätti tuo vaalea, oikein nätti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:20"]
[/quote]
Toi on ns. lokinpaska meikki, netistä löytyy paljon tutoja sellaisesta, mutta ne on lähinnä vitsillä tehtyjä (koska toi meikki on vitsi).
Voit etsiä esim. youtubesta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:39"]
Meinasivatko asua tässäkään, vai vieläkö rakentavat tämän jälkeen uuden? Pakko kyllä nostaa hattua, jos parisuhde kestää useamman talon rakentamisen ja vielä muutaman vuoden sisään. Monille kun se yksikin on jo liikaa :)
[/quote]
Eihän tää se lopullinen oma talo oo, vaan aikataulut tän myymiseen ja uuden rakentamiseenhan on jo tehty. Siihen väliin vielä oli ajoitettu toinen lapsi. ja häät ja jotain muutakin.
Mikä hemmetin lokinp*ska meikki? Oliko tuo v*ttuilua?
The drean housea löytyy ja the weddingiä. Nice.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:28"]The drean housea löytyy ja the weddingiä. Nice.
[/quote]
Se on *dream. Mikä on drean?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:28"]The drean housea löytyy ja the weddingiä. Nice.
[/quote]
Se on *dream. Mikä on drean?
[/quote]
Älä vingu siellä, senki nillittäjä tiiät kyl.
Montakos makuuhuonetta tuohon taloon tulee? Tietääkö kukaan? Onko pohjapiirrosta julkistettu? Varmaan ainakin muutama lastenhuone. =)
Hieman muunneltu versio kannustalon aurora mallista. Mukavaa päivää kateellisille ja onnea ja iloa Xlle, joka saakin iloita omasta elämästään ja iloisista asioista!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:35"]Hieman muunneltu versio kannustalon aurora mallista. Mukavaa päivää kateellisille ja onnea ja iloa Xlle, joka saakin iloita omasta elämästään ja iloisista asioista!
[/quote]
Olen samaa mieltä! Upeaa kesää sinulle ja X:lle! =) <3
Meinasivatko asua tässäkään, vai vieläkö rakentavat tämän jälkeen uuden? Pakko kyllä nostaa hattua, jos parisuhde kestää useamman talon rakentamisen ja vielä muutaman vuoden sisään. Monille kun se yksikin on jo liikaa :)
Ootteko kateellisia vai miks suuri osa kommenteista noin vihaisia? Varmasti tulee upea talo, sisustuspostauksia odotellessa!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:42"]Ootteko kateellisia vai miks suuri osa kommenteista noin vihaisia? Varmasti tulee upea talo, sisustuspostauksia odotellessa!
[/quote]
Just näin. Sisustuspostauksia venaillessa. Tulee upea unelmien talo.
Kateelliset täällä inisee taas. Rumat sohvaperunat mankuu aina jotain. Talo ten points!
X on kaunis äiti ja tuleva vaimo <3
Mä en ymmärrä miks pitää kaikki lytätä kateellisuutta! Varmasti kaikille av-mammoille kelpaisi kyseinen talo, ja ne kenelle ei niin he eivät ole täällä haukkumassa muita ja muiden taloja.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:52"]Mä en ymmärrä miks pitää kaikki lytätä kateellisuutta! Varmasti kaikille av-mammoille kelpaisi kyseinen talo, ja ne kenelle ei niin he eivät ole täällä haukkumassa muita ja muiden taloja.
[/quote]
Oletko itse kateellinen?
Kauhee riitely taas täällä... ei juma te ootte kamalia akkoja :D
1.
Päivä vain ja hetki kerrallansa,
siitä lohdutuksen aina saan.
Mitä päivä tuokin tullessansa,
Isä hoitaa lasta armollaan.
Kädessään hän joka päivä kantaa,
tietää kaiken, mitä tarvitsen,
päivän kuormat, levon hetket antaa,
murheen niin kuin ilon seesteisen.