Xentu's Dream House ♡
Xentun dream house on jo pystyssä. Uusimmassa postauksessa näkyy kuva. Kaunis siitä tulee varmasti! Innolla odottaen lisää sisustusjuttuja! :-)
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:03"]Kävinpä nyt sitten pitkästä aikaa kyseissä blogissa ja selailin nopeasti postauksia. Siis märisikö se oikeasti puhelimessa jollekin varhaiskasvatustyypille, kun ei saakaan juuri sitä paikkaa jonka hän itse haluaa?? Onko sillä jotain masennusta vai onko vain tottunut aina saamaan minkä haluaa, vaikka itkua vääntämällä?? Ei ole normaalia, että märistään jollekin virkailijalle puhelimessa, kun meidän pikkuprinsessa ei pääsekään siihen ykköspaikkaan.
[/quote]
Siis juuri näin mietin myös. Itsekin ihmettelin että marisiko hän oikeesti virkailijalle? Kyllä tuo tyttö on niin kaiken saanut lellipentu isä-arkkitehti tehnyt lapsestaan tuollaisen. Voi voi sentään näitä nykyajan nuoria. Ei minun nuoruudessani tällaista ollut.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:42"]
Myös blogissa puhaltaa sellaiset onnelliset hyvän mielen tuulet, sitä on ilo lukea :)
[/quote]
Eli ei masennusta vaan neiti on tottunut saamaan kaiken minkä haluaa. Jokaista voi harmittaa, kun se hoitopaikka meneekin sivusuun, mutta ei aikuinen terve järkinen ihminen ala siitä puhelimessa itkemään.
[/quote]
Näinpä. Koko akka nolas itsensä puhelimessa mutta myös koko maailmalle nolasi samalla.
Miten X:lä on varaa ylläpitää elämäänsä kun tulonlähteenä pelkkä blogi?? S:kin ulkomaalaisena, satunnaisena rakennustyöläisenä kauheasti hankkii. Sitten nopealla aikavälillä ostettiin koira ja lapsikin piti vääntää ?
Ruma talo. Varmaan menee heti muutaman vuoden päästä myyntiin. Sitten muutetaan takas Isi arkkitehdin vuokrakaksioon ja aletaan taas haaveilla omakotitalosta mut tällä kertaa kivitalosta ja sama ketju toistuu uudelleen ja uudelleen ja lopulta mies lähtee pois maasta. :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:00"]Miten X:lä on varaa ylläpitää elämäänsä kun tulonlähteenä pelkkä blogi?? S:kin ulkomaalaisena, satunnaisena rakennustyöläisenä kauheasti hankkii. Sitten nopealla aikavälillä ostettiin koira ja lapsikin piti vääntää ?
[/quote]
Samaa miettinyt välillä. Pappa betalar. Terkkuja Porvooseen....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:42"]Onhan se nyt aika luonnollista, että jos mieluisassa päivähoitopaikassa on lupailtu paikkaa syksylle ja X on lykännyt yliopistoon paluuta täydellistä päivähoitopaikkaa odotellessa, niin paikan peruuntuminen harmittaa! Mulla oli vähän negatiivinen suhtautuminen Xeniaan silloin kun vauhdilla tapahtui kaikkea: oman asunnon osto, miehen löytäminen, uudehkon lattian vaihtaminen koska sävy ei miellyttänyt, raskaus, uusi asunto, verkkokauppa.. Mitä näitä nyt olikaan. Pakko myöntää, että Xenia on pärjännyt hienosti ja heidän elämä vaikuttaa ihanalta ja tasapainoiselta. Myös blogissa puhaltaa sellaiset onnelliset hyvän mielen tuulet, sitä on ilo lukea :)
[/quote]
Tuskin oltiin luvattu yhtään mitään, eli siis tehty mitään kirjallista sopimusta. SUULLINEN LUPAUS on täysin eri asia kuin KIRJALLINEN. Ihan näin tiedoksi vain. X vaan nyt innostui liikaa uskomaan ja luottamaan, eikä tehnyt suunnitelma B:tä. Nyt tajusi, ettei kaikkea voi saadakaan. Vihdoin!!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:55"]Wowwww noinkin pitkällä talo... huh huh... se olikin totta
[/quote]
elementtitalo nousee päivässä!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:42"]Onhan se nyt aika luonnollista, että jos mieluisassa päivähoitopaikassa on lupailtu paikkaa syksylle ja X on lykännyt yliopistoon paluuta täydellistä päivähoitopaikkaa odotellessa, niin paikan peruuntuminen harmittaa! Mulla oli vähän negatiivinen suhtautuminen Xeniaan silloin kun vauhdilla tapahtui kaikkea: oman asunnon osto, miehen löytäminen, uudehkon lattian vaihtaminen koska sävy ei miellyttänyt, raskaus, uusi asunto, verkkokauppa.. Mitä näitä nyt olikaan. Pakko myöntää, että Xenia on pärjännyt hienosti ja heidän elämä vaikuttaa ihanalta ja tasapainoiselta. Myös blogissa puhaltaa sellaiset onnelliset hyvän mielen tuulet, sitä on ilo lukea :)
[/quote]
Tuskin oltiin luvattu yhtään mitään, eli siis tehty mitään kirjallista sopimusta. SUULLINEN LUPAUS on täysin eri asia kuin KIRJALLINEN. Ihan näin tiedoksi vain. X vaan nyt innostui liikaa uskomaan ja luottamaan, eikä tehnyt suunnitelma B:tä. Nyt tajusi, ettei kaikkea voi saadakaan. Vihdoin!!
[/quote]
Just näin ! *näyttää peukkua*
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:00"]Miten X:lä on varaa ylläpitää elämäänsä kun tulonlähteenä pelkkä blogi?? S:kin ulkomaalaisena, satunnaisena rakennustyöläisenä kauheasti hankkii. Sitten nopealla aikavälillä ostettiin koira ja lapsikin piti vääntää ? [/quote] Samaa miettinyt välillä. Pappa betalar. Terkkuja Porvooseen....
[/quote]
Verotietojen mukaan Xenia tienaa blogillaan vuodessa noin 80 000 euroa, joten kyllä sillä maksetaan ihan hyvin tuollainen elämä ja pankista saa lainaa talonrakennusta varten.
Toiset ihmiset saa elämässään aikaiseksi asioita, toiset marisee ja nälvii muita. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Onnea Xenialle. Teet unelmistasi totta.
Kyllä jotkut osaa olla vahingoniloisia! Oikein hihkutte kun toiselle on lupailtu (ei sama kuin luvattu) paikkaa päivähoidosta, ja ei olekaan saanut. Pitää olla aika mälsä elämä, jos toivoo toisille epäonnistumisia.
Minäkin olen täällä ihmetellyt X:n etenemisvauhtia elämässään, mutta en toivo kenellekään vastoinkäymisiä! Päinvastoin pelkkää hyvää.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:00"]Miten X:lä on varaa ylläpitää elämäänsä kun tulonlähteenä pelkkä blogi?? S:kin ulkomaalaisena, satunnaisena rakennustyöläisenä kauheasti hankkii. Sitten nopealla aikavälillä ostettiin koira ja lapsikin piti vääntää ? [/quote] Samaa miettinyt välillä. Pappa betalar. Terkkuja Porvooseen....
[/quote]
Verotietojen mukaan Xenia tienaa blogillaan vuodessa noin 80 000 euroa, joten kyllä sillä maksetaan ihan hyvin tuollainen elämä ja pankista saa lainaa talonrakennusta varten.
[/quote]
Ei muuten makseta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:14"]
[/quote]
[/quote]
Tämä juuri. Xenia blogissaan kirjoitti, ettei ole taloudellisesti mahdollista jäädä tytön kanssa pidemmäksi aikaa kotiin. ööh? Iso ja hieno talo tekeillä, Xenialla tollaset tulot, mies tienaa myös, ja käsittääkseni vanhemmiltakin rahaa löytyy. Ei siinä, jos kaipaa elämäänsä jo töitä/opiskelua, mutta miksi pitää valehdella, ettei muka ole varaa jäädä lasta hoitamaan kotiin ja siksi on hankittava hoitopaikka. Varallisuus ja köyhyys lienee suhteellisia käsitteitä sitten...
Voi vitsi mitä sakkia täällä. Kyllä te ootte kans yksiä lellittyjä jos X:ää puolustelette!!
X llä ei ole vai varaa jäädä kotiin? Noh miksi tienaa melkein 100 000? Sekin summa mitä saa on meidän ansiota!! Hän jauhaa blogissa turhamaisuuksia ja saa siitä rahaa. Ok? Minä teen klo 7-15 vuoroa ja en todellakaan tienaa tuollaisia summia. Helppoa rahantekoa siis ja Te vielä autatte häntä siinä. Lopettakaa sen blogin lukeminen!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:47"]X llä ei ole vai varaa jäädä kotiin? Noh miksi tienaa melkein 100 000? Sekin summa mitä saa on meidän ansiota!! Hän jauhaa blogissa turhamaisuuksia ja saa siitä rahaa. Ok? Minä teen klo 7-15 vuoroa ja en todellakaan tienaa tuollaisia summia. Helppoa rahantekoa siis ja Te vielä autatte häntä siinä. Lopettakaa sen blogin lukeminen!
[/quote]
Sinun teksti oli hienosti kirjoitettu, ten points.
Jeesus rakastaa teitä kaikkia.
Nyt soi: Virpi Hyväsen - Pilvet. Järviradio kanavalta.
Aamen teille kaikille Jumalan siunausta.
''''Pilvet on mun kohtaloni nyt.
Muistat kauniit tuo se sinun luo.
Missä olet minun ystäväin.
Ystäväin, joka kulkee mun luo.
Pilvet kulkee myös sinun luo..........''''
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Ööö?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:04"]
[/quote]
Hahaha mikä sekopää. Taidat olla väärällä palstalla! :D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:42"]
Myös blogissa puhaltaa sellaiset onnelliset hyvän mielen tuulet, sitä on ilo lukea :)
[/quote]
Eli ei masennusta vaan neiti on tottunut saamaan kaiken minkä haluaa. Jokaista voi harmittaa, kun se hoitopaikka meneekin sivusuun, mutta ei aikuinen terve järkinen ihminen ala siitä puhelimessa itkemään.