Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kiltit miehet

Vierailija
01.06.2015 |

Itselläni on erittäin avulias ja kiltti miesystävä.

Jotenkin tuntuu, että miehen on ylipäänsä melko vaikea sanoa ei. Ex-naisenkin kaikkiin pyyntöihin suostuu aina auliisti...

Mietin, että pettävätkö kiltit miehet myös helpommin? Kun kerran eivät oikein pysty sanomaan ei..? Kokemuksia?

On aika hiljaisen oloinen mies muuten. Ei mikään häntäheikin tapainen. Mutta onko ne just "pahimpia" pettäjiä, jos tilaisuus koittaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kiltteydellä on mitään tekemistä pettämisen todennäköisyyden kanssa. Riippuu niin monesta asiasta, esm. siitä kuinka syvästi pitää pettämistä väärin tekemisenä jota ei hyväksy, seksuaalivietin voimakkuudesta, impulssikontrollista jne. 

Vierailija
2/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa. Kiltille miehelle ei tulla tarjoamaan pesää.  Pahikselle ja jännämiehille tullaan tarjoamaan ja se myös vastaanotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:15"]

Ei pelkoa. Kiltille miehelle ei tulla tarjoamaan pesää.  Pahikselle ja jännämiehille tullaan tarjoamaan ja se myös vastaanotetaan.

[/quote]   

Lisään vielä että kiltteys on luultavasti se syy miksi sille on tullut ero exään koska exä löysi jännemmän miehen.

Vierailija
4/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tämä mies on komea, charmantti, jännittävän näköinenkin. Hyvällä tavalla kiltti. Kyllä naiset tän perään varmasti on...Nin moni kaverinikin on kehunut, että mulla on komea mies.

Siis hän ei ole tylsällä tavalla kiltti ollenkaan. Mutta on ystävällinen, muut huomioon ottava jne.

Ap

Vierailija
5/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se petä mutta kyllästyt siihen varmasti.

Vierailija
6/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Lisään vielä että kiltteys on luultavasti se syy miksi sille on tullut ero exään koska exä löysi jännemmän miehen.

No tää voi olla kans totta.

Käy baarissa n. kerran kuussa. Kaverinsa on tosi kova menemään, aina soittaa baarireissuistaan miehelle.

Kerran oli niin, että mulle sanoi menevänsä kaverin kanssa mökille saunomaan, olikin mennyt baariin ja olivat ottaneet hotellihuoneen, eikä vastannut koko iltana mun viestiinkään mitään.

Siitäkin tuli vähän sellanen olo, että missähän oikeasti mahtoi olla.

Vaikka vaikuttaa kiltiltä mieheltä, tuntuu vaan, että saattaa olla aika villikin tapaus esim.  kun baariin pääsee...Olispas mielenkiintoista olla joskus kärpäsenä katossa :).

Ap

Vierailija
7/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"]

> Lisään vielä että kiltteys on luultavasti se syy miksi sille on tullut ero exään koska exä löysi jännemmän miehen.

Käy baarissa n. kerran kuussa. Kaverinsa on tosi kova menemään, aina soittaa baarireissuistaan miehelle.

Kerran oli niin, että mulle sanoi menevänsä kaverin kanssa mökille saunomaan, olikin mennyt baariin ja olivat ottaneet hotellihuoneen, eikä vastannut koko iltana mun viestiinkään mitään.

Vaikka vaikuttaa kiltiltä mieheltä, tuntuu vaan, että saattaa olla aika villikin tapaus esim.  kun baariin pääsee...Olispas mielenkiintoista olla joskus kärpäsenä katossa :).

Ap

[/quote]

Sehän onkin sitten tosi jännä kilttimies, vai pitäskö sanoa kiltti jännämies..tai mukakiltti. Jos on syytä valehdella noin niin on muuten piilojännämies

Vierailija
8/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla juuri sellainen mies joka osaa jakaa muttei kertoa. Helppo kohde naiselle joka hakee vähän seksiseuraa. Varsinkin jos nainen on itse varattu.

Vierailija
9/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:21"]

Ap

[/quote]

Sehän onkin sitten tosi jännä kilttimies, vai pitäskö sanoa kiltti jännämies..tai mukakiltti. Jos on syytä valehdella noin niin on muuten piilojännämies
[/quote]
Vai jännäkakkamies?

Vierailija
10/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että mulla on toisena miehenä ns. kiltti mies. Oman suhteensa alkuvaiheessa jutteli minulle siitä kun on liian kiltti jättääkseen tyttöystävänsä, että ei halua satuttaa tätä. No, pannut minun kanssa siitä asti, eli kolme vuotta. Joten kyllä, "kiltit" on pahoja. ;)

Vierailija
11/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:15"]Ei pelkoa. Kiltille miehelle ei tulla tarjoamaan pesää.  Pahikselle ja jännämiehille tullaan tarjoamaan ja se myös vastaanotetaan.
[/quote]

Lol, olen kilttimies ja pesälle pääsee. Se on vaan erilaista kuin jännämiehillä. Naiset avautuvat minulle ja kun "ymmärrän" heitä niin heistä tulee herkkiä ja tahtovat yhtyä.

Jokaisen pitää löytää se oma niche.

Vierailija
12/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, just tota mietin! Ettei uskalla vaikka lopettaa suhdetta, vaikka haluaisikin.

Mitä mieltä ootte siitä, että menikin baariin ja hotelliin yöksi, vaikka oli sanonut menevänsä kaverin kanssa saunomaan? Olin aika pettynyt, kun ei ollut voinut kertoa totuutta.

On ollut muitakin tilanteita, joiden takia olen alkanut miettiä miehen touhuja.

Yhdessä vaiheessa alinomaa oli tabletilla netissä (ehkä nettideittipalstalla?), siten, etten näe. Toisinaan puhelin soi, ei vastaa siihen (selitteli, että kaverinsa tai äitinsä soittaa, eikä viitsi vastata...toisinaan kuitenkin vastaa, kun kaverinsa soittaa? Ja miksei voi vastata, jos äitinsä soittaa? On aiemminkin vastannut...).

Ehkä on tosiaan tuollainen piilojännämies :D. Hyvä termi muuten!

Ap

Vierailija
13/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, olen just tota mieltä. Minäkin varmaan ihastuin mieheen tuolla tavalla kuin kuvailit...Tuntui niin mukavalta ja kiltiltä ja oli kiva avautua ja sitten sänkyyn...Kyllä, olimme sängyssä tapaamisiltanamme heti ekan kerran. Että kyllä ne kiltit miehet todellakin saa...

Ap

Vierailija
14/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:43"]

11, just tota mietin! Ettei uskalla vaikka lopettaa suhdetta, vaikka haluaisikin.

Mitä mieltä ootte siitä, että menikin baariin ja hotelliin yöksi, vaikka oli sanonut menevänsä kaverin kanssa saunomaan? Olin aika pettynyt, kun ei ollut voinut kertoa totuutta.

On ollut muitakin tilanteita, joiden takia olen alkanut miettiä miehen touhuja.

Yhdessä vaiheessa alinomaa oli tabletilla netissä (ehkä nettideittipalstalla?), siten, etten näe. Toisinaan puhelin soi, ei vastaa siihen (selitteli, että kaverinsa tai äitinsä soittaa, eikä viitsi vastata...toisinaan kuitenkin vastaa, kun kaverinsa soittaa? Ja miksei voi vastata, jos äitinsä soittaa? On aiemminkin vastannut...).

Ehkä on tosiaan tuollainen piilojännämies :D. Hyvä termi muuten!

Ap

[/quote]

No jos on fiksu pettäjä niin puhelin on äänettömällä (kyllä vaan, lähes aina) ja muiden naisten kanssa ei kommunikoida kuin silloin kun oma tyttöystävä ei ole paikalla. Kaikki tiedot myös poistetaan puhelimesta välittömästi yhteydenpidon jälkeen. Riskit minimoidaan.

Vierailija
15/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässähän on ihan muu ongelmana ja epäilyksen aiheena kuin miehen kiltteys! Valehtelee, peittelee... Miten sait selville tämän hotellihuonejutun ja miten mies selitti asiaa?

Vierailija
16/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ääliö, ja naiset kiinnostuu.

Vierailija
17/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sen hotellijutun sitten myönsi, kun oltiin suunniteltu vähän jotain menoa sille päivälle,  ja sen täytyi sitten myöntää, että onkin jossain aivan muualla, kuin mitä oli sanonut...

Mitä olette tällaisesta miehestä mieltä...luuletteko, että voisi muutenkin pettää?

Oli varannut hotellinkin jo hyvissä ajoin, ei ollut mikään ex tempore-saunaillan jälkeen lähdetään baariin-juttu. Mutta mulle kirkkain silmin valehteli menevänsä mökille.

Sitten seuraavana päivänä oli aika outoa, että kun yritin soittaa miehelle varmaan tunnin ajan sen jlkn kun oli jo ajamassa kotiin päin sieltä hotellilta, mies puhui toista puhelua, eikä vastannut. Sanoi puhuneensa sen kaverin kanssa, jonka kanssa oli just ollut siellä hotellissa. Mun mielestä tuokin oli vähän outoa. Miksi pälättää kaverinsa kanssa tunnin verran, jos just on nähty?

Ja oli kivasti kipeä myöskin seuraavana päivänä...oli tullut oltua ulkona selvästi. En oikein tiedä miksi, kun se paikka on vähän syrjässä kaikesta (on sellainen menopaikka kyllä), eikä siellä ulkona tarvi oleskella, vaan hotellihuoneesta voi mennä baariin ihan sisätiloissa.

Ap

Vierailija
18/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis JUST olivat sen kaverin kanssa lähteneet hotellilta, ja heti muka kaveri taas soitti. Mun mielestä hieman outoa.

Sitten välillä on tällaista, ettei se vastaa mun puhelimeen; on kuulemma puhelin jäänyt autoon, tms...

Ap

Vierailija
19/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän suhde alkoi? Oliko jo eronnut exästään vai pettikö häntä sinun kanssasi? Siinä vähän vinkkiä, millainen mies on, jos et tätä itse tullut ajatelleeksi.

Vierailija
20/21 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti uskot että hän oli hotellissa kaverinsa kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi