Ensimmäinen päivä "suurperheenä"
Muutettiin miehen kanssa viikonlopun aikana yhteen ja tänään on ensimmäinen päivä että meillä on kaikki kotosalla. Odotin kyllä isompaa kaaosta kun syödään porukalla aamupalaa muuttolaatikoiden keskellä kuuden lapsen kanssa, mutta se menikin aika mutkattomasti. Nyt mies lähti kahden nuorimman kanssa ruokakauppaan ja neljä vanhinta menivät uimahalliin.
Odotin paljon enemmän häslinkiä, mutta täällä minä vaan yksikseni kotona istun. Laatikoita pitäis purkaa, mutta just nyt ei jaksa. Ihan ihme fiilis asua tämmösessä isossa talossa ku on tottunu kerrostaloon.
Täysin random-alotus kyllä!
Kommentit (24)
Hei aivan ihana että jollakin täysin randomilla kiinnostaa meidän elämä noinkin paljon että jaksaa kysellä kysymyksiä, mutta nyt lähden purkamaan pari laatikkoa ja sitten auttelemaan miestä ruoanlaitossa.
Ihanaa kesää kaikille!
Voi lapsiparat. Itse en olisi lapsena ja varsinkaan teininä selvinnyt tuollaisesta, en sitten millään.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:50"]
Voi lapsiparat. Itse en olisi lapsena ja varsinkaan teininä selvinnyt tuollaisesta, en sitten millään.
[/quote] Se, että olet avuton, ei tee koko maailmasta avutonta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:22"]mitä sosiaaliluokkaa olette?
[/quote]
Ihan nyt lonkalta heitän että keskiluokkaa ollaan. Eipä ole ollut erityisemmin kiinnostusta tutustua noihin sosiaaliluokkien määritelmiin.