Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Somettaja antoi kahvilassa koiransa nuolla lautasen

Vierailija
28.01.2022 |

Koiraystävällinen kahvila Helsingissä. Itseäni vähän ihmetyttää. Onkohan tämä yleistä koiraystävällisissä ravintoloissa, on varmaan?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee ilmianto terveysviranomaisille, niin laittavat paikan kiinni. Minä ainakin tekisin.

Koirissa on vaikka mitä tauteja. Ensin nuolevat omia värkkejään ja sitten yleisessä käytössä olevia astioita. 

Niin justiinsa! Tai voisivatko sinun kaltaiset öyhöt vain vaihtaa ravintolaa jos noin ällöttää? Muutenkin ravintola-ala kärsii, niin ei tarvitse sinunlaisia nipottajia asiakkaiksi. Sitä paitsi ei Suomessa ole liikaa koiraystävällisiä paikkoja.

Mielelläni vaihdan ja siksi kysyin paikan nimeä.

Vierailija
62/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ravintoloitsijana ehkä hieman loukkaantunut, jos asiakas antaisi lemmikkinsä nuolla ravintolan lautasen. Huonotapaista.

No sitten sun ravintolassa ei varmaan sallita koiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ravintoloitsijana ehkä hieman loukkaantunut, jos asiakas antaisi lemmikkinsä nuolla ravintolan lautasen. Huonotapaista.

Moni varmasti haluaa vaan tietää onko tämä käytös yleistä/ravintolan puolesta ok, joten voi itse tehdä päätöksen meneekö semmoseen paikkaan syömään, missä koirat saa luvan kanssa nuolla lautaset. Ja esim miten lautaset pestään. Tuo kahvila on tosi kiva paikka, mutta en tiennyt tämmösestä käytännöstä, että koirat voi nuolla lautaset. 

Vierailija
64/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallitaan, mutta ei moukkamaisia typeryksiä, kuten sinua.

Vierailija
65/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä :D Mä annan kotona jatkuvasti koiralle ruuan "ihmisten" lautasilta. Pesuunhan ne menee. En oo kuollut ,eikä kukaan vieraskaan. Pesukoneessa on niin kuuma vesi ja pesuaine on semmonen myrkky että pöpöt kyllä kuolee.

Ja mistäs te tiedätte millaiset ihmiset niille lautasille on kuolannu? HIV-positiiviset, hepatiittia sairastavat.... Ei kannata poistua kotoa jos noin kovasti ahdistaa.

Ei arvostat koiran ennen hiv positiivista?

Vierailija
66/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lautanen puhdistunee pesussa. Älä vain mene ravintolan keittiöön katsomaan miten paljon sinunkin annoksen ympärillä liehuu hiuksia, räkää, karvoja, hikeä ja sylkeä.

Olen ollut sairaalassa tiskaamassa. Lautasilla on tullut takaisin oksennusta, verta, limaista sylkeä.... Ei muuta kun koneeseen ja seuraavalle potilaalle. :) 

Ne huuhdellaan ennen koneeseen laittoa. Jos et sitä ole tehnyt, niin tiedät että vaarannat ei ihmishenkiä.

Vierailija
67/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolettaakohan myös itsensä koiralla

Vierailija
68/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuolassa jokin kelmu. Ei lähde yhtä helpostu kuin ihmisen sylki. Ei ainakaan kaverin kultaisennoutajan kuola lähteny ku anto sille ruokaa minun ruokalautasilta.

Kun pesin niin ihmettelin mikä liukas kelmu yhdessä lautasessa niin sehän oli just sen koiran nuolena.

Vierailija
69/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se somettaja oli??

Vierailija
70/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ilmianto terveysviranomaisille, niin laittavat paikan kiinni. Minä ainakin tekisin.

Koirissa on vaikka mitä tauteja. Ensin nuolevat omia värkkejään ja sitten yleisessä käytössä olevia astioita. 

Vaikka sulla olisi kuppaa värkeissäsi, niin koirilla harvemmin on siellä tauteja.

Vierailija
71/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuolassa jokin kelmu. Ei lähde yhtä helpostu kuin ihmisen sylki. Ei ainakaan kaverin kultaisennoutajan kuola lähteny ku anto sille ruokaa minun ruokalautasilta.

Kun pesin niin ihmettelin mikä liukas kelmu yhdessä lautasessa niin sehän oli just sen koiran nuolena.

Sun kannattaa pestä välillä sitä pesukoneesi siivilää jos ei lähde astiat puhtaaksi.

Vierailija
72/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa pestä välillä sitä pesukoneesi siivilää jos ei lähde astiat puhtaaksi.

Kyllä sen huomaa koiran vesikuppiakin pestäessä, että kuola tekee semmosen kelmun. Saa hinkata kunnolla, että puhdistuu. Huuhtelen ne pari kertaa päivässä kun vaihdan veden.

Vierailija
73/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloiden ja kahviloiden lautasille päätyy vaikka mitä, räkäpaperit, käytetyt laastarit, lattialla pyörineitä ruokia... Mitä väliä jollain koiran kuolalla olisi? Kaikki menee pesuun kyllä. 

Vierailija
74/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloiden ja kahviloiden lautasille päätyy vaikka mitä, räkäpaperit, käytetyt laastarit, lattialla pyörineitä ruokia... Mitä väliä jollain koiran kuolalla olisi? Kaikki menee pesuun kyllä. 

Koska koiralla on bakteereita joita ihmisillä ei ole? koska asiakkailla on oikeus tietää jos koirat nuolee samoja lautasia mistä tarjoillaan ruokaa? 

Vierailija
75/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hysteriaa taas.

Vierailija
76/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettajat ei tuollaista saa tehdä! Muut kyllä.

Vierailija
77/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaja?

Vierailija
78/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä

Vierailija
79/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa käytöstä. Jotkut koiran omistajat tulee kai sokeiksi tällaisille asioille. Samoin kuin jotkut vauvojen/pienten lasten äidit saattaa alkaa vaikka vaihtaa lapsensa vaippaa ravintolan pöydässä kesken ruokailun. Ei vain jotenkin huomaa itse enää, että jonkun muun mielestä voi olla hyvinkin ällöttävää.

Vierailija
80/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

werfwer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa ne lautaset on pestävä niin hyvin, että bakteerit kuolevat. Koiran nuolema lautanen ei ole yhtään sen ällöttävämpi kuin ihmisten käyttämä.

Ihmiset tosin eivät käytä kieltään pyllynsä ja raatojen nuolemiseen

Älä yleistä. Ehkei nuolla omaa mutta toisen pyllyn ja muun nuolijoita lienee tälläkin palstalla useita.

Juu, mutta tuskin sentään minuuttia ennen kuin edes hampaita pesemättä nuolet sitä kahvilan lautasta? Koira voi hyvinkin tehdä noin! Ihmiset nyt ei yleensäkään nuoleskele niitä lautasia, vaan käyttää niitä ainoastaan ruokien alustana. Tietysti aterimet ja kuppien reunat käy suussa, mutta edelleenkin: harvempi on juuri sitä ennen nuoleskellut kenenkään peppua.