Somettaja antoi kahvilassa koiransa nuolla lautasen
Koiraystävällinen kahvila Helsingissä. Itseäni vähän ihmetyttää. Onkohan tämä yleistä koiraystävällisissä ravintoloissa, on varmaan?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä :D Mä annan kotona jatkuvasti koiralle ruuan "ihmisten" lautasilta. Pesuunhan ne menee. En oo kuollut ,eikä kukaan vieraskaan. Pesukoneessa on niin kuuma vesi ja pesuaine on semmonen myrkky että pöpöt kyllä kuolee.
Ja mistäs te tiedätte millaiset ihmiset niille lautasille on kuolannu? HIV-positiiviset, hepatiittia sairastavat.... Ei kannata poistua kotoa jos noin kovasti ahdistaa.
Jos sinulla on noin hukassa hygieniasäännöt ja tautien leviäminen, niin en ihmettele. Ja mistä tiedät ettei joku ole saanut teiltä loisia tai jotain muuta tartuntaa? Vaikea se on jäljittää.
Niin niin. Että madot leviää (mun koiralla ei kylläkään oo matoja hmmm) mutta hiv ei. okei.
Vierailija kirjoitti:
werfwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa ne lautaset on pestävä niin hyvin, että bakteerit kuolevat. Koiran nuolema lautanen ei ole yhtään sen ällöttävämpi kuin ihmisten käyttämä.
Ihmiset tosin eivät käytä kieltään pyllynsä ja raatojen nuolemiseen
Niin, onko se sitten parempi että imeskelevät ja nuolevat toisten sukuelimiä ja peppureikää.
Mieti sitä seuraavan kerran ravintolassa tai kyläpaikassa (tai kotonasi), kun lusikan tai haarukan suuhusi työnnät.
Miltei neitseellisenä sinkkuna tuota ei tule ajatelleeksi. Pitää sitäkin varoa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaks malamuuttia ja aina saavat nuolla lautaset ku ollaan miehen kaa jotain syöty. Siinähän ne esipuhdistuu 😆 Konehan ne sitten pesee, ei ällötä yhtään.
Koirat saa myös nuolla meidän naamaa ja nukkua meidän kanssa sängyllä.
Perheenjäseniähän ne on. Pusutteleehan monet aikuset omia lapsiaanki. Eipä tuo koirien naaman nuolemiset kummemmin moisesta eroa, ne kun on meidän "lapsia".
Eikä oo kummallakaan ollu flunssaa eikä muita sairauksia pitkiin aikohin. Uskon että johtuu just koirista, vastustuskyky paranee kun koirien kanssa elää ja ne nuolee käsiä ja naamaa.
"Vastustuskyky paranee" tarkoittaa että saat koirilta koko ajan pöpöjä ja siksi vastustuskyky treenaa. Aikoinaan sairaalaan pesulassa työskemtevillä oli paras vastustuskyky, koska olivat niin paljon eri pöpöjen kanssa tekemisissä. Tämä koira juttu on verrannollinen.
Ja joku vieras, jolla on joku immuunipuolustukseen ongelma, voi sitten sairastua pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa syödä mistä lautasesta haluaa, mutta olishan se ihan kiva kun menee kahvilaan niin tietää saako koirat nuolla niitä niin saa itse valita syökö semmosista lautasista vai ei.
No ota omat astiat mukaan. Montakohan kik ke liä sinunkin suussasi on ollut?
Vierailija kirjoitti:
werfwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa ne lautaset on pestävä niin hyvin, että bakteerit kuolevat. Koiran nuolema lautanen ei ole yhtään sen ällöttävämpi kuin ihmisten käyttämä.
Niin, onko se sitten parempi että imeskelevät ja nuolevat toisten sukuelimiä ja peppureikää.
Mieti sitä seuraavan kerran ravintolassa tai kyläpaikassa (tai kotonasi), kun lusikan tai haarukan suuhusi työnnät.
Lisäyksenä tähän, että moni vielä pesee astioita käsin kotonaan jolloin on todennäköisempää, että niihin jää jotain. Kahvilassa on sentään kunnon koneet.
-eri
Minä olisin ravintoloitsijana ehkä hieman loukkaantunut, jos asiakas antaisi lemmikkinsä nuolla ravintolan lautasen. Huonotapaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä :D Mä annan kotona jatkuvasti koiralle ruuan "ihmisten" lautasilta. Pesuunhan ne menee. En oo kuollut ,eikä kukaan vieraskaan. Pesukoneessa on niin kuuma vesi ja pesuaine on semmonen myrkky että pöpöt kyllä kuolee.
Ja mistäs te tiedätte millaiset ihmiset niille lautasille on kuolannu? HIV-positiiviset, hepatiittia sairastavat.... Ei kannata poistua kotoa jos noin kovasti ahdistaa.
Jos sinulla on noin hukassa hygieniasäännöt ja tautien leviäminen, niin en ihmettele. Ja mistä tiedät ettei joku ole saanut teiltä loisia tai jotain muuta tartuntaa? Vaikea se on jäljittää.
Niin niin. Että madot leviää (mun koiralla ei kylläkään oo matoja hmmm) mutta hiv ei. okei.
Esim lääkitty hiv ei tartu eikä lääkitsemätönkään tartu ruokailuvälineistä. Et koskaan voi tietää mitä koirasi on pusikoista ja ojanpohjilta itseensä napannut.
Lautanen puhdistunee pesussa. Älä vain mene ravintolan keittiöön katsomaan miten paljon sinunkin annoksen ympärillä liehuu hiuksia, räkää, karvoja, hikeä ja sylkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim lääkitty hiv ei tartu eikä lääkitsemätönkään tartu ruokailuvälineistä. Et koskaan voi tietää mitä koirasi on pusikoista ja ojanpohjilta itseensä napannut.
Et selkeästi tiedä mitään koirista. Ja kaikkie hiv ei todellakaan ole hoidossa. Moni ei edes tiedä taudistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
werfwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä seuraavan kerran ravintolassa tai kyläpaikassa (tai kotonasi), kun lusikan tai haarukan suuhusi työnnät.Lisäyksenä tähän, että moni vielä pesee astioita käsin kotonaan jolloin on todennäköisempää, että niihin jää jotain. Kahvilassa on sentään kunnon koneet.
-eri
Kahvilan pesukone käy 5 min.
Vierailija kirjoitti:
Lautanen puhdistunee pesussa. Älä vain mene ravintolan keittiöön katsomaan miten paljon sinunkin annoksen ympärillä liehuu hiuksia, räkää, karvoja, hikeä ja sylkeä.
Olen ollut sairaalassa tiskaamassa. Lautasilla on tullut takaisin oksennusta, verta, limaista sylkeä.... Ei muuta kun koneeseen ja seuraavalle potilaalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä sinä olet toisten sukuelimistä napannut? Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tee ilmianto terveysviranomaisille, niin laittavat paikan kiinni. Minä ainakin tekisin.
Koirissa on vaikka mitä tauteja. Ensin nuolevat omia värkkejään ja sitten yleisessä käytössä olevia astioita.
Niin justiinsa! Tai voisivatko sinun kaltaiset öyhöt vain vaihtaa ravintolaa jos noin ällöttää? Muutenkin ravintola-ala kärsii, niin ei tarvitse sinunlaisia nipottajia asiakkaiksi. Sitä paitsi ei Suomessa ole liikaa koiraystävällisiä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sairaalassa tiskaamassa. Lautasilla on tullut takaisin oksennusta, verta, limaista sylkeä.... Ei muuta kun koneeseen ja seuraavalle potilaalle. :)
No tietenkin. Roskiinko ne pitäisi heittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi tiedä mitään koirista. Ja kaikkie hiv ei todellakaan ole hoidossa. Moni ei edes tiedä taudistaan.
Ei se hiv silti tartu lautasesta . Itselläsi on vaaleanpunaisia kuvitelmia koirien puhtaudesta.
Only Fans palvelusta löytyy kuvia, jossa koira nuolee muutakin kuin lautasta. Myös penetraatiokuvia.
Ihmisten taudit on paljon suurempi uhka ihmiselle kuin koirien taudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin. Roskiinko ne pitäisi heittää?
Eli voit syödä lautaselta jossa on ollut jonkun puliukon verioksennukset mutta et voi syödä lautaselta josta puudeli on lipaissut jäätelöä?
Vierailija kirjoitti:
Only Fans palvelusta löytyy kuvia, jossa koira nuolee muutakin kuin lautasta. Myös penetraatiokuvia.
Ajatella. Ihan penetraatio.
Tulitko?
Niin, onkin tosi paljon kivempi kun nuolevat vain toisten pyllyjä, kik leitä ja pim psoja.