Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Innokkaat isovanhemmat

Vierailija
01.06.2015 |

Kaipaisin vähän uusia näkökulmia tähän: eli siis meidän pienin on 10 kk ja kovasti mussa eli äidissä kiinni tällä hetkellä.
Yks mummoista melko innokkasti aina syliin on koittamassa ottaa vaikka lapsi selvästi paina päänsä poispäin mummosta mun rintaa vasten ja oikeesti tarraa kiinni mun puserosta. Silloin en oo antanu lasta koska en näe järkeä siinä että lapsi on vastentahtoisesti jonkun sylissä itkemässä. Hetken päästä on taas koittamassa napata lasta samoin tuloksin.
Jos lasken lapsen lattialle leikkimään tulee siihen ottamaan tyytyväisenä leikkivän lapsen syliin kitisemään/itkemään. Sitten mä meen ottamaan hetken päästä lapsen pois esim. imettämään rauhaan toiseen huoneeseen.
Mua itseäni ahdistaa tämä kun pitää väkisin lapsi koko ajan kerta toisensa jälkeen koittaa väkipakolla saada syliin vaikkei lapsi selvästi halua. Eikö vois vaan tulla siihen viereen istumaan/leikkimään/tutustumaan? Ärsyttää. Oonkohan mä liian "suojeleva" vai miten muut kokis asian?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelitko tehdä samoin seuraavat 20 vuotta?

Vierailija
2/4 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä en ota lapsenlasta syliin ja pyrin muutenkin olemaan kuin häntä ei olisi. Pienten lasten äidit ahdistuvat siitä, että joku ottaa kontaktia lapseen, joten sylitelkööt rauhassa omaansa, minulla on muutakin tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siis se lapsi om väkisin pidettävä sylissä vaikka ei tahtois? Eikö sitä voi ensin tehdä tuttavuutta ja leikkiä vieressä lattialla?

Vierailija
4/4 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan