Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo Saaren taika -tuotteet oikeasti hyviä.hintaansa nähden, vai onko kyseessä ns Balmuir -temppu.

Vierailija
28.01.2022 |

Shampoota kokeilin joskus kerran kaverin luona puolihuolimattimasti, muistan vaan että aika ohutta

Kommentit (227)

Vierailija
1/227 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iho-ongelmainen kaveri vannoo sen suolasaippuan nimeen. Itse tilasin sieltä huonetuoksun, joka tuoksui partavedeltä (jasmiini tms.) ja pyyhkeitä, jotka on kyllä hyvät. Kyseisellä kaupalla on sitten tapana spämmätä oudon henkilökohtaista markkinointispostia, varaudu.

Vierailija
2/227 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia saippuoita, kalliita kuin mitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/227 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppu. 

Jos ei Suomessa valmisteta tuotteita itse, ne on ihan samaa kamaa kuin marketeissakin, kivasti brändättynä.

EI maksa vaivaa, mutta esimerkiksi Suomessa kästyönä valmistettu käsilaukku tms. kannattaa aina, vaikka siinä ei chanelia tms. luekaan (halpatyömaissa nämäkin valmsitettu oikeasti, vaikka julkisuudessa muuta sanotaankin)

Vierailija
4/227 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuusaippua on minusta oikeasti hyvä, mutta ostin -70% alesta, en välttämättä maksaisi täyttä hintaa. Riittoisa toisaalta on, käytän lähes päivittäin ja melkein 3kk jo kestänyt.

Ihan hirveää markkinointia ja outoa uhriutumista postikuluista, että en ehkä senkään takia halua enempää tukea, mutta itse tuotteeseen olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
5/227 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä curl care kiharashampoolla ainakin tuli omat kiharat todella hienosti esiin, vaikka hiukset yleensä suoristuu luiruiksi Helsingin vesijohtovedellä

Saa nähdä, 'tottuuko' hiukset nopeasti, yleensäkin moni shampoo toimii hyvin aluksi.

Vierailija
6/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointi on todella räikeää.

Bambuharjaa mainostetaan ekologisena ja antibakteerisena. Kiina on suurin bambun kasvattaja ja bambun tuotanto ei ole läpinäkyvää. Alkuperäismetsiä kaadetaan bambuviljelmien tieltä. Bambu ei ole antibakteerista eikä siitä löydy yhtään tutkimustulosta että näin olisi.

Esim. Särkisalon saippua valmistetaan Ranskassa ja yritys antaa ymmärtää olevan kotimaista.

Tuotteiden sadat kehuvat kommentit on tyypillisiä itse yrityksen kirjoittamia. Kaikki samalla tyylillä kirjoitettu ylisanoja käyttäen. ”ainutlaatuinen, ylivertainen, paras”

Netistä löytyy kun Neitikuu (toimitusjohtajan nettikauppa) kehuu Saaren Taikaa ja Saaren Taika vastaa. Säälittävää.

Nyt on ollut jo pitemmän aikaa suuret alennusmyynnit. Olisikohan lopun alkua.

Ihmiset on huomanneet miten tämä yritys muu halpaa bulkkituotantoa kalliilla.

Vierailija
7/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on Balmuir-temppu?

Vierailija
8/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nappasin tarjouksesta kiinni, kun siellä myytiin hanam pyyhkeitä 5 kolmella ja teepuusaippua maksoi vitosen, savinaamioita kympillä ja tietty tuo kallein tuote hyarolonihappo parilla kybällä.

Mä olen ollut itse tyytyväinen tuotteisiin. Saahan niitä muualtakin, mutta myös tuolta. Mulla on pikkusen näppyjä - hävinneet ja ennenkaikkea saippuasta tuli luotto lihavamman naisen poimujen pesuun. Rintojen aluset ja vatsapoimu välillä menee rikki ja tuolla kun pesee.. parantuu nopeammin ja muutenkin jotenkin freshimpi olo.

Pyyhkeitä jakelin lapsille joululahjaksi. Olihan ne kuulemma ensin outoja, kun olivat tottuneet froteisiin. Silti kuivaavat hyvin ihon ja hiukset ja käytön jälkeen ovat taas kuivia nopeesti.

Niin ja hyaralonihappo on ollut aivan ihana kosteuttaja kasvoilla.

Hyvä asiakaspalvelukin heillä oli ja nopea toimitus. Mulle on jäänyt firmasta  miellyttävä kokemus.

Vierailija
9/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hamam pyyhkeet on kylmiä iholle ja ei kuivaa hiuksia. Imukyky ei riitä. Vanha kunnon froteepyyhe on paljon parempi.

Hamam sopii kietaisurievuksi esim. saunan jälkeen terassille

Vierailija
10/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot on oikeesti hyviä. Mulla helposti kutiseva päänahka ja siihen auttanut paljon. Olen vaihdellut nestemäisten ja palashampoon välillä, ettei hiukset totu liikaa. Pitää ravistaa aina välillä ennen käyttöä, erottu aika helposti ja sitten tulee jotain ohutta lirua ulos ja loppu pullo sen jälkeen liiankin paksua - olen huomannut ainakin kiharashampoossa tämän.

Se markkinointi nyt on mitä on, mutta kutinattomuuden vuoksi ostan. Ja olen todellakin kokeillut apteekkien ja luomukauppojen valikoiman läpi montaa itselle sopivaa merkkiä löytämättä.

Vierailija
11/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on vain palashamppoosta joka on ihan loistava. Kutiseva päänahka on rauhoittunut ja suht ohuet ja liukkaat hiukset tuntuu pesun jälkeen paksummilta ja helposti hallittavilta.

Vierailija
12/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuusaippua on hyvä rasvaiselle ja akneiholle. Samaa saa Ruohonjuurestakin.

Vierailija
13/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan järkyttävä reaktio teepuusaippuasta. Piti mennä ihotautilääkärille. Olen sille allerginen ja apteekin tuotteet käyttöön

Vierailija
14/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot jätti hiukset tahmeiksi. Ei jatkoon

Vierailija
15/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas niiden ekologisten ja luonnonmukaisten ihonhoitotuotteiden ja ripsarien ainesosaluettelot. Siellä on monia allergisoivia säilöntäaineita ja lisäaineita.

Iso vastuu on kuluttajalla. Mainostaja voi sanoa mitä vaan

Vierailija
16/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo brändi. Tuskin ne parempia on

Vierailija
17/227 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoista hyviä kokemuksia, ovat ainoita jotka sopineet ongelmaiselle päänahalle.

Vierailija
18/227 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan normaali päänahka ja otin käyttöön Saaren Taikan shampoon.

Sain ihan hirveän kutinan ja päänahkaan tuli punaisia läiskiä. Palasin vanhaan tuttuun takaisin ja päänahka parani. Joku aineosa varmasti allergisoi

Vierailija
19/227 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa en oo tilannut, pyyhkeisiin olen tyytyväinen ja yhdestä tullut suosikki. Ei ole ongelmia kuivauskyvyssä ja iho sekä hiukset kiittävät. Ei tunnu kylmältäkään märkään ihoon, ehkä ne ohuimmat voi tuntua.

Vierailija
20/227 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut jo pitemmän aikaa suuret alennusmyynnit. Olisikohan lopun alkua.

Ihmiset on huomanneet miten tämä yritys muu halpaa bulkkituotantoa kalliilla.

Tammikuussa on aina hiljaista verkkokaupoissa ja tämä yritys syöttää rahaa mainontaan heti kun myyntiluvut pienenevät. Kun huomaan Facebookin fiidini täyttyvän heidän mainoksista, niin tiedän myynnin laskeneen. Omistaja mainitsi kahdeksan miljoonan liikevaihdon blogissaan, eli paljon olette sieltä ostaneet. Täälläkään ei saa antaa negatiivista palautetta tuotteista ja yrityksen toiminnasta, kovin on kummaa ketjujen poistelu. Iso yritys kuitenkin, joten pitäisi Johannan kestää myös arvostelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme