Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alle viikon ulkomaanmatkat

Vierailija
01.06.2015 |

Kenelläkään kokemuksia 4-5 päivän ulkomaanreissuista, mikä matkatoimisto tarjoaisi parhaat valikoimat? Isoimmista kuten tjäreborg ei löydy kuin viikon matkoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkatoimisto? Varaatte itse lennot ja hotellit netistä, niin voitte olla reissussa ihan minä päivinä hyvänsä ja matkustaa sinne minne haluatte.

Vierailija
2/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mikään matkatoimisto ei myy alle viikon mittaisia pakettimatkoja. Paitsi nämä niiden markkinoimat kaupunkilomat, mutta jos kaupunkilomalle olette menossa, omatoimimatka tulee varmasti halvemmaksi ja saatte valita juuri sen hotellin minkä haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkatoimisto? Eikö ne ala olla jo vanhuksia ja heikkolahjaisia varten? Varaat itse lennot ja hotellit, niin pääset just sinne minne haluat milloin haluat.

Vierailija
4/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen korjaa. Onhan näillä maakuntamatkatoimistoilla myynnissä alle viikon matkoja Viroon, Ruotsiin ja perhelomia jonnekin lapsiperhehelvettipaikkoihin.

Vierailija
5/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään 3-5 päivän reissuja usein omatoimisesti tietenkin. Helppoa ja joustavaa.

Jos et halua itse tehdä varuksia niin suurin osa matkatoimistoista voi kyllä räätälöidä sinulle sellaisen matkan kuin haluat.

Vierailija
6/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollaan aina varattu kaikki lomat. Emme tee koskaan 1-2 viikon matkoja vaan pitkät vkl on 3-5 pv ja pidemmät lomat 9-30 pv. Sopii meille paremmin

Vierailija
7/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullua ostaa lomia jostain toimistosta! Esim. Momondo auttaa köytämään halvimmat liput ja esim. Jotels.com auttaa löytämään sppivan hotellin. Ja saat juuri sellaisen matkan kuin haluat.

Vierailija
8/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 10:42"]

Ihan hullua ostaa lomia jostain toimistosta! Esim. Momondo auttaa köytämään halvimmat liput ja esim. Jotels.com auttaa löytämään sppivan hotellin. Ja saat juuri sellaisen matkan kuin haluat.

[/quote]

Sori kaikki kirjoitusvirheet :) Hotels.com piti kirjoittaa :)

Vierailija
9/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkapörssi