Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä huomioida kun ostaa käytetyr festariliput?

Vierailija
01.06.2015 |

Kesä tulee ja niin festarit ja nyt fb-kirppiksellä myytäisiin 1kk päästä oleviin festareihin lippuja halvemmalla. Mitä mun pitää huomata ettei tuu viilatuksi linssiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin niitä on vielä käytetty...

Vierailija
2/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:03"]No tuskin niitä on vielä käytetty...
[/quote]

Mutta joku toinen on ne ostanut jo, en minä. Ja näkyykö niissä sen toisen nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ne käytetyt on, kun ei festareitakaan ole vielä ollut =)

Vierailija
4/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lipussa on sellainen neliön muotoinen koodi, joka luetaan koneella portilla, se joka ensiksi ehtii sen tietyn lipun näyttää, pääsee sisälle. Voit siis ostaa ihan oikean lipun mutta myyjä menee kopiolla sisälle ennen sinua. Tätä et voi tietää ennen kuin siinä portilla. Nämä liput on tulostetaan kotona omalla printterillä ja kopioiminen on siis naurettavan helppoa. Niitähän voi tulostaa vaikka sata mutta vaan ensimmäinen pääsee portista. 

Jos ostaa esim American Expressillä konserttilipun (meillä esim tyttären Tukholman Lady Gagan keikan lippu), lipussa lukee ostajan nimi ja sisään pääsyssä piti olla mukana kopio ostajan henkkareista eli tapauksessamme tyttärellä oli kännykässä kuva passistani. 

Vierailija
5/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä festari kyseessä? Yleensä facessa myydään noita lippuja aika paljon et luottaisin kyllä. Kai siellä sivulla on kuva lipuista? Ja eikai niitä nimillä osteta?

Vierailija
6/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 08:07"]No tuskin ne käytetyt on, kun ei festareitakaan ole vielä ollut =)
[/quote]

Ehkä ap tarkoitti käytetyllä sitä ettei hän ole itse niitä uutena ostanut..?

Vierailija
7/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos se kolme päivää muhinut festaripillu maksaa nykyään?

Vierailija
8/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kerran liput matsiin netistä . Myyjä oli värikäs. Liput olivat täysin aidon näköiset, mutta väärennöksiä. Ikinä ei olisi voinut paljaalla silmällä erottaa. Sain jatkossa ohjeeksi pyytää myyjää näyttämään passinsa ja kirjoittamaan tiedot siitä ylös. Kiitos ystävällisten vahtien pääsimme matsiin, mutta istumaan ei päästy.

Vierailija
9/9 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ap:llä erinomainen tilaisuus tulla huijatuksi.