Mitä kiitokseksi tutulle työvälineen lainaamisesta?
Tuttu lainasi arvokasta välinettä mitä tarvitsin töissä. Tiedän ettei ota rahaa vastaan, mutta haluaisin jotenkin kiittää. Mitä veisin kiitokseksi?
Kommentit (19)
No sinä se hänet paremmin tunnet. Käykö jollain hierojalla, osta lahjakortti sinne? Tms
Joku saattaa olla todella kiitollinen jo siitäkin, jos saa lainaamansa tarvikkeen takaisin.
Lisäbonusta siitä, jos on yhtä ehjä kuin lainattaessa.
Pese, putsaa, kiillota ja huolla se työväline niin että se on paremmassa kunnossa kun palautat sen.
Minä kun lainasin autoa kerran naapurille niin hän palautti sen pestynä ja täyteen tankattuna.
Suhteuta lahja työkaluista saamaasi hyötyyn. Anna vaikka lahjakortti jos etmuuta keksi.
Älä ainakaa kahvipakettia anna. Niitä on kaapissa jo vuodeksi.
t. Avulias Aatu
Minkälaisesta työvälineestä on kyse? Onko se joku sellainen että sama väline pitää oikein palauttaa? Mitä sait työvälineellä aikaiseksi? Työnteko on terapeuttista - varsinkin kaikkinainen käsityö jossa aivo ja käsi toimivat yhteistyössä.
Entä jos lähtisitte vaikkapa risteilylle keskustelemaan tästä työnteosta. Voisi riittää että menet kylään kukkien ja skumppapullon kanssa.
Ehkä tuttusi on vain kovin iloinen kun on saanut antaa työvälineen käyttöösi sen sijaan että vain itse sitä käyttää. Näin syntynyt kivaa ja hyödyllistä lisäarvoa.
Voitko mitenkään kuvailla minkälaisen työvälineen olet saanut käyttöösi? Onko se ehkä ihan kultaa vai vain hopeaa?
Jos sinä olet käyttänyt sitä töissä, niin eikö firma voisi maksaa siitä rehellisesti korvauksen?
En tiedä, mikä tämä arvokas työväline on. Onko se muutaman sadan käsisirkkeli vai 600 000 euron maanrakennuskone?
Naapurilta lainannut joskus moottorisahaa. Yleensä olen antanut hieman punaviinipullon tai sixpackin hänelle. Koska tiedän, että hän arvostaa niitä. Oikeissa työvälineissä on se juttu, että ne kuluu aina käytössä ja niitä pitää huoltaa. Sen takia aina korvaus kuuluu.
No jotain mitä sinulla on vaikka perunoita, jos itsellä on kellari täynnä ja sillä toisella ei ole.
Naapurin emäntä lainas sen kalua mulle niin mies halus erota musta sen jälkeen
Tarjoa nakkisämpylä ja maito jossain grillillä. Ja syö jotain itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa nakkisämpylä ja maito jossain grillillä. Ja syö jotain itsekin.
Älä syö itse mitään vaan katso intensiivisesti toisen syömistä.
Miten olisi puolet siitä mitä vuokraamo olisi perinyt? Lahjana tai rahana.
Itse annoin reilun puoli kiloa muikunnmätiä joulupöytään ja muutaman kilon karisiikoja. Vuokra olisi ollut yli satasen ja terät kului. Oli oikein ryytyväinen ja lupasi.lainata toistekin.
Mä lainaan mun kalua naapuruston rouville aina kun sitä haluavat. Miehet ei jostain syystä tykkää musta.
Onko muillakin erikseen työkalu ja tavallinen kalu?
Voi aivan huoletta sanoa ettei ole kaluaan toimistolla käyttänyt
Vaikea sanoa kun ei yhtään tiedä mistä tuttusi voisi tykätä. Tiedätkö sinä?