Kun nainen kehuu kauneuttaan?
Oon tapaillut naista mutta alkanut hämmentää se, että hän korostaa niin usein sitä, kuinka kaunis on.
Itseasiassa, onhan hän siro ja ei mikään seinästärepäistyn näköinen, mutta toisaalta ei myöskään mitenkään klassisen kauniskaan tai läheskään virheetön, kauniimpia tyttöjä oon tuntenut eikä tällaista oo ollenkaan ollut.
Ei sillä että nämä asiat haittaisivat minua, mutta se että hän kommentoi niin usein kauneuttaan on hämmentävää. Jos kehun jotain asiaa hänessä ilahduttaakseni, toteaa vain että tottakai, tai jotain muuta yhtä "vaatimatonta". jos joskus huumorilla jotain hänen hassua tekoaan vertaan muihin naisiin, niin ensimmäisenä kuulen että hän on aivan erilainen koska on paljon kauniimpi kuin toiset naiset. Että se tulee tosi monessa kohtaa esille. Harvemmin edes voi pussata, kun kokoajan on lisäiltävä huulikiiltoa eikä sitä saa sotkea.
Ehkä vaan sen takia kun en oo tottunut niin hämmentää, että onkohan tää nyt vaan ihan normaalia naisille, vai merkki jostain huolestuttavammasta jota ois syytä miettiä ennen sitoutumista?
Kommentit (40)
Mahtaa vituttaa muita taviksia, kun joillain on hyvä itsetunto ilman teidän paskastrandardeja kauneudelle :)
Ai taas tää sama satuilija. http://www.vauva.fi/keskustelu/4466051/ketju/morsian_sanoi_ei_tunnu_enaa_kivalta_tavata
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 06:45"]Ai taas tää sama satuilija. http://www.vauva.fi/keskustelu/4466051/ketju/morsian_sanoi_ei_tunnu_enaa_kivalta_tavata
[/quote]
Sama tyyppi varmasti, mutta ikävä kyllä en usko satuilijaksi :(
Älkää ihmiset ruokkiko näitä ilmiselviä provoja..
Samantien kun sanoit tuon venäjän suunnalta kommentin, näin mielessäni jo elävästi keskustelujenne kulun. Jotenkin suomalaisen naisen suuhun ei kerta kaikkiaan sopisi tuollainen "onko ihanaa olla näin kauniin naisen kanssa"- juttelu. Ei olkenkaan.
no en ole satuilija..kai tää häiden lähestyminen vaan lisää stressiä ja taas pitää avautua..parhaani kyl yritän täällä! Eilinen taisi saada taas tunteet pintaan kun jo 8 kuukautta tapaamisesta kulunut, ja taas yksi lupaus petettiin kun en vieläkään ole saanut nähdä missä hän asuu.
aina ennen oon saanut kuulla että "varmaan ens kerralla kutsumme sut sitten" ja viimeisimpänä kuun alussa että toukokuun aikana mut kutsutaan, ja se toukokuu meni eilen, oltiin autolla jo hänen kotinsa lähistöllä mutta niin vain taas metroasemalle jätettiin meikäläinen kun "jalkoja väsytti ja halusi levätä rauhassa kotona".
oon monesti kertonut miten oudolta se musta tuntuu että oon menossa naimisiin enkä edes tiedä missä hän asuu ja väistää vaan nämä asiat ja puheenaihe vaihtuu pyytämiseen lisää asioita multa.
En todellakaan aio mitään parisuhdetta katsella jossa nainen sanelee kaiken. Jo alussa hän totesi että miehen kuuluu päättää asiat. Ja jopa siitä, että hän auttoi vuokrasopimuksen teossa hänen asuinmaassaan tähän mun asuntoon, kehtasi valittaa kuinka pahalta tuntui että miehenä en ottanut vastuuta tästä asiasta ja käyttäytyikin sen mukaisesti.
Olisin hitto vie kyllä mielelläni palkannut jonkun henkilökohtaisen avustajan jos olisin tiennyt että tuo tekisi niin pahaa hänelle, tottapuhuen en ymmärrä miten hän olettaa että onnellinen perhe syntyy siitä että hän haluaa kaikkea ja toivoo että hoidan kaiken ilman hänen vaivaamistaan ettei edes ehdi kysyä mun toiveista kaikelta vaatimiseltaan, ilmeisesti kokee että se että saan niin "kauniin" vaimon on riittävä palkinto mulle.
eli ajatukseni kyllä on että palautan maan pinnalle häiden jälkeen
Tuntuu että olen lukenut saman aloittajan viestejä nyt niin monta, että en enää jaksa. Usko nyt, se ei ole susta oikeasti kiinnostunut, vaan RAHAsta. Älä jaksa jauhaa tätä samaa koko ajan. Tiedät itsekin, että tosta ei tule mitään. Ihan sama monta aloitusta teet eri otsikoilla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:10"]Tunsin yhden naisen joka muisti aina muistuttaa kuinka hän on voittanut Miss Maitolava-tittelin ja saa muutenkin jatkuvasti katseita osakseen ja flirttiä sekä iskuyrityksiä minne ikinä meneekään. Miehet tarjoavat hänelle matkoja ja luksusesineitä jne.
[/quote]
Hyi vittu. Tollasille naisille vois aina näyttää sen uutisen ilo-orangista, joka oli bordellin ihmistyttöjä suositumpi asiakkaiden keskuudessa. Ja maksoi ne miehet siitäkin.
[/quote]
Vittu miehet on sairaita. Mikä saatanassa saa tekemään tuollaista.
Ei me kuule jakseta enää tätä. Lue se edellinen ketjusi pari kertaa, niin saat jotakin tekemistä alkuviikoksi.
Älä hullu mene noin tyhmän ihmisen kanssa naimisiin!!!!
eilen tosiaan häipyi sinne salaperäiseen kotiinsa alkupäivästä pahoitellen ja luvaten että tänään oltaisiin sitten päivä yhdessä että tulee aamusta luokseni. mutta kun häiden maksaminen taisikin olla pääsyy päivän viettoon yhdessä, kun se lykkääntyi iltapäivään, niin ei tullut muuta kuin tekstiviesti että 700 euroa pitäis olla mukana, ja että tavataan iltapäivällä bussipysäkillä josta pääsemme maksamaan rahat.
Oon nyt kuukauden täällä ollu ennen häitä, olettaen että ehtisin tutustua naiseen mutta hän selvästi välttelee tapaamista muutoin kun kiireisten hetkien vuoksi, ettei tässä ala kuin pikkuhiljaa vasta aueta hänen ajatusmaailmansa, jos nytkään..
Eilen oltiin sit mun asunnolla, ja hän oli mun koneella. Mulla oli sos.media sivu auki jota hän käytti musiikin etsimiseen. Kun kävin keittiössä, ja tulin takaisin, huomasin että hän äkkiä vaihtoi sivua ja alkoi selitellä etsivänsä mun musiikkia. Mutta näin että oli viestisivuilla, ja katsoin jälkeenpäin historiasta niin oli käynyt mun yksityiskeskustelusivulla ja tietysti ei halunnut jäädä tästä kiinni ja alkoi selitellä katselevansa mistä musiikista tykkään. Vähän kyllä taas harmitti, ymmärrän toki että on utelias näkemään mitä oon kirjoitellut jonkun kanssa mutta toisaalta luottamus ei taaskaan ainakaan kasvanut.
ja nyt kun katsoin ni pari minuuttia oli siellä viestisivullani vieraillut, eli ei todellakaan ollut vain vahingossa klikannut ja sitten seuraavaksi vaihtoi siihen mun musiikkisivuun äkkiä kun huomas et tulin.
Juoni kuin kauniista ja rohkeista..
Ei todellakaan ole terve tapaus! En lähtisi sitoutumaan :D Jotkut naidet ovat hyvin epävarmoja, mikä ei sekään ole hyvä asia, suurin osa on normaaleja, mutta tuollaisesta en ole vielä kuullut, joka lesoaisi tuohon tyyliin kauneudellaan :X
Tunsin yhden naisen joka muisti aina muistuttaa kuinka hän on voittanut Miss Maitolava-tittelin ja saa muutenkin jatkuvasti katseita osakseen ja flirttiä sekä iskuyrityksiä minne ikinä meneekään. Miehet tarjoavat hänelle matkoja ja luksusesineitä jne.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:10"]Tunsin yhden naisen joka muisti aina muistuttaa kuinka hän on voittanut Miss Maitolava-tittelin ja saa muutenkin jatkuvasti katseita osakseen ja flirttiä sekä iskuyrityksiä minne ikinä meneekään. Miehet tarjoavat hänelle matkoja ja luksusesineitä jne.
[/quote]
Hyi vittu. Tollasille naisille vois aina näyttää sen uutisen ilo-orangista, joka oli bordellin ihmistyttöjä suositumpi asiakkaiden keskuudessa. Ja maksoi ne miehet siitäkin.
niin, ensimmäisiä kommenttejakin joita häneltä kuulin, joka jäi mieleen, "haluan miehen joka ei halua olla kanssani vain kauneuteni tähden"..ja jäin ihmettelemään että enkö nyt näe jotain silmilläni kun näytti kuitenkin aika tavalliselta ettei moisia kommentteja odottaisi. Ja välillä kyselee multa että tuntuuko hyvältä kun saat olla näin kauniin naisen kanssa. tai että sulla on erittäin kaunis nainen..ei tässä enää paljon ole jäänyt tilaa edes itse ilahduttaa toista kun tuntuu hoitavan sen puolen ihan itse :D
Minusta hän kuulostaa erittäin pinnalliselta ja epävarmalta ihmiseltä. On hyvä asia, jos on itsevarma ja sinut oman kroppansa kanssa, mutta se, että koko maaima pyörii oman ulkonäön ympärillä, kertoo lähinnä epävarmuudesta. Mitä hän tekisi, jos esim joutuisi onnettomuuteen ja menettäisi kauniit kasvonsa? Luulen, että koko maailma romahtaisi. Sekin, että pitää jatkuvasti lisäillä huulikiiltoa ja korjailla meikkiä ilman syytä, ei ole tervettä. Ei saa pussata koska huulikiilto menee pilalle, huhhuh?
Minä tiedän, että olen itse kaunis, mutta en oikeastaan koskaan sano sitä ääneen. Pidän myös laittautumisesta ja meikkaamisesta, mutta voin myös yhtähyvin olla meikittä, rumissa kotivaatteissa ja hiukset sekaisin, enkä välitä jos poikaystäväni pusut sotkevat huulipunan tai -kiillon. Siinä on ero, että onko oikeasti tyytyväinen itseensä ja itsevarma ihminen vai onko pinnallinen ja epävarma.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 02:38"]
Eih.... Et kai oikeasti ole menossa naimisiin tuollaisen naisen kanssa? Naisen, joka olettaa, että mies maksaa kaiken. Itse hän voi omista vähistä rahoistaan (jos niitä tulevaisuudessa edes on, tuskin on työnteko naisella ensimmäisenä mielessä) ostaa _itselleen_ meikkejä ja vaatteita. Lopulta se olet kyllä sinä, joka ostat hänelle nekin, koska hän varmasti myös olettaa, että miehen on tarkoitus myös ostella naiselle ihania ja _kalliita_ lahjoja jokatoinen päivä. Tee nyt edes avioehto. Vai onko avioehdosta edes puhuttu? Miten hän suhtautui? Toivon että olet vaan provo....
[/quote]
Ei ole puhuttu..aikanaan ei tuntunut oikealta, ajattelin että tähän ihmiseen voin aina luottaa, niin paljon puhui raamatusta ja kirkosta ja arvoistaan..mutta asiat tuntuu nyt vähän ristiriitaiselta, että enää en ilman avioehtoa haluaisi olla, en ole ottanut puheeksi, mutta täytyy kyllä.
[/quote]
Olen pahoillani, mutta luulenpa silti ettei suhteenne tule onnistumaan. Ellet sitten oikeasti ole sellainen vässykkä, että alistut tekemään kaiken mitä nainen käskee. Nimittäin et sinä tuota naista tai sen luonnetta muuttamaankaan pysty.